Komunikaty PR

VIVO! zaprasza na trening medialny przed „Stalowa Wola Boxing Show”

2020-02-13  |  15:09
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

VIVO! Stalowa Wola zaprasza wszystkich miłośników sportu na wyjątkowe wydarzenie. 14 lutego, o godz. 17.00, w centrum handlowym pojawią się utalentowani bokserzy, związani kontraktem z Dariuszem Snarskim i Grupą Chortem Boxing Production: Przemysław SMILE Gorgoń, Krzysztof TWARDY Twardowski, Michał Bańbuła oraz Krzysztof Warekso. Utytułowani sportowcy zaprezentują swoje umiejętności i formę na dzień przed I Memoriałem Lucjana Treli. Gala boksu zawodowego i olimpijskiego „Stalowa Wola Boxing Night” upamiętnia legendarnego boksera, który zmarł w lutym ubiegłego roku. Po zakończeniu kariery Trela zajął się trenowaniem młodych, utalentowanych bokserów, przyczyniając się tym samym do popularyzacji boksu w regionie stalowowolskim. 

To nie koniec atrakcji, jakie przygotowali organizatorzy! 14 lutego odbędzie się tu również oficjalne ważenie zawodników, po którym każdy z kibiców będzie mógł porozmawiać z bokserami, a także zrobić pamiątkowe zdjęcie. W programie przewidziano również konkursy sprawdzające wiedzę o sporcie oraz aspektach bokserskich, w których do wygrania będą m.in.: bilety na I Memoriał Lucjana Treli.

- 14 lutego w naszym centrum handlowym na wszystkich miłośników boksu czekać będą sportowe emocje w najlepszym wydaniu. Trening medialny, który odbędzie się w VIVO!, będzie jedyną okazją, aby zobaczyć, w jakiej formie są zawodnicy, którzy wystąpią na gali „Stalowa Wola Boxing Night” Nie zabraknie uwielbianej przez kibiców oficjalnej ceremonii ważenia bokserów, która nie od dziś wzbudza wielkie poruszenie wśród fanów tej dyscypliny sportu – mówi Wojciech Krzyżak, dyrektor VIVO! Stalowa Wola.


Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.