ZDROFIT VARSO - aktywna oaza zieleni w samym centrum Warszawy!
Zdrofit, czyli największa sieć fitness w Polsce otwiera swój flagowy klub w tętniącym życiem sercu stolicy. Prawie 3000 m2 przestrzeni treningowej, rozlokowanej na dwóch piętrach prestiżowego kompleksu Varso będzie stanowić prawdziwą oazę dla osób, które chcą poćwiczyć, ale przede wszystkim zrelaksować się i odetchnąć od zgiełku miasta. Otwarcie już w lutym 2020!
Varso to kompleks biurowo-hotelowy, znajdujący się przy ul. Chmielnej 71 w Warszawie, w pobliżu symbolicznego PKiN oraz najważniejszych komunikacyjnych krzyżówek. Przez inwestorów określany nową ikoną Warszawy i najbardziej prestiżową przestrzenią biznesową na mapie miasta stanowi przyjazne miejsce spotkań lokalnej społeczności i odwiedzających miasto turystów. Budynki zostały zaprojektowane z myślą o zdrowiu i samopoczuciu ludzi i jako pierwsze w Europie posiadają precertyfikat WELL.
Dogodna lokalizacja i przyjazna atmosfera budynku zachęciły przedstawicieli Zdrofit do otwarcia jednego z największych fitness-klubów w Polsce, właśnie w tym miejscu. Zdrofit Varso będzie aktywną przestrzenią, gdzie odwiedzający będą mogli skorzystać nie tylko z różnorodnych, bogato wyposażonych stref m.in. treningu funkcjonalnego Keiser - nowoczesnej strefy do kompleksowego treningu funkcjonalnego całego ciała, strefy bokserskiej, infrared w strefie relaksu, punkt make up w szatni damskiej, zajęciach na podwieszanych szarfach, ale także odpocząć w rozbudowanej strefie chillout. Na miejscu, do dyspozycji gości będzie pierwszy w Polsce fitness-concierge, który obejmuje opiekę trenerską, cykliczne konsultacje i porady eksperckie. Zdrofit Varso będzie oferować także wiele udogodnień m.in. deska i żelazko do prasowania, ogólnodostępna mikrofalówka oraz produkty higieniczne w każdej szatni, które zapewnią komfortowe korzystanie z klubu.
- Otwierając nowe lokalizacje naszych klubów podążamy za trendami konsumenckimi, ale przede wszystkim potrzebami naszych klientów. Postanowiliśmy wykreować w samym centrum miasta oazę aktywnego odpoczynku i zieleni, w której, niczym londyńskim Hyde Parku, każdy może trenować, co chce i jak chce. Zapraszamy do miejsca, w którym fitness łączy się pozytywną miejskością i elementami relaksującej natury - mówi Magdalena Rodak-Dębowska, odpowiedzialna za marketing i PR sieci Zdrofit.
„Kropką nad i” każdego klubu Zdrofit jest zaangażowany zespół trenerów. Obecnie firma poszukuje nowych osób do zespołu Zdrofit Varso:
– W Zdroficie liczy się zarówno siła zespołu, jak i indywidualność oraz osobowość każdego z członków naszej ekipy. Dzięki braku presji i trosce, jaką roztaczamy wokół naszych Klubowiczów, oni wracają tu z przyjemnością! Takimi ludźmi chcemy wypełnić nasz nowy klub Zdrofit Varso! W obsłudze klienta stawiamy na ZDRO przed FIT i pokazujemy, że warto żyć ZDRO. Bez presji, bez napinki, w duchu równych szans, zarówno dla wytrenowanych, jak i dla początkujących, dla młodych i dojrzałych, dla szczupłych i krąglejszych. – dodaje Magdalena Rodak-Dębowska.
Zdrofit to pod względem liczby klubów lider na polskim rynku fitness. Obecnie firma dysponuje 67 punktami na terenie całej Polski m.in. w Trójmieście, Koszalinie, Kielcach, Płocku, Włocławku i Warszawie, gdzie powstał flagowy punkt Zdrofit Varso. Placówki znajdują się w dogodnych komunikacyjnie punktach, zapewniając klientom łatwy dostęp do bogatej oferty różnych aktywności sportowych.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.