Komunikaty PR

Wirtualna sztafeta GLS przed Poland Business Run 2023

2023-08-31  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Dobro, uśmiech, przyjaźń, a w rezultacie realna pomoc. Tak właśnie wsparcie beneficjentom tegorocznego Poland Business Run okazuje GLS Poland, partner logistyczny i sponsor główny wydarzenia.

„A Ty co dobrego podałbyś dalej?” - tym pytaniem GLS Poland zachęca wszystkich do wsparcia beneficjentów tegorocznego Poland Business Run, wydarzenia, które od lat jest jedną z ważniejszych imprez charytatywnych i biegowych na mapie Polski. W tym roku GLS Poland motywuje biegaczy i publikę Poland Business Run w wyjątkowy sposób na swoich kanałach w social mediach. Dzięki wirtualnej sztafecie każda osoba, która skomentuje post na Facebooku lub Instagramie GLS Poland i dodatkowo oznaczy innego uczestnika, przyczynia się do wsparcia beneficjentów biegu.

- Tym razem zorganizowaliśmy „wirtualną sztafetę”, w której każdy komentarz pod naszym postem ma realną wartość równą 5 zł. Wszystkie zebrane w ten sposób pieniądze trafią do puli przekazywanej beneficjentom biegu – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland i zachęca do udziału w wydarzeniu.

Do akcji GLS włączyły się również znane osobistości, które będą przekazywać kolejnym osobom pałeczkę GLS, a ta na koniec, wraz z autografami, zostanie wystawiona na aukcję. Wśród znanych postaci tę specjalną pałeczkę przekazywać sobie będą lekkoatletka Dominika Baćmaga, youtuber Rafał Gębura, aktorki Kasia Glinka i Joanna Jabłczyńska oraz instagramerka Lili Antoniak.

36 tys. uczestników na starcie Poland Business Run

GLS nie tylko wspiera beneficjentów biegu, czyli osoby po amputacjach i mastektomii, ale także dostarcza pakiety startowe dla biegaczy. W tym roku na starcie pojawi się aż 36 tys. osób – na miejscu i wirtualnie, a 5-osobowe drużyny zmierzą się w sztafecie na 4 km. – Po raz kolejny stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem, by na czas dostarczyć wszystkim uczestnikom pakiety startowe. W tym roku było ich blisko 5 tys. więcej niż w 2022 roku. To bardzo mocno zmotywowało nas do pracy – podkreśla Małgorzata Markowska.

3 września w Krakowie na starcie Poland Business Run stawią się także pracownicy GLS z całej Polski. W firmowych barwach pobiegnie aż 93 osoby, czyli 19 drużyn. To o pięć ekip więcej niż rok temu. Poza udziałem w rywalizacji, GLS pojawi się także w miasteczku biegowym z własnym stoiskiem, na którym dostępnych będzie wiele atrakcji dla wszystkich przybyłych gości.    

 

Małgorzata Markowska, GLS Poland

E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com  

Telefon: +48 695 354 791

 

Adriana Kondratowicz, PR Expert

E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl   

Telefon: + 48 502 332 358

 

O Grupie GLS

Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie  gls-group.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej Biuro prasowe
2024-04-30 | 11:00

Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej

Miniony weekend obfitował w emocje na torze regatowym w Wałczu, gdzie odbył się pierwszy w tym sezonie Puchar Polski w Kajakarstwie Klasycznym. Ogólnopolskie Wiosenne Regaty
Sport 120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
2024-04-26 | 16:00

120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych

Ponad 120 pływaków udowodniło, że nie ma dla nich ograniczeń. Mimo swoich niepełnosprawności zawodnicy rywalizowali na najwyższym poziomie. Na basenie wrocławskiej Akademii
Sport 7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
2024-04-26 | 07:24

7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej

Powszechnie wiadomo, że sport poprawia ogólną kondycję fizyczną, może pomóc w utracie wagi i osiągnięciu szczuplejszej sylwetki. Nie są to jednak jedyne korzyści płynące z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.