Wirtualna sztafeta GLS przed Poland Business Run 2023
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Dobro, uśmiech, przyjaźń, a w rezultacie realna pomoc. Tak właśnie wsparcie beneficjentom tegorocznego Poland Business Run okazuje GLS Poland, partner logistyczny i sponsor główny wydarzenia.
„A Ty co dobrego podałbyś dalej?” - tym pytaniem GLS Poland zachęca wszystkich do wsparcia beneficjentów tegorocznego Poland Business Run, wydarzenia, które od lat jest jedną z ważniejszych imprez charytatywnych i biegowych na mapie Polski. W tym roku GLS Poland motywuje biegaczy i publikę Poland Business Run w wyjątkowy sposób na swoich kanałach w social mediach. Dzięki wirtualnej sztafecie każda osoba, która skomentuje post na Facebooku lub Instagramie GLS Poland i dodatkowo oznaczy innego uczestnika, przyczynia się do wsparcia beneficjentów biegu.
- Tym razem zorganizowaliśmy „wirtualną sztafetę”, w której każdy komentarz pod naszym postem ma realną wartość równą 5 zł. Wszystkie zebrane w ten sposób pieniądze trafią do puli przekazywanej beneficjentom biegu – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland i zachęca do udziału w wydarzeniu.
Do akcji GLS włączyły się również znane osobistości, które będą przekazywać kolejnym osobom pałeczkę GLS, a ta na koniec, wraz z autografami, zostanie wystawiona na aukcję. Wśród znanych postaci tę specjalną pałeczkę przekazywać sobie będą lekkoatletka Dominika Baćmaga, youtuber Rafał Gębura, aktorki Kasia Glinka i Joanna Jabłczyńska oraz instagramerka Lili Antoniak.
36 tys. uczestników na starcie Poland Business Run
GLS nie tylko wspiera beneficjentów biegu, czyli osoby po amputacjach i mastektomii, ale także dostarcza pakiety startowe dla biegaczy. W tym roku na starcie pojawi się aż 36 tys. osób – na miejscu i wirtualnie, a 5-osobowe drużyny zmierzą się w sztafecie na 4 km. – Po raz kolejny stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem, by na czas dostarczyć wszystkim uczestnikom pakiety startowe. W tym roku było ich blisko 5 tys. więcej niż w 2022 roku. To bardzo mocno zmotywowało nas do pracy – podkreśla Małgorzata Markowska.
3 września w Krakowie na starcie Poland Business Run stawią się także pracownicy GLS z całej Polski. W firmowych barwach pobiegnie aż 93 osoby, czyli 19 drużyn. To o pięć ekip więcej niż rok temu. Poza udziałem w rywalizacji, GLS pojawi się także w miasteczku biegowym z własnym stoiskiem, na którym dostępnych będzie wiele atrakcji dla wszystkich przybyłych gości.
Małgorzata Markowska, GLS Poland
E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com
Telefon: +48 695 354 791
Adriana Kondratowicz, PR Expert
E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl
Telefon: + 48 502 332 358
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Żywienie
Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.