Wilfredo León ambasadorem firmy Galeco!
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Gwiazda polskiej reprezentacji w siatkówce mężczyzn - Wilfredo León Venero - został oficjalnym ambasadorem Galeco, polskiego producenta systemów rynnowych.
Wybór oficjalnego ambasadora marki otwiera nowy rozdział w ponad 20-letniej historii Galeco. – Naszą renomę zbudowaliśmy na kilku filarach: wysokiej jakości produktów, zaangażowaniu, innowacyjności i dążeniu do celu. Ciężka praca procentuje, bo dziś Galeco jest synonimem firmy ambitnej, grającej fair play, która nie boi się nowych wyzwań. To właśnie te wartości, które wyznajemy, pozwoliły odnieść sukces i zdobyć miano lidera w branży – mówi Anna Góral, Specjalista ds. marketingu. - Poszukując ambasadora marki braliśmy pod uwagę zarówno osobowość, postawę na boisku oraz poza nim, jak i to, by wyznawane przez niego wartości były zgodne i spójne z tymi, którymi kierujemy się my – dodaje. Wybór mógł być tylko jeden – Wilfredo León. Ten polski siatkarz kubańskiego pochodzenia niejednokrotnie udowodnił swoim zachowaniem, ciężką pracą i determinacją, że pokonywanie przeciwności losu i osiąganie sukcesu jest możliwe. - Podziwiamy tę determinację, upór i talent, a jedocześnie profesjonalne podejście do sportu i chęć gry właśnie w Polskiej Reprezentacji Piłki Siatkowej – argumentuje Szczepan Buryło, prezes Galeco. Dla podkrakowskiego producenta liczą się także wartości rodzinne. Galeco to bowiem firma o partnerskim podejściu do pracowników, klientów i współpracujących z nią podmiotów. – Odnajdujemy je również w osobie Wilfredo, który na pierwszym miejscu stawia rodzinę i bliskie relacje z najważniejszymi dla niego ludźmi. Jestem niezmiernie dumny, że sportowiec kierujący się takimi wartościami będzie współpracował z nami przez najbliższe lata – przekonuje.
Dla Galeco to nie pierwsza styczność ze światem sportu. Marka od lat mocno angażuje się w działania wspierające lokalne kluby piłki nożnej czy siatkówki. W ramach kontraktu podpisanego na okres 3 lat Wilfredo León wystąpi w kampanii wizerunkowej Galeco. Już wkrótce znanego siatkarza zobaczymy na bilboardach, w reklamach prasowych i internetowych, a także wszelkich materiałach firmowych i POS.
Portret championa
Wilfredo León rozpoczął swoją karierę sportową w wieku 14 lat, kiedy na rodzimej Kubie dołączył do tamtejszej reprezentacji. Już kilka lat później, w roli kapitana, stał na jej czele. Liczne sukcesy młodego sportowca, w tym wicemistrzostwo świata wywalczone w 2010 roku, potwierdziły jego talent. Po zakończeniu gry w kadrze narodowej mierzący 201 cm zawodnik przyjechał do Polski, gdzie przebywał na karcie stałego pobytu. W 2015 roku otrzymał polskie obywatelstwo, a od 2019 występuje w siatkarskiej reprezentacji Polski, gdzie gra na pozycji przyjmującego. Pierwszym znaczącym osiągnięciem Kubańczyka w nowym teamie był srebrny medal wywalczony podczas ubiegłorocznego Pucharu Świata. Przed Leónem, przez wielu nazywanym najlepszym siatkarzem świata, pracowity rok, szczególnie ze względu na letnie igrzyska olimpijskie w Tokio. - Bardzo cieszę się ze współpracy z Galeco. Zaledwie kilka miesięcy temu zadebiutowałem w siatkarskiej reprezentacji Polski, a teraz czeka mnie kolejny sprawdzian, tym razem w nowej roli – ambasadora innowacyjnej, uznanej w środowisku marki. Lubię jednak wyzwania, i jak do każdego przedsięwzięcia, tak i do tego, podchodzę z pełnym zaangażowaniem i nastawieniem na sukces. Doceniam też fakt, że zaufaniem obdarzyła mnie polska, rodzinna firma, dla której liczą się wartości, z którymi mocno się utożsamiam – mówi Wilfredo León.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.