Komunikaty PR

Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Maczfit pod hasłem Z siłą mi do twarzy

2021-08-18  |  13:20
Biuro prasowe

Marka Maczfit wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Tym razem firma skupiła się na promowaniu wewnętrznej siły, energii oraz przełamywaniu barier, które tylko pozornie wydają się niemożliwe do przezwyciężenia. Kampania „Z siłą mi do twarzy”, pośrednio odnosząc się do nowej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć, pozwala konsumentom dostrzec pozytywne aspekty zmian.

 

Maczfit rozpoczął działania promujące swoją nową kampanię wizerunkową „Z siłą mi do twarzy”, w ramach której marka przekonuje, że pokonywanie barier napawa dumą, a doświadczenia ostatnich miesięcy i nowa rzeczywistość, która wymusiła na nas duże zmiany w  każdym obszarze życia, wyzwoliły w nas pokłady wewnętrznej siły i pozytywnej energii, z istnienia których nie zdawaliśmy sobie sprawy. Symbolem kampanii jest dumny uśmiech – naturalny, prosty, a zarazem niosący pozytywne emocje i świadczący o wewnętrznej sile i akceptacji.

 

Chcemy wspierać naszych klientów w osiąganiu wewnętrznej równowagi oraz motywować ich do podejmowania wyzwań w różnych obszarach ich życia. Każdy czerpie swoją siłę do działania z czego innego – medytacji, sportu, rodziny, podróży czy realizacji swoich pasji. Opowiadając różne historie, chcemy dostarczać wielu źródeł do inspiracji i pokazywać, że w każdym z nas istnieją pokłady dobrej energii, którą można wyzwolić i przekuć w prawdziwą życiową siłę. Kampania „Z siłą mi do twarzy” jest powiązana z ideą well-being, bardzo mocno wpisaną w tożsamość marki Maczfit – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR marki Maczfit.

 

Firma w ramach promocji nowego hasła planuje angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się pozytywną energią z bliskimi oraz szerzenia świadomości wewnętrznej siły, która tkwi w każdym z nas. Marka inspiruje do umacniania poczucia wiary w swoje możliwości, a tym samym pokonywania barier, które z pozoru wydają się trudne do przezwyciężenia. Dodatkowo zaplanowane są także warsztaty, konkursy z nagrodami oraz działania z obszaru influencer marketingu. Do sesji zdjęciowej promującej kampanię Z siłą mi do twarzy zaproszono popularnych influencerów – Elobabę, Miisszkę i Majkelso, z którymi marka współpracuje na co dzień.

 

Działania strategiczne pod parasolem kampanii „Z siłą mi do twarzy” będziemy prowadzić do końca roku, głównie w kanałach digitalowych. W lipcu zaprosiliśmy na plan zdjęciowy troje influencerów – efektami sesji już wkrótce będziemy dzielić się na naszych profilach społecznościowych. Wykorzystamy w komunikacji także tradycyjne offline’owe narzędzia – dodaje Wierzbicka.

 

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.

 

Więcej o działaniach marki znajdziemy na stronie www.maczfit.pl/ oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.