Złota medalistka olimpijska, Belinda Bencic dołącza do tenisowej drużyny ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Dwukrotna medalistka olimpijska z Tokio – złoto w grze pojedynczej i srebro w deblu – oraz ośmiokrotna triumfatorka turniejów rangi WTA, Belinda Bencic wzmocniła tenisową drużynę ASICS przed europejskim sezonem na mączce. Nowa ambasadorka będzie występować na korcie w modelu ASICS SULOTION SPEED FF2.
ASICS jest znany na całym świecie z produkcji najwyższej jakości butów oraz odzieży przeznaczonych do tenisa ziemnego. Niezwykła dbałość designerów o szczegóły na każdym etapie rozwoju projektu daje mi pewność, że otrzymam najbardziej zaawansowane technologicznie produkty. Z dumą będę reprezentować markę na korcie i poza nim, tym bardziej że utożsamiam się z jej filozofią „w zdrowym ciele, zdrowy duch” i wierzę w pozytywne korzyści, jakie sport wywiera na sferę mentalną – powiedziała Belinda Bencic.
Dzięki talentowi, ciężkiej pracy oraz postawie poza kortem, Belinda jest dla nas wymarzoną ambasadorką. Jej sukcesy mówią same za siebie. Doskonale rozumie i czyta grę, a także odzwierciedla naszą misję, wizję oraz wartości – dodał Tomoko Koda, dyrektor zarządzający ds. marketingu w ASICS.
Urodzona w Szwajcarii zawodniczka jest doskonale znana fanom tenisa ze swojego wyjątkowego stylu gry, opartego na szybkości oraz taktycznej precyzji. Prezentowane przez Bencic umiejętności sprawiają, że najlepszym wyborem jest dla niej model SOLUTION SPEED FF2, czyli najlżejsze, najszybsze i najbardziej elastyczne buty w asortymencie ASICS.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.