Komunikaty PR

STOICKI SPOKÓJ I NIESKAZITELNY BLASK W KOLEKCJI HARMONIC

2021-02-11  |  15:40
Biuro prasowe
Do pobrania Harmonic ( 0.48 MB )

Kolekcja Harmonic to jedna z tych odsłon płyt wielkoformatowych, które podkreślają szlachetność kamienia i jego użylenie w sposób wyjątkowo delikatny i niezmącony, niemalże organiczny. Pochodzący z Hiszpanii pulpis, do którego odwołują się tym razem projektanci marki Tubądzin, to ekskluzywny rodzaj materiału skalnego, wydobywanego w okolicy Santa Magdalena de Pulpis w prowincji Castellón. W odróżnieniu od barwnych ceramicznych azulejos, z jakimi na ogół kojarzy się Półwysep Iberyjski, kamień ten zachwyca spokojną kolorystyką i naturalnym designem. Taka też jest kolekcja Harmonic – jej łagodność i eteryczność, widoczne szczególnie w biało-szarej tonacji płytek, przeplatają się z charakterystycznym wybarwieniem i dyskretnym rysunkiem nitek, dając efekt bezkresnej, gładkiej tafli wody, która odbija księżycowy blask.

Uniwersalny design kolekcji Harmonic sprawia, że można ją interpretować na wiele sposobów. Propozycja ta może być więc idealną bazą do stworzenia różnorodnych kompozycji przestrzennych. Choć zamiast wyrazistych grafik, nasyconych barw czy odważnych faktur, znajdziemy tu raczej stonowane powierzchnie, jasne odcienie i prostą formę, to nadal aranżacja ta może imponować i zachwycać niepowtarzalnością, wprowadzając jednocześnie do wnętrza element oddechu i zachęcając do relaksu.

W kolekcji znajdziemy dwie propozycje płytek, które prezentują ponadczasowe piękno skał i stanowią swoje naturalne uzupełnienie. Harmonic White podkreśla nieskazitelną biel szlachetnego kamienia, a towarzyszący jej połysk kojarzyć się może z luksusem i lśnieniem pereł. Z kolei Harmonic Grey prezentuje się dostojnie i szykownie – świetliste szarości pulpisu to pomysł na wyrafinowane, ale wciąż odprężające wnętrze.

W ofercie Ceramiki Tubądzin dostępne są płytki gresowe o grubości 6 mm, w rozmiarze 1198 x 2398 mm i 1198 x 1198 mm, w cenie – odpowiednio – 349,94 zł za m2 i 259,90 zł za m2. W najbliższych miesiącach pojawią się także płytki o mniejszych gabarytach: 598 x 598 mm, 798 x 798 mm oraz 598 x 1198 mm. Kolekcja charakteryzuje się wykończeniem w polerze i przeznaczona jest do użytku wewnętrznego. Doskonale sprawdzi się w łazience czy salonie, tworząc efektowną i komfortową przestrzeń. Ze względu na rodzaj wykończenia, płytki z kolekcji Harmonic odbijają dużo światła i dają tym samym efekt lustra, który może optycznie powiększyć małe wnętrze, a dużemu dodać jeszcze więcej przestronności.

Płytki wielkoformatowe z kolekcji Harmonic, choć proste i stonowane w swojej estetyce, nie wymagają wcale dużej ilości dodatków. Najlepiej prezentują się w zestawieniu z niewymuszonymi dekoracjami i meblami o klasycznej formie. Pięknie komponują się ze złotymi lub srebrnymi akcesoriami, które dodają wnętrzu ekskluzywności. W otoczeniu bieli wprowadzają natomiast do przestrzeni element spokoju i kompozycyjnego balansu, a w połączeniu z ciepłymi odcieniami brązu i drewnianymi komponentami sprawiają, że wnętrze wydaje się bardziej przytulne. Kolekcja ta znajdzie także uznanie wśród miłośników nowoczesnych, niekiedy ascetycznych aranżacji, inspirowanych starożytną łaźnią, z niewyszukaną, ale stylową sztukaterią, oraz osób, które lubią kontrastowe połączenia wielkich płyt z tymi klasycznymi, w kształcie cegiełek i poszukują dla nich uniwersalnego i subtelnego tła.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.