Wysoka jakość sprzętu zapewni najlepsze sportowe emocje
Za niecałe trzy tygodnie rozpoczną się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, a Polacy jak zwykle licznie zgromadzą się przed telewizorami, aby kibicować naszej reprezentacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, ponad 78% ankietowanych ogląda telewizję głównie dla rozrywki. Dlatego, by w pełni przeżywać sportowe emocje warto wybrać telewizor, który zapewni nam wysoką jakość obrazu i dźwięku.
Ponad 77% badanych posiada telewizor ustawiony w centralnym miejscu domu, czyli salonie, z czego dla prawie 61% jest on ważną częścią jego wystroju – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision.
– W TP Vision stawiamy na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora, bo wiemy jak ważną rolę odgrywa w domowym centrum rozrywki. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas nobilitacje Red Dot Award – prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa, zwanych często „Oskarami designu”, a także iF Design Awards – jednych z najbardziej rozpoznawalnych i najstarszych niezależnych wyróżnień w dziedzinie jakości designu na świecie, przyznane naszym telewizorom OLED+ 907 i OLED+ 937 – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.
Duże imprezy sportowe, jak nadchodzące Mistrzostwa są doskonałą okazją do spotkań w gronie znajomych. Nic w tym dziwnego – wspólne kibicowanie przed telewizorem w domu czy w pubie od zawsze dostarcza wielu wrażeń. Co ciekawe, podczas badania aż 47,5% respondentów zadeklarowało zakup większego odbiornika niż ten, który posiada obecnie. Z kolei ponad 90% ankietowanych przy wyborze nowego odbiornika zwraca szczególną uwagę na takie cechy jak jakość obrazu i dźwięku, rozdzielczość ekranu oraz możliwości techniczne.
– Generalnie za każdym razem przed tak dużym wydarzeniem sportowym obserwujemy wzrost sprzedaży telewizorów. Projektując nowe modele skupiamy się głównie na jakości obrazu i dźwięku oraz wzornictwie. Nasz „silnik graficzny” był nagradzany przez 40 lat z rzędu. Wprowadziliśmy również innowacje w dziedzinie oprogramowania - zintegrowaliśmy sztuczną inteligencję, która automatycznie dostosowuje ustawienia w zależności od odtwarzanych treści, w tym dynamikę i kontrast podczas oglądania wydarzeń sportowych – podkreśla Marcin Habzda.
Wśród topowych modeli produkowanych przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound niezmienną popularnością cieszą się telewizory z dynamicznym oświetleniem Amblilight. Marka Philips ma wyłączność na to rozwiązanie – nie znajdziemy go w modelach produkowanych przez inne firmy.
*****
O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.