STOICKI SPOKÓJ I NIESKAZITELNY BLASK W KOLEKCJI HARMONIC
Kolekcja Harmonic to jedna z tych odsłon płyt wielkoformatowych, które podkreślają szlachetność kamienia i jego użylenie w sposób wyjątkowo delikatny i niezmącony, niemalże organiczny. Pochodzący z Hiszpanii pulpis, do którego odwołują się tym razem projektanci marki Tubądzin, to ekskluzywny rodzaj materiału skalnego, wydobywanego w okolicy Santa Magdalena de Pulpis w prowincji Castellón. W odróżnieniu od barwnych ceramicznych azulejos, z jakimi na ogół kojarzy się Półwysep Iberyjski, kamień ten zachwyca spokojną kolorystyką i naturalnym designem. Taka też jest kolekcja Harmonic – jej łagodność i eteryczność, widoczne szczególnie w biało-szarej tonacji płytek, przeplatają się z charakterystycznym wybarwieniem i dyskretnym rysunkiem nitek, dając efekt bezkresnej, gładkiej tafli wody, która odbija księżycowy blask.
Uniwersalny design kolekcji Harmonic sprawia, że można ją interpretować na wiele sposobów. Propozycja ta może być więc idealną bazą do stworzenia różnorodnych kompozycji przestrzennych. Choć zamiast wyrazistych grafik, nasyconych barw czy odważnych faktur, znajdziemy tu raczej stonowane powierzchnie, jasne odcienie i prostą formę, to nadal aranżacja ta może imponować i zachwycać niepowtarzalnością, wprowadzając jednocześnie do wnętrza element oddechu i zachęcając do relaksu.
W kolekcji znajdziemy dwie propozycje płytek, które prezentują ponadczasowe piękno skał i stanowią swoje naturalne uzupełnienie. Harmonic White podkreśla nieskazitelną biel szlachetnego kamienia, a towarzyszący jej połysk kojarzyć się może z luksusem i lśnieniem pereł. Z kolei Harmonic Grey prezentuje się dostojnie i szykownie – świetliste szarości pulpisu to pomysł na wyrafinowane, ale wciąż odprężające wnętrze.
W ofercie Ceramiki Tubądzin dostępne są płytki gresowe o grubości 6 mm, w rozmiarze 1198 x 2398 mm i 1198 x 1198 mm, w cenie – odpowiednio – 349,94 zł za m2 i 259,90 zł za m2. W najbliższych miesiącach pojawią się także płytki o mniejszych gabarytach: 598 x 598 mm, 798 x 798 mm oraz 598 x 1198 mm. Kolekcja charakteryzuje się wykończeniem w polerze i przeznaczona jest do użytku wewnętrznego. Doskonale sprawdzi się w łazience czy salonie, tworząc efektowną i komfortową przestrzeń. Ze względu na rodzaj wykończenia, płytki z kolekcji Harmonic odbijają dużo światła i dają tym samym efekt lustra, który może optycznie powiększyć małe wnętrze, a dużemu dodać jeszcze więcej przestronności.
Płytki wielkoformatowe z kolekcji Harmonic, choć proste i stonowane w swojej estetyce, nie wymagają wcale dużej ilości dodatków. Najlepiej prezentują się w zestawieniu z niewymuszonymi dekoracjami i meblami o klasycznej formie. Pięknie komponują się ze złotymi lub srebrnymi akcesoriami, które dodają wnętrzu ekskluzywności. W otoczeniu bieli wprowadzają natomiast do przestrzeni element spokoju i kompozycyjnego balansu, a w połączeniu z ciepłymi odcieniami brązu i drewnianymi komponentami sprawiają, że wnętrze wydaje się bardziej przytulne. Kolekcja ta znajdzie także uznanie wśród miłośników nowoczesnych, niekiedy ascetycznych aranżacji, inspirowanych starożytną łaźnią, z niewyszukaną, ale stylową sztukaterią, oraz osób, które lubią kontrastowe połączenia wielkich płyt z tymi klasycznymi, w kształcie cegiełek i poszukują dla nich uniwersalnego i subtelnego tła.
Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
Jarmark produktów Regionalnych
Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Zdrowie
Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać
Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.