Żużlowy finał z udziałem GLS Poland
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Firma kurierska GLS Poland, dla której żużel ma szczególne znaczenie, będzie sponsorem głównym rundy finałowej Speedway European Championship. Zawody odbędą się w Rybniku 10 lipca. Wyłonią końcową klasyfikację żużlowych indywidualnych mistrzostw Europy 2021.
W indywidualnych mistrzostwach Europy (Speedway European Championship) żużlowcy rywalizują w serii czterech turniejów. Rybnicka runda będzie ostatnia, co sprawia, że ma charakter wielkiego finału. Organizatorem wydarzenia jest firma One Sport, a sponsorem głównym została firma kurierska GLS Poland.
– Żużel jest bliski naszym sercom, sponsorowaliśmy tę dyscyplinę przez wiele lat. To sport bardzo popularny w naszym kraju, a polscy żużlowcy dają nam wszystkim co roku wiele sukcesów i medali. Cenimy organizatorów rybnickiego finału i cieszymy się, że możemy ich wesprzeć – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.
Dodaje, że GLS obecnie nie zamierza jednak powracać do sponsorowania wydarzeń czy drużyn żużlowych w regularnej formie. – Jest to współpraca w ramach tego jednego, konkretnego wydarzenia. Żużel cieszy się naszym szczególnym zainteresowaniem, ale w ubiegłym roku podjęliśmy decyzję, by skoncentrować się na innych obszarach rozwoju. Na pewno zawsze chcemy być blisko tego, co ważne dla ludzi: to nasz znak firmowy zarówno w codziennej pracy, jak i w dodatkowych działaniach, takich jak zaangażowanie w żużel, kiedyś stałe, teraz przy okazji tego wyjątkowego turnieju – podkreśla Małgorzata Markowska.
Kurierzy w czarnym sporcie
Przypomnijmy, że przez trzy lata z rzędu – od 2017 do 2019 roku – GLS był sponsorem generalnym naszej narodowej kadry. Był również partnerem PGE Ekstraligi oraz turniejów Speedway Grand Prix i Speedway of Nations (dawniej Drużynowy Puchar Świata).
Logotyp GLS Poland był widoczny na strojach sportowców, na ich żużlowych maszynach, na bandach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski, jak również m.in. na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Firma kurierska była również obecna w miasteczkach kibica organizowanych przed wszystkimi występami Żużlowej Reprezentacji Polski, w tym meczami towarzyskimi.
Emocje w Rybniku
Zawody w Rybniku rozpoczną się w sobotę 10 lipca o godz. 19.00 na Stadionie Miejskim. Kibice zobaczą łącznie 22 biegi. Jaka będzie formuła rywalizacji? Po 20 biegach dwóch najlepszych zawodników przejdzie do finału, a żużlowcy z miejsc 3-6 rozegrają dodatkowy „bieg ostatniej szansy”. Zwycięzca oraz drugi zawodnik na mecie również zakwalifikują się do ścisłego finału. – Liczymy na żużel na najwyższym poziomie. Kibicom życzymy, by emocje sięgnęły zenitu, a wszystkim zawodnikom powodzenia w rywalizacji na torze – dodaje Małgorzata Markowska.
General Logistics Systems (GLS) Poland to jeden z najważniejszych operatorów na polskim rynku logistycznym. Firma sukcesywnie rozwija elastyczne rozwiązania dla dostaw na ostatniej
mili, wprowadza zaawansowane rozwiązania IT oraz rozbudowuje infrastrukturę bazową. W całym kraju dysponuje siecią 1600 punktów odbioru i nadania Szybka Paczka/ParcelShop. Międzynarodowa sieć operatora, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 40 krajów w Europie. Firma działa też na rynkach w USA i Kanadzie.
GLS Poland i Grupa GLS
GLS Poland to spółka-córka General Logistics Systems B.V. (z siedzibą w in Amsterdamie). GLS świadczy wysokiej jakości, niezawodne usługi przewozu paczek dla ponad 240 000 Klientów, uzupełnione o usługi frachtowe i ekspresowe. „Lider jakości w logistyce paczek” – tak brzmi myśl przewodnia GLS. Za pośrednictwem własnych spółek krajowych i przedsiębiorstw partnerskich, Grupa GLS zbudowała rozległą sieć pozwalającą na doręczanie przesyłek do Klientów w 40 krajach. Kompleksowa sieć połączeń drogowych GLS sprawia, że firma jest jednym z wiodących dostawców usług kurierskich i ekspresowych w Europie. Grupa prowadzi również działalność poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS składa się z ok. 70 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz ok. 1 400 oddziałów, które są obsługiwane przez ok. 28 000 samochodów kurierskich oraz ok. 4 000 samochodów liniowych na długich dystansach. GLS zatrudnia ok. 19 000 osób. W roku obrotowym 2019/2020 Grupa GLS osiągnęła przychody w wysokości 3,6 mld euro i dostarczyła 667 mln przesyłek.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.