Komunikaty PR

27 października webinar z udziałem JEHS+LAUB -AQINA TV

2020-10-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl

JEHS + LAUB niedługo wystąpią w Polsce

Już 27 października godz.15.00 AQINA TV ze specjalnym udziałem JEHS + LAUB

Już 27 października odbędzie się kolejne spotkanie z serii AQINA TV. Tym razem gośćmi specjalnymi będą architekci Jehs + Laub, zakorzenieni w tradycji Bauhausu, znani ze swojego charakterystycznego minimalistycznego stylu. AQINA TV to cykl webinarów edukacyjnych z największymi Gwiazdami branży architektury, architektury wnętrz i designu. Spotkanie, którego gośćmi będą Markus Jehs i Jürgen Laub w ramach AQINA TV tradycyjnie odbędzie się on-line. Udział w nim jest bezpłatny dla wszystkich, którzy się na nie zarejestrują – link do rejestracji https://bit.ly/34ebsAi

Markus Jehs i Jürgen Laub ukończyli wydział wzornictwa przemysłowego na Uniwersytecie Schwabisch Gmund w Niemczech. Ich przyjaźń rozpoczęła się podczas stażu w Nowym Jorku w 1990 r. i nie tylko trwa do dzisiaj, ale przerodziła się we wspólny biznes.  Przez 30 lat wspólnie stworzyli wiele nagrodzonych: projektów mebli, oświetlenia i wnętrz dla szeregu firm, takich jak: Cassina, Danskina, Fritz Hansen, Knoll czy Mercedes-Benz.  „Wygląd projektu nie powinien być daleki od jego funkcji” – to idea, którą powtarza Jürgen Laub, i której wierne są wszystkie projekty tego duetu. Więcej o swoim postrzeganiu projektowania i tworzenia współczesnego designu Markus Jehs i Jürgen Laub opowiedzą podczas webinaru w ramach AQINA TV, które odbędzie się  27 października (wtorek) godz. 15.00 Link do rejestracji: https://bit.ly/34ebsAi

Udział w spotkaniu jest bezpłatny po zarejestrowaniu się.

AQINA butikowa firma, która od ponad 10 lat tworzy i aranżuje wnętrza komercyjne, zgodnie z ewoluującymi potrzebami rynku. Stworzone przez AQINA wnętrza słyną z tego, że zachęcają do pracy i inspirują do działania. Na rynku AQINA ma renomę firmy oferującej usługi najwyższej jakości. Słynie z wielkiego afektu do prawdziwego designu oraz nieszablonowego podejścia.

- AQINA TV to projekt edukacyjny. Naszą misją umożliwienie czerpania z wiedzy i know how  najlepszych designerów oraz projektantów z całego świata. Możliwość bezpośredniego kontaktu z Gwiazdami branży architektury, architektury wnętrz i designu ma szansę zainspirować kolejne pokolenia projektantów, także tych młodych dopiero rozpoczynających swoją przygodę z desingnem. To trzecie spotkanie z cyklu AQINA TV – w pierwszym udział wzięła FOKKE MOEREL, a gościem specjalnym drugiego, był RON ARAD. Zdecydowaliśmy się na formę on-line, bo jak pokazały ostatnie wydarzenia, jest ona nie tylko wygodna i przyjazna, ale także bezpieczna dla wszystkich – mówi Marcin Zieliński, właściciel firmy AQINA, oferującej nowoczesne elementy aranżacji biur i innych wnętrz komercyjnych, najlepszych producentów z całego świata.

Link do rejestracji na spotkanie z duetem JEHS + LAUB:

https://bit.ly/34ebsAi

Kolejne wydarzenia w ramach AQINA TV

AQINA TV to spotkania edukacyjno-inspiracyjne, które odbywają się cyklicznie. Informacje o  gościach specjalnych kolejnych spotkań można  znaleźć w newsletterach, na stronie www i w kanałach social mediach firmy.

Patronat nad wydarzeniami AQINA TV objęło: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, Stowarzyszenie LOVE ORIGINAL oraz magazyny LABEL, MAGAZIF, Builder i Architektura&Biznes, Warsaw Business Journal.

Więcej informacji:

 

www.aqina.eu

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Primoloko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.