Komunikaty PR

ZDROFIT VARSO - aktywna oaza zieleni w samym centrum Warszawy!

2020-01-17  |  08:00
Biuro prasowe

Zdrofit, czyli największa sieć fitness w Polsce otwiera swój flagowy klub w tętniącym życiem sercu stolicy. Prawie 3000 m2 przestrzeni treningowej, rozlokowanej na dwóch piętrach prestiżowego kompleksu Varso będzie stanowić prawdziwą oazę dla osób, które chcą poćwiczyć, ale przede wszystkim zrelaksować się i odetchnąć od zgiełku miasta. Otwarcie już w lutym 2020!

Varso to kompleks biurowo-hotelowy, znajdujący się przy ul. Chmielnej 71 w Warszawie, w pobliżu symbolicznego PKiN oraz najważniejszych komunikacyjnych krzyżówek. Przez inwestorów określany nową ikoną Warszawy i najbardziej prestiżową przestrzenią biznesową na mapie miasta stanowi przyjazne miejsce spotkań lokalnej społeczności i odwiedzających miasto turystów. Budynki zostały zaprojektowane z myślą o zdrowiu i samopoczuciu ludzi i jako pierwsze w Europie posiadają precertyfikat WELL.

Dogodna lokalizacja i przyjazna atmosfera budynku zachęciły przedstawicieli Zdrofit do otwarcia jednego z największych fitness-klubów w Polsce, właśnie w tym miejscu. Zdrofit Varso będzie aktywną przestrzenią, gdzie odwiedzający będą mogli skorzystać nie tylko z różnorodnych, bogato wyposażonych stref m.in. treningu funkcjonalnego Keiser - nowoczesnej strefy do kompleksowego treningu funkcjonalnego całego ciała, strefy bokserskiej, infrared w strefie relaksu, punkt make up w szatni damskiej, zajęciach na podwieszanych szarfach, ale także odpocząć w rozbudowanej strefie chillout. Na miejscu, do dyspozycji gości będzie pierwszy w Polsce fitness-concierge, który obejmuje opiekę trenerską, cykliczne konsultacje i porady eksperckie. Zdrofit Varso będzie oferować także wiele udogodnień m.in. deska i żelazko do prasowania, ogólnodostępna mikrofalówka oraz produkty higieniczne w każdej szatni, które zapewnią komfortowe korzystanie z klubu.

- Otwierając nowe lokalizacje naszych klubów podążamy za trendami konsumenckimi, ale przede wszystkim potrzebami naszych klientów. Postanowiliśmy wykreować w samym centrum miasta oazę aktywnego odpoczynku i zieleni, w której, niczym londyńskim Hyde Parku, każdy może trenować, co chce i jak chce. Zapraszamy do miejsca, w którym fitness łączy się pozytywną miejskością i elementami relaksującej natury - mówi Magdalena Rodak-Dębowska, odpowiedzialna za marketing i PR sieci Zdrofit.

„Kropką nad i” każdego klubu Zdrofit jest zaangażowany zespół trenerów. Obecnie firma poszukuje nowych osób do zespołu Zdrofit Varso:

 – W Zdroficie liczy się zarówno siła zespołu, jak i indywidualność oraz osobowość każdego z członków naszej ekipy. Dzięki braku presji i trosce, jaką roztaczamy wokół naszych Klubowiczów, oni wracają tu z przyjemnością! Takimi ludźmi chcemy wypełnić nasz nowy klub Zdrofit Varso! W obsłudze klienta stawiamy na ZDRO przed FIT i pokazujemy, że warto żyć ZDRO. Bez presji, bez napinki, w duchu równych szans, zarówno dla wytrenowanych, jak i dla początkujących, dla młodych i dojrzałych, dla szczupłych i krąglejszych. – dodaje Magdalena Rodak-Dębowska.


Zdrofit to pod względem liczby klubów lider na polskim rynku fitness. Obecnie firma dysponuje 67 punktami na terenie całej Polski m.in. w Trójmieście, Koszalinie, Kielcach, Płocku, Włocławku i Warszawie, gdzie powstał flagowy punkt Zdrofit Varso. Placówki znajdują się w dogodnych komunikacyjnie punktach, zapewniając klientom łatwy dostęp do bogatej oferty różnych aktywności sportowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Mecz Gwiazd - zagrają dla rodzin policjantów poległych na służbie Biuro prasowe
2020-02-20 | 14:00

Mecz Gwiazd - zagrają dla rodzin policjantów poległych na służbie

Na co dzień rzucają do jednego kosza, ale w najbliższą sobotę staną po przeciwnych stronach boiska. O kim mowa? Małopolscy policjanci i pracownicy krakowskiego oddziału Motoroli Solutions
Sport Adam Małysz na wydarzeniu w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi !
2020-02-18 | 21:00

Adam Małysz na wydarzeniu w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi"!

Już jutro w krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny! W roli gościa specjalnego
Sport Podgórska tuż poza „dziesiątką” w greckiej etapówce
2020-02-18 | 10:26

Podgórska tuż poza „dziesiątką” w greckiej etapówce

Ambitna postawa Oli Podgórskiej w Grecji, która mimo problemów na trasie, zawody Salamina Epic MTB Cup #2 ukończyła na dobrym 13. miejscu. – Traktuję ten start jako

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media@newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Macademian Girl: Moi fani cenią mnie za dbałość o detale. Przykładam się do swojej pracy, ale nie jest to chory perfekcjonizm

W środowisku artystycznym Macademian Girl znana jest jako niebywała perfekcjonistka. Sama blogerka tłumaczy, że w tej kwestii trzeba jednak rozgraniczyć pewne pojęcia, bo rzetelność, którą ceni sobie najbardziej, to nie to samo, co przesadny perfekcjonizm. Dlatego też stara się robić wszystko na sto procent, ale też zostawia sobie margines błędu.

Media

Natalia Nykiel: Przeszłam drogę od talent show aż do miejsca, w którym jestem obecnie. To ostatecznie publiczność decyduje o rozwoju kariery

W marcu na antenie Polsatu wystartuje nowe muzyczne talent show „The Four. Bitwa o sławę”. Program poprowadzi wokalistka, Natalia Szroeder. W roli jurorów będzie można zobaczyć: Natalię Nykiel, Igora Herbuta i Jakuba Badacha. Trenerzy przyznają, że zadanie, które mają przed sobą, nie należy do najprostszych. Zależy im, aby rady i wskazówki udzielane uczestnikom były szczere i pomocne. Dzięki temu chcą odkryć nowe talenty i przyczynić się do ich rozwoju.

Media i PR

Coraz większe wydatki na reklamę w kinach. Wpływają na to rosnąca liczba widzów i zastosowanie nowych technologii

Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród wszystkich segmentów. – Reklama kinowa daje możliwość wykorzystania innowacyjnych technologii, formatów ScreenX czy 4DX. Pozwala też na lepszą interakcję z widzem – ocenia Justyna Krzyżanowska z New Age Media.

 

Biotechnologia

Nanomateriały zrewolucjonizują ortopedię i implantologię. Antybakteryjne powłoki atomowe zmniejszą ryzyko zakażeń podczas wszczepiania implantów

Nanotechnologia zmienia oblicze medycyny. Dzięki cienkim warstwom atomowym o działaniu antybakteryjnym mamy szansę pokonać problem lekooporności szczepów bakterii. Technologia ta pozwala ponadto opracować dużo doskonalsze implanty stomatologiczne czy protezy kończyn. W medycynie stomatologicznej nanotechnologia umożliwia także stworzenie materiałów, które wyeliminują ryzyko próchnicy