Startup Contest: kto powalczy o 30 tys. EURO w gotówce?
Ro
Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
Złożone z inwestorów i ekspertów biznesowych jury Startup Contest - największego w CEE konkursu organizowanego w ramach konferencji Infoshare wyłoniło 30 półfinalistów, którzy powalczą o nagrody w wysokości 30 tysięcy EURO w gotówce. Finał konkursu odbędzie się 15 października br. w AmberExpo w Gdańsku.
Do konkursu, zgłosiło się ponad 300 startupów z 46 krajów. Przeważająca część projektów pochodzi z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz Izraela. Najwięcej zgłoszonych pomysłów to rozwiązania z branż: FinTech, E-commerce oraz MedTech. Dużą grupę uczestników stanowią także start-upy social impact oraz te, zajmujące się ochroną środowiska.
Finał Startup Contest odbędzie się drugiego dnia konferencji Infoshare (15 października 2021 r.). Wtedy jury wyłoni trzech zwycięzców konkursu. Główna nagroda to 20 tys. EUR w gotówce. Startupy, które zajmą drugie i trzecie miejsce otrzymają kolejno 7 tys. i 3 tys. EUR. Nagrody ufundował Partner Główny konferencji - Prezydent Miasta Gdańsk.
Pełna lista półfinalistów Startup Contest jest dostępna pod linkiem: https://infoshare.pl/conference/startup-contest/.
Startupowy Hyde Park nad polskim morzem
Infoshare to największa konferencja startupowa organizowana od 2007 roku. To miejsce prezentacji przełomowych rozwiązań i okazja do spotkania innowatorów z całego świata, a także wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Dotąd w wydarzeniu wzięło udział blisko 45 tysięcy uczestników. W konkursie Startup Contest odbywającym się od 2014 roku, wzięło udział już ponad 3600 firm.
Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się w dniach 14-15 października 2021 r. w AmberExpo w Gdańsku. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie organizatora: https://infoshare.pl/conference/

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.