ZMIANA TERMINU X. EDYCJI BIEGU NA SZCZYT RONDO 1
Stawiając na pierwszym miejscu zdrowie i bezpieczeństwo zawodników, wolontariuszy, obsługi zawodów oraz ich najbliższych, a także biorąc pod uwagę aktualne obostrzenia dotyczące organizacji imprez sportowych, podróży zagranicznych oraz wysoki poziom niepewności co do dalszego rozwoju sytuacji epidemicznej w Polsce i w innych krajach europejskich, organizatorzy Biegu Na Szczyt RONDO 1 podjęli decyzję o przełożeniu tegorocznej edycji imprezy. Kolejne zawody odbędą się w lutym 2021 roku.
Jubileuszowa edycja Biegu na Szczyt RONDO 1, która miała być rozegrana 17 października 2020 roku w randze mistrzostw Europy, ze względu na pandemię koronawirusa, odbędzie się w innym terminie, na początku 2021 roku.
- Naszą ambicją i celem jest zorganizowanie zawodów w lutym przyszłego roku. Głęboko wierzymy, że za kilka miesięcy będziemy mogli spotkać się w bezpiecznych warunkach i ponownie przeżywać niezapomniane chwile podczas jubileuszowego, X Biegu Na Szczyt RONDO 1. Dokładną datę wydarzenia podamy niebawem – powiedział Piotr Jakóbik, dyrektor zawodów.
W porozumieniu z Towerrunning World Association, zawody utrzymają rangę mistrzostw Europy, a sportowej rywalizacji najlepszych zawodników na Starym Kontynencie towarzyszyć będzie – tradycyjnie – bieg dla amatorów.
W związku z tym, że Bieg Na Szczyt RONDO 1 to impreza charytatywno-sportowa, jubileuszowa edycja zawodów będzie oczywiście nadal wspierała Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Dotychczas, na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Kraśniku przekazano już ponad 225 tysięcy złotych.
Do zobaczenia!
Więcej informacji o Biegu Na Szczyt RONDO1 dostępnych jest na stronie www.biegnaszczyt.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.