Komunikaty PR

VIVO! zaprasza na trening medialny przed „Stalowa Wola Boxing Show”

2020-02-13  |  15:09
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

VIVO! Stalowa Wola zaprasza wszystkich miłośników sportu na wyjątkowe wydarzenie. 14 lutego, o godz. 17.00, w centrum handlowym pojawią się utalentowani bokserzy, związani kontraktem z Dariuszem Snarskim i Grupą Chortem Boxing Production: Przemysław SMILE Gorgoń, Krzysztof TWARDY Twardowski, Michał Bańbuła oraz Krzysztof Warekso. Utytułowani sportowcy zaprezentują swoje umiejętności i formę na dzień przed I Memoriałem Lucjana Treli. Gala boksu zawodowego i olimpijskiego „Stalowa Wola Boxing Night” upamiętnia legendarnego boksera, który zmarł w lutym ubiegłego roku. Po zakończeniu kariery Trela zajął się trenowaniem młodych, utalentowanych bokserów, przyczyniając się tym samym do popularyzacji boksu w regionie stalowowolskim. 

To nie koniec atrakcji, jakie przygotowali organizatorzy! 14 lutego odbędzie się tu również oficjalne ważenie zawodników, po którym każdy z kibiców będzie mógł porozmawiać z bokserami, a także zrobić pamiątkowe zdjęcie. W programie przewidziano również konkursy sprawdzające wiedzę o sporcie oraz aspektach bokserskich, w których do wygrania będą m.in.: bilety na I Memoriał Lucjana Treli.

- 14 lutego w naszym centrum handlowym na wszystkich miłośników boksu czekać będą sportowe emocje w najlepszym wydaniu. Trening medialny, który odbędzie się w VIVO!, będzie jedyną okazją, aby zobaczyć, w jakiej formie są zawodnicy, którzy wystąpią na gali „Stalowa Wola Boxing Night” Nie zabraknie uwielbianej przez kibiców oficjalnej ceremonii ważenia bokserów, która nie od dziś wzbudza wielkie poruszenie wśród fanów tej dyscypliny sportu – mówi Wojciech Krzyżak, dyrektor VIVO! Stalowa Wola.


Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki Biuro prasowe
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World
Sport 3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!
2024-07-17 | 08:55

3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!

Startuje kolejny sezon Atrium Biała 3x3 Basket Challenge! Przygotujcie się na koszykarskie emocje na najwyższym poziomie! Przez pięć kolejnych sobót zapraszamy was do udziału

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.