Warszawskie centrum handlowe organizuje dwudniowy event z okazji Dnia Dziecka
Eksperymenty z kuchnią molekularną, park linowy, taneczno-muzyczne wyzwania z TikTokerką Arią Martelle i kilkaset nagród do rozdania. A to zaledwie kilka z szeregu atrakcji, które będą czekały na dzieci w dniach 31.05 - 01.06 w Blue City.
Motywem przewodnim imprezy są postaci rysunkowych Sowy i Chomika, których od dłuższego czasu można spotkać w Blue City - bohaterowie pojawiają się na plakatach i ekranach przypominając o wydarzeniach czy niedzielach handlowych. Tym razem będą zapraszać dzieci i dorosłych do dwóch tematycznych stref zabaw.
W strefie Chomika stawiamy na aktywną rozrywkę. Przez dwa dni dzieci będą mogły skorzystać z darmowego parku linowego. Trasy i przeszkody zostały przygotowane na różnym poziomie trudności, więc z wyzwania ucieszą się i maluchy i starsze dzieci. By zapewnić dzieciom maksymalne bezpieczeństwo, trasy zostały rozplanowane na niewielkiej wysokości. Park linowy to nie tylko świetna zabawa, ale też trening koordynacji ruchowej, pokonywania własnych lęków i współpracy z innymi dziećmi.
Kolejną atrakcją będzie młyńskie koło - konstrukcja do zabawy przypominająca swoim mechanizmem kołowrotek Chomika. W naszym swoich sił mogą spróbować i rodzice i dzieci.
Strefa Sowy poświęcona jest nauce i technice. Pod okiem ekspertów kuchni molekularnej, która korzysta z praw chemii i fizyki na potrzeby gotowania, będzie można eksperymentować z robieniem własnego “kawioru” z produktów takich jak marchewka czy mandarynki. W pełni nadające się do spożycia kuleczki wyglądem i fakturą do złudzenia przypominają prawdziwy kawior. Jak to w ogóle możliwe dowiedzieć będzie się można podczas Dni Dziecka. Do tego w strefie Sowy czekać będzie wielka strefa budowy z autorskimi klockami smart_CREATION. Konstruując z nich budowle, można można poczuć się jak inżynier albo architekt. Z prostego powodu - to, co je wyróżnia, to fakt, że w tworzeniu jest tu bardzo mało ograniczeń technicznych, co wzmaga kreatywność i sprawia, że nie tylko dzieci wciągają się w zabawę na długie godziny.
Obok stref Sowy i Chomika wszystkie osoby, które wydadzą tego dnia co najmniej 50 złotych w Blue City, będą mogły odebrać gwarantowane drobne upominki. Do tego dla klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 100 lub 200 przewidziano co godzinę kilkadziesiąt atrakcyjnych nagród - w tym między innymi zestawy klocków Lego czy bezprzewodowe głośniki i słuchawki.
Wszystkie atrakcje są bezpłatne i dostępne od godziny 10:00 do godziny 20:00 zarówno w piątek 31 maja jak i w sobotę 1 czerwca. Dodatkowo w południe 1 czerwca dołączy do nas Aria Martelle - TikTokerka śledzona na platformie przez ponad 380 tys. osób.
Aria jest jedną z głównych twarzy kanału Waksy na YouTubie, gdzie wraz ze znajomymi publikują komediowe scenki, których akcja kręci się wokół sytuacji szkolnych. Pierwsze szlify w social mediach zdobywała jednak, opowiadając o życiu z perspektywy osoby z polsko-amerykańskimi korzeniami, która pół życia mieszkała za granicą, a także prezentując swoje umiejętności wokalne.
Aria Martelle zostanie z nami aż do godziny 18:00 - będzie można z nią porozmawiać w ramach sesji Q&A, przybić piątkę czy zrobić pamiątkowe zdjęcie, ale też wziąć udział w TikTokowych wyzwaniach, które poprowadzi. Dla zwycięzców przewidziano nagrody.
To pierwszy raz, gdy Blue City zorganizuje autorski event z okazji Dnia Dziecka. To forma prezentu dla lokalnej społeczności i klientów centrum, które obchodzi w tym roku 20-lecie działalności.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.