Z zestawem KFC Move Box zgarniesz 10 zł zniżki na dostęp do Gali Move
Do Mistrzostw Świata w piłce nożnej pozostały jeszcze prawie dwa tygodnie, ale dla wszystkich fanów głodnych sportowych emocji KFC już teraz przygotowało mistrzowską promocję. W limitowanej ofercie pojawił się właśnie KFC Move Box wypełniony chrupiącymi kawałkami kurczaka. Każdy zestaw KFC Move Box to 10 zł zniżki na dostęp do transmisji Gali Move Federation.
Move Federation to pierwsza w Polsce federacja piłkarska z udziałem influencerów znanych m.in. z freak-fightowych walk. Pierwsza Gala odbędzie się już 19 listopada w Arenie Gliwice, a wśród gwiazd pojawią się m.in. Boxdel, Wojtek Gola, Tromba, Natsu, Monika Kociołek, Bandura oraz MrDzinold.
KFC, jako sponsor Gali Move Federation, przygotowało dla wszystkich ciekawych pierwszej Gali iście mistrzowską promocję. W restauracjach pojawił się właśnie KFC Move Box, który składa się z 6 Hot Wings i 6 stripsów. Każdy zestaw w cenie 39,99 zł zawiera kod na 10 zł zniżki na zakup dostępu do transmisji Gali Move. Oferta dostępna będzie na miejscu w KFC oraz w dostawie przez najbliższe dwa tygodnie, do 19 listopada br.
Move Federation to nowy wymiar piłki nożnej, w której najistotniejszą rewolucją jest boisko w kształcie owalu. Pole do gry mierzy 45m długości i 20m szerokości, a z kolei bramki mają 4 m szerokości i 2,44m wysokości. W turnieju weźmie udział sześć sześcioosobowych drużyn męskich i dwie sześcioosobowe mieszane. Każdy zespół składać się będzie z 6 zawodników (1 bramkarz i 5 graczy w polu). Mecze, w których – co ciekawe – nie obowiązuje zasada spalonego, będą trwać 20 minut, z 5-minutową przerwą w połowie czasu.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.