Weź udział w ekstremalnym treningu You Fit Here z Avalon Extreme!

Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
“You Fit Here” to wyjątkowa akcja popularyzująca treningi dla osób z niepełnosprawnościami znanej sieci siłowni CityFit, zorganizowana we współpracy z Avalon Extreme – projektem Fundacji Avalon, który od 7 lat upowszechnia sporty extremalne OzN. Już 7 maja od godziny 10:00 we wrocławskim oddziale CityFit w Centrum Handlowym Wroclavia podczas dnia otwartego osoby z niepełnosprawnościami, które chcą rozpocząć swoją przygodę ze sportem, będą mogły nieodpłatnie spróbować aktywności!
Bezpłatny trening we Wrocławiu
Podczas tego sportowego wydarzenia odbędzie się wspólny trening kondycyjno-siłowy prowadzony przez certyfikowanego trenera Avalon Extreme Przemysława Staniszewskiego, który od wielu lat pracuje z sportowcami z niepełnosprawnością. Dodatkowo uczestnicy będą mogli wziąć udział w rywalizacji sportowej na ergometrze wioślarskim. Chętni spróbują swoich sił i pokonają jak największą odległość w jak najkrótszym czasie.
Uczestnicy otrzymają również rabat na karnet do klubu fitness CityFit. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego należy przesyłać zgłoszenia na adres mailowy: kontakt@avalonextreme.pl. Do udziału zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby z niepełnosprawnościami, także te z asystą opiekuna lub innej osoby towarzyszącej, którzy również będą mogli wziąć udział w treningu.
Dalsze działania CityFit na rzecz OzN
Trening pokazowy Avalon Extreme i CityFit ma na celu pokazanie, że klub fitness to miejsce, które nikogo nie wyklucza. Kadra trenerska została przeszkolona do pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
Poprzez takie inicjatywy udowadniamy, że swoją przygodę z aktywnością fizyczną może rozpocząć absolutnie każdy – niezależnie od stopnia sprawności, pochodzenia czy poglądów. To wydarzenie wpisuje się w naszą misję, którą zawarliśmy w haśle marki „You Fit Here”. Usuwamy bariery fizyczne, psychiczne oraz – poprzez działania edukacyjne wśród naszych klubowiczów – społeczne. Wierzymy, że każdy do nas pasuje i każdy może czuć się u nas dobrze - Łukasz Gądek, członek zarządu CityFit.
Sieć CityFit zamierza pozyskać klientów z niepełnosprawnościami oraz zachęcić ich do aktywności fizycznej i poprawy sprawności.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.