Wirtualna sztafeta GLS przed Poland Business Run 2023
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Dobro, uśmiech, przyjaźń, a w rezultacie realna pomoc. Tak właśnie wsparcie beneficjentom tegorocznego Poland Business Run okazuje GLS Poland, partner logistyczny i sponsor główny wydarzenia.
„A Ty co dobrego podałbyś dalej?” - tym pytaniem GLS Poland zachęca wszystkich do wsparcia beneficjentów tegorocznego Poland Business Run, wydarzenia, które od lat jest jedną z ważniejszych imprez charytatywnych i biegowych na mapie Polski. W tym roku GLS Poland motywuje biegaczy i publikę Poland Business Run w wyjątkowy sposób na swoich kanałach w social mediach. Dzięki wirtualnej sztafecie każda osoba, która skomentuje post na Facebooku lub Instagramie GLS Poland i dodatkowo oznaczy innego uczestnika, przyczynia się do wsparcia beneficjentów biegu.
- Tym razem zorganizowaliśmy „wirtualną sztafetę”, w której każdy komentarz pod naszym postem ma realną wartość równą 5 zł. Wszystkie zebrane w ten sposób pieniądze trafią do puli przekazywanej beneficjentom biegu – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland i zachęca do udziału w wydarzeniu.
Do akcji GLS włączyły się również znane osobistości, które będą przekazywać kolejnym osobom pałeczkę GLS, a ta na koniec, wraz z autografami, zostanie wystawiona na aukcję. Wśród znanych postaci tę specjalną pałeczkę przekazywać sobie będą lekkoatletka Dominika Baćmaga, youtuber Rafał Gębura, aktorki Kasia Glinka i Joanna Jabłczyńska oraz instagramerka Lili Antoniak.
36 tys. uczestników na starcie Poland Business Run
GLS nie tylko wspiera beneficjentów biegu, czyli osoby po amputacjach i mastektomii, ale także dostarcza pakiety startowe dla biegaczy. W tym roku na starcie pojawi się aż 36 tys. osób – na miejscu i wirtualnie, a 5-osobowe drużyny zmierzą się w sztafecie na 4 km. – Po raz kolejny stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem, by na czas dostarczyć wszystkim uczestnikom pakiety startowe. W tym roku było ich blisko 5 tys. więcej niż w 2022 roku. To bardzo mocno zmotywowało nas do pracy – podkreśla Małgorzata Markowska.
3 września w Krakowie na starcie Poland Business Run stawią się także pracownicy GLS z całej Polski. W firmowych barwach pobiegnie aż 93 osoby, czyli 19 drużyn. To o pięć ekip więcej niż rok temu. Poza udziałem w rywalizacji, GLS pojawi się także w miasteczku biegowym z własnym stoiskiem, na którym dostępnych będzie wiele atrakcji dla wszystkich przybyłych gości.
Małgorzata Markowska, GLS Poland
E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com
Telefon: +48 695 354 791
Adriana Kondratowicz, PR Expert
E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl
Telefon: + 48 502 332 358
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.