Wirtualna premiera nowych modeli do biegania – ASICS METARACER oraz METASPRINT
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS wprowadza na rynek nowe modele butów do biegania na długie dystanse – METARACER oraz bezkolcowe METASPRINT dla elity sprinterów. Podobnie jak wszystkie innowacyjne produkty japońskiej marki, obuwie ma nie tylko wspierać sportowców w uzyskiwaniu jak najlepszych wyników, ale również zapewnić im maksymalną ochronę oraz komfort. Z powodu epidemii koronawirusa, premiera odbyła się w wirtualnej rzeczywistości podczas ASICS Innovations Summit.
Modele zostały zaprezentowane w kolorystyce Sunrise Red (nawiązanie do wschodzącego słońca, elementu flagi Japonii), która jest symbolem nadziei, pasji i poświęcenia sportowców. – Buty zachowują to, co najlepsze w naszej tradycji – pomagają sportowcom osiągać lepsze wyniki, ale jednocześnie zapewniają im bezpieczeństwo. Innowacja stanowi rdzeń naszej działalności od 1949 roku, kiedy to założyciel marki, Kihachiro Onitsuka uznał, że w trakcie i po II wojnie światowej, to właśnie siła sportu, a co za tym idzie – stawianie sobie wyzwań i pokonywanie własnych słabości, mogą mieć znaczący wpływ na poprawę życia dzieci w rozdartej przez wojnę Japonii – powiedział Kenichi Harano, dyrektor generalny ASICS Institute of Sport Science.
Te słowa nawiązują również do obecnej sytuacji, z jaką zmaga się cały świat – epidemii wirusa COVID-19. Opinie Światowej Organizacji Zdrowia wskazują aktywność fizyczną jako dobry sposób na radzenie sobie ze stresem związanym z globalnymi ograniczeniami w przemieszczaniu się i wymuszonym dystansem społecznym. Właśnie dlatego ASICS zapewnia darmowy dostęp do domowej aplikacji treningowej ASICS Studio wszystkim osobom, które chcą zacząć lub kontynuować uprawianie sportu.
Marka od ponad 70 lat zachęca do podejmowania ruchu chociażby poprzez nieustanne wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do swoich produktów. Premiera nowych modeli według początkowych planów miała odbyć się podczas ASICS Innovation Summit, jednak ze względu na zmieniające się warunki firma podjęła decyzję o przeniesieniu jej do świata VR. Media, sportowcy i klienci na całym świecie mogli zapoznać się z produktami w wirtualnym laboratorium innowacji należącym do ASICS Institute of Sport Science, w którym naukowcy, inżynierowie oraz projektanci nieustannie pracują nad rozwojem technologii, pomagającej sportowcom w realizacji swoich celów.
Buty będą dostępne w ograniczonych ilościach w wybranych sklepach detalicznych i internetowych oraz specjalistycznych punktach sprzedaży. 17 kwietnia, w Japonii w sprzedaży pojawi się model METARACER, w pozostałych krajach dostępny będzie od 26 czerwca. Sprzedaż METASPRINT również zostanie uruchomiona 17 kwietnia.
ASICS METARACER
METARACER to jak dotąd najbardziej zaawansowane buty ASICS stworzone na długodystansowe biegi. Zostały zaprojektowane tak, aby pomagać sportowcom osiągać jak najlepsze wyniki. Model ten łączy rewolucyjną technologię GUIDESOLE wyposażoną w płytę karbonową, zapewniającą biegaczom większą stabilność. But posiada ulepszony profil, który odciąża mięsień łydki aż o 20%, co skutkuje większą wydajnością energetyczną. Lekka cholewka ENGINEERED MESH utrzymuje świeżość i komfort stóp niezależnie od trudnych warunków atmosferycznych, takich jak wysokie temperatury czy wilgoć. Zawarta w środkowej podeszwie technologia FLYTEFOAM zapewnia zarówno miękki bieg, jak i lepszą reakcję, z kolei materiały zastosowane na podeszwie – ASICS grip i WET GRIP RUBBER SPONGE – poprawiają przyczepność nawet w mokrych warunkach.
Cena: 840,00 PLN
ASICS METASPRINT
Zrewolucjonizowany wygląd buta METASPRINT jest dowodem na to, że dobrą przyczepność można uzyskać także bez kolców. Optymalizacja i poprawa przyczepności oraz zapewnienie większej prędkości z każdym krokiem możliwe jest dzięki innowacyjnej podeszwie zewnętrznej, wykonanej z włókna węglowego o strukturze plastra miodu. METASPRINT jest idealnym wyborem dla elitarnych i walecznych sprinterów. Buty zapewniają dopasowanie dzięki bezszwowej cholewce z siatki STRETCH HL-O, która jest lekka i sprawia wrażenie drugiej skóry. Istotne jest także użycie technologii ASICS DYNAWRAP, która dzięki podporowymi panelom w podeszwie środkowej bezpiecznie blokuje stopę w miejscu dla zwiększenia stabilności.
Cena: 1290,00 PLN
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.