Wysoka jakość sprzętu zapewni najlepsze sportowe emocje
Za niecałe trzy tygodnie rozpoczną się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, a Polacy jak zwykle licznie zgromadzą się przed telewizorami, aby kibicować naszej reprezentacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, ponad 78% ankietowanych ogląda telewizję głównie dla rozrywki. Dlatego, by w pełni przeżywać sportowe emocje warto wybrać telewizor, który zapewni nam wysoką jakość obrazu i dźwięku.
Ponad 77% badanych posiada telewizor ustawiony w centralnym miejscu domu, czyli salonie, z czego dla prawie 61% jest on ważną częścią jego wystroju – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision.
– W TP Vision stawiamy na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora, bo wiemy jak ważną rolę odgrywa w domowym centrum rozrywki. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas nobilitacje Red Dot Award – prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa, zwanych często „Oskarami designu”, a także iF Design Awards – jednych z najbardziej rozpoznawalnych i najstarszych niezależnych wyróżnień w dziedzinie jakości designu na świecie, przyznane naszym telewizorom OLED+ 907 i OLED+ 937 – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.
Duże imprezy sportowe, jak nadchodzące Mistrzostwa są doskonałą okazją do spotkań w gronie znajomych. Nic w tym dziwnego – wspólne kibicowanie przed telewizorem w domu czy w pubie od zawsze dostarcza wielu wrażeń. Co ciekawe, podczas badania aż 47,5% respondentów zadeklarowało zakup większego odbiornika niż ten, który posiada obecnie. Z kolei ponad 90% ankietowanych przy wyborze nowego odbiornika zwraca szczególną uwagę na takie cechy jak jakość obrazu i dźwięku, rozdzielczość ekranu oraz możliwości techniczne.
– Generalnie za każdym razem przed tak dużym wydarzeniem sportowym obserwujemy wzrost sprzedaży telewizorów. Projektując nowe modele skupiamy się głównie na jakości obrazu i dźwięku oraz wzornictwie. Nasz „silnik graficzny” był nagradzany przez 40 lat z rzędu. Wprowadziliśmy również innowacje w dziedzinie oprogramowania - zintegrowaliśmy sztuczną inteligencję, która automatycznie dostosowuje ustawienia w zależności od odtwarzanych treści, w tym dynamikę i kontrast podczas oglądania wydarzeń sportowych – podkreśla Marcin Habzda.
Wśród topowych modeli produkowanych przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound niezmienną popularnością cieszą się telewizory z dynamicznym oświetleniem Amblilight. Marka Philips ma wyłączność na to rozwiązanie – nie znajdziemy go w modelach produkowanych przez inne firmy.
*****
O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dorota Szelągowska: Tęsknię za Darkiem „Stolarzem” przed kamerą. Ale mamy ze sobą kontakt i będziemy razem robić jakieś rzeczy youtube’owe
Prezenterka zaznacza, że wraz z ostatnim klapsem na planie zdjęciowym programu, który wcześniej realizowała z Darkiem „Stolarzem”, nie zakończyła się ich znajomość. Nadal utrzymują ze sobą kontakt i planują kolejne wspólne przedsięwzięcia. Dorota Szelągowska uważa, że każdy powinien maksymalnie wykorzystywać swój potencjał, dlatego nie można siedzieć bezczynnie, tylko trzeba podejmować nowe wyzwania, korzystać z dostępnych propozycji i szans. Teraz co prawda obydwoje pracują dla konkurencyjnych stacji, ale nie rywalizują ze sobą, tylko nadal się wspierają.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Robotyka i SI
Za 90 proc. wypadków drogowych odpowiada człowiek. Rozwój autonomicznych pojazdów może to ryzyko ograniczyć

Z analiz Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS wynika, że w ok. 90 proc. wypadków drogowych decydującą rolę odgrywa czynnik ludzki. Dzięki inteligentnym pojazdom liczba wypadków może się zmniejszyć o ok. 30 proc. Stopniowe udoskonalanie czujników i algorytmów ma kluczowe znaczenia dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Obecnie samochody osiągają drugi i trzeci poziom autonomii w sześciostopniowej skali SAE.