Komunikaty PR

28 maja - dziś Światowy Dzień Hamburgera

2021-05-28  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szatybełko
Agencja kreatywna Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
anna.szatybelko|odkuchni.co| |anna.szatybelko|odkuchni.co
665113144
www.odkuchni.co
Do pobrania Zdjęcie ( 9.38 MB )

Smashny Burger świętuje otwarcie gastronomii konkursem 

z okazji Dnia Hamburgera


 

28 maja to ważny dzień dla branży gastronomicznej. Do stacjonarnej działalności wracają bowiem restauracje. Ten dzień to również święto miłośników burgerów. Pod koniec maja przypada Światowy Dzień Hamburgera, dlatego z tej okazji restauracja Smashny Burger startuje z konkursem dla fanów smash burgerów.

 

Smashny Burger to nowy koncept na gastronomicznej mapie Warszawy. To pierwszy lokal dedykowany wyłącznie smash burgerom. Restauracja otworzyła się 10 kwietnia, a zainteresowanie amerykańskim street foodem było tak duże, że zaledwie w 3 godziny w wyniku sold out’u rozeszły się wszystkie burgery. Po udanym otwarciu, restauracja każdego dnia robi coraz większe zapasy produktów, by móc sprostać oczekiwaniom Gości, którzy rozsmakowali się w amerykańskich smakach. Wciąż niewielu ludzi w Polsce wie, że smash burger stał się jednym z ulubionych street foodowych dań w USA w ostatnich latach. Nowe miejsca są regularnie otwierane, a znane sieci, takie jak Shake Shack i In-N-Out Burger wykorzystują tę popularną technikę gotowania. Pandemia wpłynęła m.in. na to, że konsumenci coraz częściej decydowali się na oryginalne smaki z możliwością dostawy oraz zamawiania dań na wynos. Chętnie wybierali również to, co nowe na scenie gastronomicznej Warszawy.

 

Smashny Burger - konkurs

28 maja przypada Światowy Dzień Hamburgera. Dlatego miejsce, które słynie z tego typu przysmaków przygotowało niespodziankę dla fanów popularnych zapiekanych bułek z mięsną wkładką. Zadanie uczestników konkursu będzie polegało na opublikowaniu zdjęcia smash burgera w mediach społecznościowych, a najlepsze kompozycje fotogenicznych burgerów nagrodzone zostaną voucherami na kolejne przysmaki z menu restauracji. Konkurs startuje z okazji Dnia Hamburgera i będzie odbywał się cyklicznie.

 

Chcemy wyjść naprzeciw Gościom naszej restauracji i nagrodzić ich za to, że tak ciepło przyjęli nasz lokal po otwarciu. Dali nam mnóstwo dobrej energii - teraz my chcemy ofiarować im nasze smaki i zaprosić do zabawy w konkursie.” - mówi Lucas Pollier, właściciel i pomysłodawca Smashny Burger. 

 

Smash burger - czym się różni od klasycznego burgera?

Technika przyrządzania smash burgera polega na umieszczeniu mielonej wołowiny na dymiącym, gorącym grillu i rozbijaniu jej stosunkowo cienko przy pomocy ciężkiej łopatki. To, co dzieje się później, nazywa się reakcją Maillarda, którą w XX wieku opracował francuski chemik Louis-Camille Maillard. Seria tego typu reakcji występuje przy smażeniu i ogrzewaniu prawie każdego rodzaju produktu żywnościowego zawierającego białka i cukry. Podobnie jak w przypadku karmelizacji, reakcja ta tworzy subtelną skórkę, dzięki czemu mięso jest jednocześnie chrupiące i soczyste oraz zostaje nasycone bardzo specyficznym smakiem.

 

Tworząc SMASHNY, Lucas Pollier, francuski przedsiębiorca, chciał wprowadzić nowy sposób wytwarzania burgerów na scenie street foodu w Polsce. 

 

„Po dłuższej pracy w Warszawie, moja firma przeniosła mnie do Los Angeles i tam odkryłem zupełnie nowy świat ulicznego jedzenia, w tym smash burgery. Zawsze marzyłem o otwarciu własnej restauracji, więc po 6 miesiącach pobytu w Kalifornii zdecydowałem się rzucić pracę i wyeksportować koncepcję smash burgera do Polski. W Warszawie jest wiele restauracji z burgerami, ale ciężko jest znaleźć takiego, który będzie idealnie pasował do smaków, które można znaleźć w USA, więc celem SMASHNEGO jest to zrobić!” - tłumaczy Lucas Pollier.

 

W SMASHNYM hamburgery robione są wyłącznie z najwyższej jakości wołowiny (Black Angus), która każdego dnia dostarczana jest do lokalu. Bułki brioche, czyli lekko słodkie i intensywnie maślane bułki, w których zamykane są burgery, dowożone są codziennie rano z zaprzyjaźnionej piekarni Vincent. Każdy przepis składa się z dwóch kulek mięsa rozbitych i usmażonych na płasko, a zwieńczone są one amerykańskim serem. Restauracja ma w swoim menu 4 burgery, w tym opcję wegetariańską z burgerem Beyond Meat. Ograniczona liczba pozycji w menu jest celowa, dzięki czemu restauracja może skupić się na jakości produktów, a także wytwarzaniu własnych sosów i pikli. Gość może również delektować się domowymi, chrupiącymi frytkami, które są dwukrotnie smażone belgijską techniką. SMASHNY zaoferuje również wybór piw rzemieślniczych, w tym niektóre z wielokrotnie nagradzanego polskiego browaru Trzech Kumpli. 


 

Restauracja "SMASHNY"
ul. Wilcza 26
00-544 Warszawa (Śródmieście)


 

Kontakt dla mediów:
Anna Szatybełko
PR Manager
Agencja kreatywna Od kuchni
anna.szatybelko@odkuchni.co
tel. 665 113 144

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja kreatywna Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.