Komunikaty PR

Spotkaj się z Piotrusiem Królikiem!

2021-08-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Macie ochotę poznać uroczego i nieco psotnego Piotrusia Królika? Jeśli tak, to zapraszamy do jego ogródka w… Centrum Janki. W dniach 28-29 sierpnia będzie można nie tylko poznać bohatera filmu, ale także wziąć udział w warsztatach ogrodniczych, napić się zdrowego soku z marchwi oraz odebrać  bilety do kina i wejściówki do Sali Zabaw Fikołki.   

Spotkanie z lubianym przez dzieci królikiem Piotrusiem i wspólne zdjęcie w magicznym ogrodzie z pewnością dostarczą wielu radości najmłodszym. Doskonałej zabawy nie zabraknie też podczas warsztatów ogrodniczych, na których uczestnicy dowiedzą się, jak przygotować własny ogródek warzywny na balkonie lub tarasie i w jaki sposób o niego dbać. Będzie też mnóstwo konkursów, a do wygrania gadżety z wizerunkiem sympatycznego futrzaka. Po tylu niesamowitych atrakcjach w ogródku Piotrusia Królika na dzieciaki czekać również będą sok marchewkowy i wata cukrowa.

Na wszystkich, którzy w dniach 28-29 sierpnia zrobią zakupy w sklepach centrum, czekają upominki: bilety do kina (za zakupy o wartości 150 zł) i wejściówki do Sali Zabaw Fikołki (za zakupy o wartości 200 zł)*. Dzienna liczba nagród jest ograniczona, o możliwości odbioru zadecyduje kolejność zgłoszeń (*paragon z hipermarketu Auchan może stanowić jedynie połowę wartości progu zakupowego).

To jeszcze nie koniec niespodzianek! Z okazji wielkiego otwarcia Sala Zabaw Fikołki przygotowała stoisko, na którym animatorzy będą malować dzieciom buźki i rozdawać zniżkowe bilety wstępu. Na terenie Fikołków zorganizowane zostaną warsztaty i wiele ciekawych animacji. Stoisko akcji będzie czynne w godzinach 11.00-19.00

Harmonogram dnia:

  • 11:00 powitanie i rozpoczęcie imprezy
  • Konkursy z nagrodami 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00
  • Spotkanie z Piotrusiem Królikiem 11:15, 12:15, 13:15, 14:15, 15:15, 16:15, 17:15
  • Warsztaty ogrodnicze 11:30, 12:30, 13:30, 14:30, 15:30, 16:30, 17:30
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.