Wirtualna premiera nowych modeli do siatkówki – ASICS METARISE
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS wprowadza na rynek nowy model butów do siatkówki – METARISE. Podobnie jak wszystkie innowacyjne produkty japońskiej marki, obuwie ma nie tylko wspierać sportowców w uzyskiwaniu jak najlepszych wyników, ale również zapewnić im maksymalną ochronę oraz komfort. Z powodu epidemii koronawirusa, premiera odbyła się w wirtualnej rzeczywistości podczas ASICS Innovations Summit.
Model został zaprezentowan w kolorystyce Sunrise Red (nawiązanie do wschodzącego słońca, elementu flagi Japonii), która jest symbolem nadziei, pasji i poświęcenia sportowców. – Buty zachowują to, co najlepsze w naszej tradycji – pomagają sportowcom osiągać lepsze wyniki, ale jednocześnie zapewniają im bezpieczeństwo. Innowacja stanowi rdzeń naszej działalności od 1949 roku, kiedy to założyciel marki, Kihachiro Onitsuka uznał, że w trakcie i po II wojnie światowej, to właśnie siła sportu, a co za tym idzie – stawianie sobie wyzwań i pokonywanie własnych słabości, mogą mieć znaczący wpływ na poprawę życia dzieci w rozdartej przez wojnę Japonii – powiedział Kenichi Harano, dyrektor generalny ASICS Institute of Sport Science.
Te słowa nawiązują również do obecnej sytuacji, z jaką zmaga się cały świat – epidemii wirusa COVID-19. Opinie Światowej Organizacji Zdrowia wskazują aktywność fizyczną jako dobry sposób na radzenie sobie ze stresem związanym z globalnymi ograniczeniami w przemieszczaniu się i wymuszonym dystansem społecznym. Właśnie dlatego ASICS zapewnia darmowy dostęp do domowej aplikacji treningowej ASICS Studio wszystkim osobom, które chcą zacząć lub kontynuować uprawianie sportu.
Marka od ponad 70 lat zachęca do podejmowania ruchu chociażby poprzez nieustanne wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do swoich produktów. Premiera nowego modelu według początkowych planów miała odbyć się podczas ASICS Innovation Summit, jednak ze względu na zmieniające się warunki firma podjęła decyzję o przeniesieniu jej do świata VR. Media, sportowcy i klienci na całym świecie mogli zapoznać się z produktem w wirtualnym laboratorium innowacji należącym do ASICS Institute of Sport Science, w którym naukowcy, inżynierowie oraz projektanci nieustannie pracują nad rozwojem technologii, pomagającej sportowcom w realizacji swoich celów.
Buty będą dostępne w ograniczonych ilościach w wybranych sklepach detalicznych i internetowych oraz specjalistycznych punktach sprzedaży od 12 czerwca.
ASICS METARISE
METARISE, czyli wyższe skoki, nieskrępowany zakres ruchów i stabilność bez utraty wydajności energetycznej. Dzięki technologii FLYTEFOAM w podeszwie środkowej, skrzydlatemu wsparciu śródstopia RISETRUSS, zawodnicy mogą skakać jeszcze wyżej, natomiast zakrzywiona pięta umożliwia płynne przejście i wyjście do ataku. Badania przeprowadzone przez ASICS Institute of Sport Science wykazały, że METARISE zapewnia siatkarzom dodatkowe 3% zasięgu przy wyskoku, co w powietrzu może oznaczać różnicę nawet do 2 cm.
Cena: 840,00 PLN
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.