Wysoka jakość sprzętu zapewni najlepsze sportowe emocje
Za niecałe trzy tygodnie rozpoczną się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, a Polacy jak zwykle licznie zgromadzą się przed telewizorami, aby kibicować naszej reprezentacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, ponad 78% ankietowanych ogląda telewizję głównie dla rozrywki. Dlatego, by w pełni przeżywać sportowe emocje warto wybrać telewizor, który zapewni nam wysoką jakość obrazu i dźwięku.
Ponad 77% badanych posiada telewizor ustawiony w centralnym miejscu domu, czyli salonie, z czego dla prawie 61% jest on ważną częścią jego wystroju – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision.
– W TP Vision stawiamy na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora, bo wiemy jak ważną rolę odgrywa w domowym centrum rozrywki. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas nobilitacje Red Dot Award – prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa, zwanych często „Oskarami designu”, a także iF Design Awards – jednych z najbardziej rozpoznawalnych i najstarszych niezależnych wyróżnień w dziedzinie jakości designu na świecie, przyznane naszym telewizorom OLED+ 907 i OLED+ 937 – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.
Duże imprezy sportowe, jak nadchodzące Mistrzostwa są doskonałą okazją do spotkań w gronie znajomych. Nic w tym dziwnego – wspólne kibicowanie przed telewizorem w domu czy w pubie od zawsze dostarcza wielu wrażeń. Co ciekawe, podczas badania aż 47,5% respondentów zadeklarowało zakup większego odbiornika niż ten, który posiada obecnie. Z kolei ponad 90% ankietowanych przy wyborze nowego odbiornika zwraca szczególną uwagę na takie cechy jak jakość obrazu i dźwięku, rozdzielczość ekranu oraz możliwości techniczne.
– Generalnie za każdym razem przed tak dużym wydarzeniem sportowym obserwujemy wzrost sprzedaży telewizorów. Projektując nowe modele skupiamy się głównie na jakości obrazu i dźwięku oraz wzornictwie. Nasz „silnik graficzny” był nagradzany przez 40 lat z rzędu. Wprowadziliśmy również innowacje w dziedzinie oprogramowania - zintegrowaliśmy sztuczną inteligencję, która automatycznie dostosowuje ustawienia w zależności od odtwarzanych treści, w tym dynamikę i kontrast podczas oglądania wydarzeń sportowych – podkreśla Marcin Habzda.
Wśród topowych modeli produkowanych przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound niezmienną popularnością cieszą się telewizory z dynamicznym oświetleniem Amblilight. Marka Philips ma wyłączność na to rozwiązanie – nie znajdziemy go w modelach produkowanych przez inne firmy.
*****
O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.