Spotkanie autorskie online z Bogusiem Janiszewskim i Maxem Skorwiderem

„O, choroba” to stworzona charytatywnie książka-cegiełka, ukazująca się nakładem Wydawnictwa Agora i Fundacji ISKIERKA pod patronatem Empiku. Dochód z jej sprzedaży przeznaczony będzie na pomoc dzieciom z chorobami nowotworowymi i ich rodzinom.
Z okazji premiery książki studio Empiku odwiedzą jej autorzy, Boguś Janiszewski i Max Skorwider, a także prezeska Fundacji ISKIERKA Jolanta Czernicka-Siwecka oraz ambasadorzy akcji charytatywnej: dr Katarzyna Kasia oraz Jarosław Boberek. O niezwykłej akcji porozmawia z nimi Weronika Wawrzkowicz.
Jak pisać dla dzieci o raku? Lekko, empatycznie i merytorycznie! Historia dwunastoletniej Adeli, która nagle w swoim życiu spotyka dziwną starszą panią o imieniu Choroba to nietypowa książka przygodowa. Pełna jest zaskakujących zwrotów akcji, przystępnie podanych informacji o ludzkim organizmie oraz autentycznych scen z życia małych pacjentów. A wszystko to w formie powieści graficznej zaprawionej szczyptą humoru.
Książka powstała we współpracy z psychologami i podopiecznymi Fundacji ISKIERKA, pomaga również przepracować trudne emocje – pacjentom, rodzicom, bliskim. Publikacja przeznaczona jest dla dzieci w wieku 9-12 lat.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.