Wirtualna sztafeta GLS przed Poland Business Run 2023
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Dobro, uśmiech, przyjaźń, a w rezultacie realna pomoc. Tak właśnie wsparcie beneficjentom tegorocznego Poland Business Run okazuje GLS Poland, partner logistyczny i sponsor główny wydarzenia.
„A Ty co dobrego podałbyś dalej?” - tym pytaniem GLS Poland zachęca wszystkich do wsparcia beneficjentów tegorocznego Poland Business Run, wydarzenia, które od lat jest jedną z ważniejszych imprez charytatywnych i biegowych na mapie Polski. W tym roku GLS Poland motywuje biegaczy i publikę Poland Business Run w wyjątkowy sposób na swoich kanałach w social mediach. Dzięki wirtualnej sztafecie każda osoba, która skomentuje post na Facebooku lub Instagramie GLS Poland i dodatkowo oznaczy innego uczestnika, przyczynia się do wsparcia beneficjentów biegu.
- Tym razem zorganizowaliśmy „wirtualną sztafetę”, w której każdy komentarz pod naszym postem ma realną wartość równą 5 zł. Wszystkie zebrane w ten sposób pieniądze trafią do puli przekazywanej beneficjentom biegu – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland i zachęca do udziału w wydarzeniu.
Do akcji GLS włączyły się również znane osobistości, które będą przekazywać kolejnym osobom pałeczkę GLS, a ta na koniec, wraz z autografami, zostanie wystawiona na aukcję. Wśród znanych postaci tę specjalną pałeczkę przekazywać sobie będą lekkoatletka Dominika Baćmaga, youtuber Rafał Gębura, aktorki Kasia Glinka i Joanna Jabłczyńska oraz instagramerka Lili Antoniak.
36 tys. uczestników na starcie Poland Business Run
GLS nie tylko wspiera beneficjentów biegu, czyli osoby po amputacjach i mastektomii, ale także dostarcza pakiety startowe dla biegaczy. W tym roku na starcie pojawi się aż 36 tys. osób – na miejscu i wirtualnie, a 5-osobowe drużyny zmierzą się w sztafecie na 4 km. – Po raz kolejny stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem, by na czas dostarczyć wszystkim uczestnikom pakiety startowe. W tym roku było ich blisko 5 tys. więcej niż w 2022 roku. To bardzo mocno zmotywowało nas do pracy – podkreśla Małgorzata Markowska.
3 września w Krakowie na starcie Poland Business Run stawią się także pracownicy GLS z całej Polski. W firmowych barwach pobiegnie aż 93 osoby, czyli 19 drużyn. To o pięć ekip więcej niż rok temu. Poza udziałem w rywalizacji, GLS pojawi się także w miasteczku biegowym z własnym stoiskiem, na którym dostępnych będzie wiele atrakcji dla wszystkich przybyłych gości.
Małgorzata Markowska, GLS Poland
E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com
Telefon: +48 695 354 791
Adriana Kondratowicz, PR Expert
E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl
Telefon: + 48 502 332 358
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.