Zanurzeni po szyję w zimnej wodzie – 24 godziny morsowania
Biuro Rekordów
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/
11-12 marca 2023 roku troje śmiałków podejmie próbę ustanowienia rekordu na najdłuższy łączny czas przebywania w lodowatej wodzie w ciągu 24 godzin. Pierwszy raz wejdą do wody 11 marca o godzinie 9.00, a wyjdą dopiero 12 marca do godzinie 9.00.
Pan Valerjan Romanowski jest aktywnym morsem i swoją pasją zaraża innych. Ma na swoim koncie aż 4 rekordy Guinnessa, zarówno związane z zimnem, jak i rowerowe. Tym razem wraz z przyjaciółmi podejmie się wspólnego Rekordu Polski w kategorii „Najdłuższy łączny czas przebywania w lodowatej wodzie w ciągu 24 godzin”.
Rekord jest indywidualny i domyślnym trybem jego zdobywania w takich sytuacjach jest zasada „wygra najlepszy”. Jednak nie tym razem! Rekordzistom zależy na tym, aby ustanowić Rekord Polski ex aequo. Celem próby jest w spędzić tyle samo czasu w wodzie w ciągu 24h. Każdy z uczestników będzie spędzać na zmianę po 10 minut w jeziorku na środku Nowego Folwarku Na Skraju Lasu we Wrześni.
Wydarzenie angażuje nie tylko uczestników, ale również niezależnych świadków, którzy będą na miejscu przez cały czas trwania próby. Ich zadaniem jest zapisać wszystkie czasy zanurzeń oraz śledzić temperaturę wody. Dodatkowo, zmagania będzie obserwowało oko kamery.
Sędzia z Biura Rekordów pojawi się na miejscu 2 godziny przed końcem rekordu, sprawdzi procedury przeprowadzania próby oraz prześledzi zapisy z całego podejścia.
Więcej informacji: https://biurorekordow.pl/event/zanurzeni-po-szyje-w-zimnej-wodzie-24-godziny-morsowania/
https://biurorekordow.pl/

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.