Komunikaty PR

27 października webinar z udziałem JEHS+LAUB -AQINA TV

2020-10-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl

JEHS + LAUB niedługo wystąpią w Polsce

Już 27 października godz.15.00 AQINA TV ze specjalnym udziałem JEHS + LAUB

Już 27 października odbędzie się kolejne spotkanie z serii AQINA TV. Tym razem gośćmi specjalnymi będą architekci Jehs + Laub, zakorzenieni w tradycji Bauhausu, znani ze swojego charakterystycznego minimalistycznego stylu. AQINA TV to cykl webinarów edukacyjnych z największymi Gwiazdami branży architektury, architektury wnętrz i designu. Spotkanie, którego gośćmi będą Markus Jehs i Jürgen Laub w ramach AQINA TV tradycyjnie odbędzie się on-line. Udział w nim jest bezpłatny dla wszystkich, którzy się na nie zarejestrują – link do rejestracji https://bit.ly/34ebsAi

Markus Jehs i Jürgen Laub ukończyli wydział wzornictwa przemysłowego na Uniwersytecie Schwabisch Gmund w Niemczech. Ich przyjaźń rozpoczęła się podczas stażu w Nowym Jorku w 1990 r. i nie tylko trwa do dzisiaj, ale przerodziła się we wspólny biznes.  Przez 30 lat wspólnie stworzyli wiele nagrodzonych: projektów mebli, oświetlenia i wnętrz dla szeregu firm, takich jak: Cassina, Danskina, Fritz Hansen, Knoll czy Mercedes-Benz.  „Wygląd projektu nie powinien być daleki od jego funkcji” – to idea, którą powtarza Jürgen Laub, i której wierne są wszystkie projekty tego duetu. Więcej o swoim postrzeganiu projektowania i tworzenia współczesnego designu Markus Jehs i Jürgen Laub opowiedzą podczas webinaru w ramach AQINA TV, które odbędzie się  27 października (wtorek) godz. 15.00 Link do rejestracji: https://bit.ly/34ebsAi

Udział w spotkaniu jest bezpłatny po zarejestrowaniu się.

AQINA butikowa firma, która od ponad 10 lat tworzy i aranżuje wnętrza komercyjne, zgodnie z ewoluującymi potrzebami rynku. Stworzone przez AQINA wnętrza słyną z tego, że zachęcają do pracy i inspirują do działania. Na rynku AQINA ma renomę firmy oferującej usługi najwyższej jakości. Słynie z wielkiego afektu do prawdziwego designu oraz nieszablonowego podejścia.

- AQINA TV to projekt edukacyjny. Naszą misją umożliwienie czerpania z wiedzy i know how  najlepszych designerów oraz projektantów z całego świata. Możliwość bezpośredniego kontaktu z Gwiazdami branży architektury, architektury wnętrz i designu ma szansę zainspirować kolejne pokolenia projektantów, także tych młodych dopiero rozpoczynających swoją przygodę z desingnem. To trzecie spotkanie z cyklu AQINA TV – w pierwszym udział wzięła FOKKE MOEREL, a gościem specjalnym drugiego, był RON ARAD. Zdecydowaliśmy się na formę on-line, bo jak pokazały ostatnie wydarzenia, jest ona nie tylko wygodna i przyjazna, ale także bezpieczna dla wszystkich – mówi Marcin Zieliński, właściciel firmy AQINA, oferującej nowoczesne elementy aranżacji biur i innych wnętrz komercyjnych, najlepszych producentów z całego świata.

Link do rejestracji na spotkanie z duetem JEHS + LAUB:

https://bit.ly/34ebsAi

Kolejne wydarzenia w ramach AQINA TV

AQINA TV to spotkania edukacyjno-inspiracyjne, które odbywają się cyklicznie. Informacje o  gościach specjalnych kolejnych spotkań można  znaleźć w newsletterach, na stronie www i w kanałach social mediach firmy.

Patronat nad wydarzeniami AQINA TV objęło: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, Stowarzyszenie LOVE ORIGINAL oraz magazyny LABEL, MAGAZIF, Builder i Architektura&Biznes, Warsaw Business Journal.

Więcej informacji:

 

www.aqina.eu

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Primoloko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.