Wrocławska PRO Liga ma nowego sponsora
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Häfele Polska dołącza do partnerów strategicznych wrocławskiej PRO Ligi. Renomowana firma branży meblowej wpiera sportowe pasje swoich pracowników i wystawia własną drużynę w rozgrywkach.
Häfele Polska, z siedzibą w Długołęce pod Wrocławiem, to jeden z wiodących producentów systemów oświetlenia, okuć meblowych i budowlanych. Dzięki zawarciu strategicznego partnerstwa z wrocławską PRO Ligą, czyli ligą piłkarską dla amatorów, Häfele Polska wspiera lokalny sport, a także pomaga w realizacji sportowej pasji swoich pracowników.
Jesienna edycja PRO Ligi pod patronatem Häfele Polska startuje już 21 sierpnia, a mecze będą rozgrywane na boiskach przy ulicy Lotniczej i na Kłokoczycach. Formuła rywalizacji jest oparta na różnych poziomach ligowych oraz awansach i spadkach, zapewniając dużą ilość sportowych emocji.
- Cieszymy się, że możemy wspierać lokalny sport. Wśród naszych pracowników z Wrocławia i okolic jest wielu sympatyków piłki nożnej. Są pełni zamiłowania do tej dyscypliny, dlatego udział w rozgrywkach to dla nich wielka przyjemność. Wsłuchujemy się w ich pasje i pomagamy je realizować. Stąd nasza decyzja o podjęciu strategicznego partnerstwa z PRO Ligą – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Drużyna piłkarska Häfele Polska to niedawno sformowany zespół, ale pełen ambicji i woli walki. Wspólne treningi pomagają im przygotować się do startu w PRO Lidze, ale także do wrześniowych Mistrzostw Polski Branży Meblarskiej.
Häfele Polska to nie jedyna lokalna firma branży meblarskiej, która wspiera amatorski sport w rejonie wrocławskim. Jednym z właścicieli PRO Ligi jest firma Drzazga. To dystrybutor akcesoriów do produkcji mebli z siedzibą we Wrocławiu, który jest obecny na rynku już od 30 lat.
Pierwszy mecz drużyny Häfele w ramach rozgrywek już we wtorek, 22 sierpnia o godzinie 19:00 na boisku przy ulicy Lotniczej we Wrocławiu.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Polski oddział firmy znajduje się w Długołęce pod Wrocławiem. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.
Kontakt dla mediów:
Marek Dąbrowski
PR EXPERT
Tel. 515 166 606
mdabrowski@prexpert.com.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.