Za nami 2. urodziny Xtreme Fitness w VIVO! Stalowa Wola

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Maraton fitness, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami i stoiska informacyjne partnerów – tak w wielkim skrócie wyglądały 2. urodziny siłowni Xtreme Fitness, zlokalizowanej w centrum handlowym VIVO! Stalowa Wola.
Z okazji 2. urodzin siłownia Xtreme Fitness w VIVO! Stalowa Wola zaprosiła swoich klientów do wspólnej zabawy. We wtorek, 27 września, na miłośników aktywności fizycznej czekała moc urodzinowych atrakcji, a wśród nich m.in. możliwość wzięcia udziału w maratonie fitness i sprawdzenia swojej kondycji po okresie wakacyjnym. Ponadto w tym dniu można było zapoznać się także z ofertą partnerów siłowni. Pojawiły się tu stoiska informacyjne m.in. kina Helios czy sklepu Czas na herbatę. Nie zabrakło niezbędnego elementu wszystkich imprez urodzinowych – pysznego tortu.
To nie koniec atrakcji!
Sieć Xtreme Fitness zaprasza w dniach 28-30 września na Dni Otwarte, w trakcie których wstęp na siłownię będzie całkowicie bezpłatny. Organizatorzy przygotowali dla wszystkich uczestników degustację produktów, promocyjne ceny karnetów i interesujące konkursy. Będzie można wziąć także udział w wybranych zajęciach fitness.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.