Wielkie otwarcie Milko Mazury MTB – start sezonu w Iławie
W najbliższy weekend (23-24 kwietnia) odbędą się pierwsze zawody w ramach kolarskich zmagań Milko Mazury MTB. Wielkie otwarcie siódmego sezonu nastąpi w Iławie, gdzie odbędzie się Wyścig Pięciu Jezior. Marka Milko jest sponsorem tytularnym wydarzenia, które składać się będzie z 10 etapów i zakończy się we wrześniu.
Milko Mazury MTB na stałe wpisało się do kalendarza najważniejszych kolarskich wydarzeń sportowych, odbywających się w północno-wschodniej części kraju. To najszybciej rozwijający się cykl wyścigów kolarstwa górskiego w Polsce. Staruje na południu Mazur – w Iławie, a następnie kolarze zagoszczą w Pieckach, Mrągowie, Mikołajkach, Pasymiu, Giżycku, Rynie, Kwidzynie, a sezon zakończy się wyścigiem w Starych Jabłonkach.
Podobnie jak w latach ubiegłych trasy wyścigów przebiegają pośród malowniczych, krajobrazów Warmii i Mazur. Wytyczono je tak, by przebiegały przez najatrakcyjniejsze tereny leśne, specjalne ścieżki rowerowe poprowadzono wzdłuż stromych brzegów jezior.
Już od kilku lat Mlekpol, producent marki Milko jako sponsor tytularny wydarzenia, zachęca do zdrowego stylu życia, edukuje i towarzyszy uczestnikom podczas tej formy aktywności. Ruch daje wiele korzyści, wpływa na odporność organizmu, redukuje stres i pomaga utrzymać równowagę emocjonalną. Na ogólne samopoczucie pozytywnie wpływa także odpowiednio zbilansowana dieta. Sportowa przygoda, połączona z produktami Mlekpolu, to przepis na udany weekend – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Zawodowe grupy kolarskie, amatorzy oraz pasjonaci kolarstwa górskiego, dzieci i młodzież
– podczas zawodów wszyscy znajdą coś dla siebie. Adepci szkółek kolarskich będą rywalizować w Łaciate Junior Race - Lidze Szkółek Kolarskich, a najmłodsi w ramach Łaciate Junior Strider Race, ucząc się zasad zdrowego współzawodnictwa. Marka Łaciate Junior jest sponsorem strategicznym wydarzeń dla dzieci.
Cieszymy się, że już po raz siódmy możemy promować tę wspaniałą dyscyplinę, organizując Milko Mazury MTB. Przez cały okres wiosenno-letni namawiamy do aktywności, zdrowego trybu życia z produktami Mlekpolu i rodzinnego spędzania czasu. Jesteśmy pewni, że w tym roku również nie zabraknie sportowych wyzwań dla uczestników i niezapomnianych emocji dla kibiców. Szczegóły dotyczące wyścigów znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl – mówi Arkadiusz Cała, organizator wyścigów Milko Mazury MTB.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.