Komunikaty PR

Wysoka jakość sprzętu zapewni najlepsze sportowe emocje

2022-11-02  |  13:00
Biuro prasowe

 

Za niecałe trzy tygodnie rozpoczną się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, a Polacy jak zwykle licznie zgromadzą się przed telewizorami, aby kibicować naszej reprezentacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, ponad 78% ankietowanych ogląda telewizję głównie dla rozrywki. Dlatego, by w pełni przeżywać sportowe emocje warto wybrać telewizor, który zapewni nam wysoką jakość obrazu i dźwięku.

 

Ponad 77% badanych posiada telewizor ustawiony w centralnym miejscu domu, czyli salonie, z czego dla prawie 61% jest on ważną częścią jego wystroju – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision.

 

W TP Vision stawiamy na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora, bo wiemy jak ważną rolę odgrywa w domowym centrum rozrywki. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas nobilitacje Red Dot Award – prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa, zwanych często „Oskarami designu”, a także iF Design Awards – jednych z najbardziej rozpoznawalnych i najstarszych niezależnych wyróżnień w dziedzinie jakości designu na świecie, przyznane naszym telewizorom OLED+ 907 i OLED+ 937 – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

 

Duże imprezy sportowe, jak nadchodzące Mistrzostwa są doskonałą okazją do spotkań w gronie znajomych. Nic w tym dziwnego – wspólne kibicowanie przed telewizorem w domu czy w pubie od zawsze dostarcza wielu wrażeń. Co ciekawe, podczas badania aż 47,5% respondentów zadeklarowało zakup większego odbiornika niż ten, który posiada obecnie. Z kolei ponad 90% ankietowanych przy wyborze nowego odbiornika zwraca szczególną uwagę na takie cechy jak jakość obrazu i dźwięku, rozdzielczość ekranu oraz możliwości techniczne.

 

– Generalnie za każdym razem przed tak dużym wydarzeniem sportowym obserwujemy wzrost sprzedaży telewizorów. Projektując nowe modele skupiamy się głównie na jakości obrazu i dźwięku oraz wzornictwie. Nasz „silnik graficzny” był nagradzany przez 40 lat z rzędu. Wprowadziliśmy również innowacje w dziedzinie oprogramowania - zintegrowaliśmy sztuczną inteligencję, która automatycznie dostosowuje ustawienia w zależności od odtwarzanych treści, w tym dynamikę i kontrast podczas oglądania wydarzeń sportowychpodkreśla Marcin Habzda.

 

Wśród topowych modeli produkowanych przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound niezmienną popularnością cieszą się telewizory z dynamicznym oświetleniem Amblilight. Marka Philips ma wyłączność na to rozwiązanie – nie znajdziemy go w modelach produkowanych przez inne firmy.

 

*****

O badaniu

Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.​

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.