VIVO! odpala wrotki

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Już w najbliższy piątek, 15 lipca, na parkingu VIVO! Krosno pojawi się profesjonalna wrotkarnia z działającą na jej terenie wypożyczalnią sprzętu. W przygotowanej strefie na udaną zabawę mogą liczyć zarówno miłośnicy jazdy na wrotkach, jak i początkujący, którzy będą mogli trenować pod czujnym okiem instruktorów.
Wrotkarnia w VIVO! Krosno to miejsce dla wszystkich, którzy chcą aktywnie wypoczywać przy dobrej muzyce - niezależnie od wieku, umiejętności sportowych czy kondycji fizycznej. O profesjonalną pomoc i fachowe porady zadbają dostępni na miejscu instruktorzy, którzy zaznajomią początkujących zawodników z różnorodnymi technikami jazdy i specyfiką sprzętu. Wstęp na tor oraz korzystanie z wypożyczalni wrotek są bezpłatne i nie wymagają wcześniejszej rezerwacji miejsc.
Tor o powierzchni 170 mkw. uzupełni strefa relaksu wyposażona w wygodne pufy i leżaki. Ponadto na terenie wrotkarni zaplanowano różnorodne zabawy i konkursy dla uczestników.
Wrotkarnia w VIVO! Krosno czynna będzie w dniach 15 lipca-13 sierpnia - od poniedziałku do soboty w godz. 12.00-20.00.
Wakacje w mieście wcale nie muszą być nudne! Zapraszamy.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.