Komunikaty PR

Wilfredo León ambasadorem firmy Galeco!

2020-02-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.15 MB )

Gwiazda polskiej reprezentacji w siatkówce mężczyzn - Wilfredo León Venero - został oficjalnym ambasadorem Galeco, polskiego producenta systemów rynnowych.

Wybór oficjalnego ambasadora marki otwiera nowy rozdział w ponad 20-letniej historii Galeco. – Naszą renomę zbudowaliśmy na kilku filarach: wysokiej jakości produktów, zaangażowaniu, innowacyjności i dążeniu do celu. Ciężka praca procentuje, bo dziś Galeco jest synonimem firmy ambitnej, grającej fair play, która nie boi się nowych wyzwań. To właśnie te wartości, które wyznajemy, pozwoliły odnieść sukces i zdobyć miano lidera w branży – mówi Anna Góral, Specjalista ds. marketingu. - Poszukując ambasadora marki braliśmy pod uwagę zarówno osobowość, postawę na boisku oraz poza nim, jak i to, by wyznawane przez niego wartości były zgodne i spójne z tymi, którymi kierujemy się my – dodaje. Wybór mógł być tylko jeden – Wilfredo León. Ten polski siatkarz kubańskiego pochodzenia niejednokrotnie udowodnił swoim zachowaniem, ciężką pracą i determinacją, że pokonywanie przeciwności losu i osiąganie sukcesu jest możliwe. - Podziwiamy tę determinację, upór i talent, a jedocześnie profesjonalne podejście do sportu i chęć gry właśnie w Polskiej Reprezentacji Piłki Siatkowej – argumentuje Szczepan Buryło, prezes Galeco. Dla podkrakowskiego producenta liczą się także wartości rodzinne. Galeco to bowiem firma o partnerskim podejściu do pracowników, klientów i współpracujących z nią podmiotów. – Odnajdujemy je również w osobie Wilfredo, który na pierwszym miejscu stawia rodzinę i bliskie relacje z najważniejszymi dla niego ludźmi. Jestem niezmiernie dumny, że sportowiec kierujący się takimi wartościami będzie współpracował z nami przez najbliższe lata – przekonuje.

Dla Galeco to nie pierwsza styczność ze światem sportu. Marka od lat mocno angażuje się w działania wspierające lokalne kluby piłki nożnej czy siatkówki. W ramach kontraktu podpisanego na okres 3 lat Wilfredo León wystąpi w kampanii wizerunkowej Galeco. Już wkrótce znanego siatkarza zobaczymy na bilboardach, w reklamach prasowych i internetowych, a także wszelkich materiałach firmowych i POS.

Portret championa

Wilfredo León rozpoczął swoją karierę sportową w wieku 14 lat, kiedy na rodzimej Kubie dołączył do tamtejszej reprezentacji. Już kilka lat później, w roli kapitana, stał na jej czele. Liczne sukcesy młodego sportowca, w tym wicemistrzostwo świata wywalczone w 2010 roku, potwierdziły jego talent. Po zakończeniu gry w kadrze narodowej mierzący 201 cm zawodnik przyjechał do Polski, gdzie przebywał na karcie stałego pobytu. W 2015 roku otrzymał polskie obywatelstwo, a od 2019 występuje w siatkarskiej reprezentacji Polski, gdzie gra na pozycji przyjmującego. Pierwszym znaczącym osiągnięciem Kubańczyka w nowym teamie był srebrny medal wywalczony podczas ubiegłorocznego Pucharu Świata. Przed Leónem, przez wielu nazywanym najlepszym siatkarzem świata, pracowity rok, szczególnie ze względu na letnie igrzyska olimpijskie w Tokio. - Bardzo cieszę się ze współpracy z Galeco. Zaledwie kilka miesięcy temu zadebiutowałem w siatkarskiej reprezentacji Polski, a teraz czeka mnie kolejny sprawdzian, tym razem w nowej roli – ambasadora innowacyjnej, uznanej w środowisku marki. Lubię jednak wyzwania, i jak do każdego przedsięwzięcia, tak i do tego, podchodzę z pełnym zaangażowaniem i nastawieniem na sukces. Doceniam też fakt, że zaufaniem obdarzyła mnie polska, rodzinna firma, dla której liczą się wartości, z którymi mocno się utożsamiam – mówi Wilfredo León.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.