Za nami 2. urodziny Xtreme Fitness w VIVO! Stalowa Wola

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Maraton fitness, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami i stoiska informacyjne partnerów – tak w wielkim skrócie wyglądały 2. urodziny siłowni Xtreme Fitness, zlokalizowanej w centrum handlowym VIVO! Stalowa Wola.
Z okazji 2. urodzin siłownia Xtreme Fitness w VIVO! Stalowa Wola zaprosiła swoich klientów do wspólnej zabawy. We wtorek, 27 września, na miłośników aktywności fizycznej czekała moc urodzinowych atrakcji, a wśród nich m.in. możliwość wzięcia udziału w maratonie fitness i sprawdzenia swojej kondycji po okresie wakacyjnym. Ponadto w tym dniu można było zapoznać się także z ofertą partnerów siłowni. Pojawiły się tu stoiska informacyjne m.in. kina Helios czy sklepu Czas na herbatę. Nie zabrakło niezbędnego elementu wszystkich imprez urodzinowych – pysznego tortu.
To nie koniec atrakcji!
Sieć Xtreme Fitness zaprasza w dniach 28-30 września na Dni Otwarte, w trakcie których wstęp na siłownię będzie całkowicie bezpłatny. Organizatorzy przygotowali dla wszystkich uczestników degustację produktów, promocyjne ceny karnetów i interesujące konkursy. Będzie można wziąć także udział w wybranych zajęciach fitness.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.