Wystartował Wyścig by Tomasz Marczyński
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
W ostatni weekend czerwca w Skawinie wystartowała tegoroczna, siódma już edycja Wyścigu by Tomasz Marczyński. W tym roku organizatorzy przygotowali aż pięć imprez – w Skawinie, Piwnicznej – Zdrój, Kuźni Raciborskiej, Wieliczce i tradycyjnie finał w Niepołomicach. Od pierwszej edycji głównym sponsorem tego cieszącego się coraz większą popularnością wydarzenia jest firma Soudal – światowy lider na rynku materiałów chemii budowlanej i sponsor tytularny profesjonalnej grupy kolarskiej Soudal Quick-Step.
Po pełnych sportowych emocji i dobrej zabawy edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński 2024 w Skawinie, impreza zagości już 13 lipca w Piwnicznej – Zdrój, 24 sierpnia w Kuźni Raciborskiej, 20 września w Wieliczce, a następnego dnia w Niepołomicach. Będzie to tegoroczny finał jedynej w swoim rodzaju kolarskiej przygody, która już od 7 lat dostarcza niezapomnianych wrażeń amatorom dwóch kółek. Wyścig jest organizowany przez Tomasza Marczyńskiego, jednego z najbardziej popularnych i utytułowanych kolarzy w Polsce, wielokrotnego mistrza Polski - w wyścigu ze startu wspólnego (2007, 2011, 2015) i jeździe indywidualnej na czas (2011), który w barwach Lotto Soudal wywalczył zwycięstwo dwóch etapów wyścigu Vuelta a España. W tym roku impreza została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Więcej informacji na temat Wyścigu by Tomasz Marczyński 2024 oraz warunków uczestnictwa można znaleźć na oficjalnej stronie imprezy: https://wyscig.cc/
Od pierwszej edycji w 2018 roku głównym sponsorem Wyścigu jest firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa zarówno zawodowego, jak i amatorskiego. To także sponsor tytularny utytułowanej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step, a także oficjalny partner Tour de Pologne - największego szosowego wyścigu kolarskiego w naszym kraju.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.