Komunikaty PR

3 kroki do życia w harmonii z naturą

2021-04-19  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania 3 kroki ( 0.1 MB )

Liczba rad, które słyszymy w kontekście ekologii i zrównoważonego rozwoju jest tak duża, że może przytłoczyć. Warto zatem skupić się na kilku wybranych i trzymać się ich konsekwentnie. Zachęca do tego między innymi Lambi – marka produkująca papiery higieniczne, która stawia na odpowiedzialną i bezpieczną dla środowiska produkcję.

Nie skupiajmy się nadmiernie na sytuacjach, w których popełniamy błędy – gdy zapominamy o wielorazowej torbie na zakupy czy wyłączeniu smartfona z gniazdka. Zastanówmy się raczej, jaka czynność lub działanie sprzyjające środowisku sprawia nam radość, uśmiech, a może nawet poczucie dumy. Z kilkoma podpowiedziami przychodzi Lambi, marka dbająca nie tylko o efektywność i jakość produkcji, ale i jej zgodność z założeniami zrównoważonego rozwoju.

Tak blisko natury, jak to tylko możliwe

Jeżeli tylko mamy taką możliwość, zagospodarujmy w swojej okolicy zielony zakątek – taras, balkon czy ogródek. Troska o niego doskonale wpłynie na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne, przyczyniając się dodatkowo do ochrony środowiska. W jaki sposób? Samodzielnie uprawiając wybrane warzywa czy owoce, zrobimy pierwszy krok w kierunku zmniejszenia śladu węglowego. Podlewając je zebraną deszczówką, zaoszczędzimy wiele litrów wody. Sadząc drzewa i krzewy, poprawimy nie tylko wizerunek okolicy, ale i stan powietrza. Być może zainspirujemy innych? Razem będziemy w stanie zmienić jeszcze więcej – zadbać o prawidłowe segregowanie okolicznych odpadów, a nawet prowadzić rozmowy z okolicznymi władzami o zmianach koniecznych do poprawy stanu środowiska.

Na wynos, ale nie na szkodę środowisku

W ciągu ostatniego roku nasze przyzwyczajenia dotyczące tego, jak spędzamy czas wolny uległy ogromnym zmianom. Nie mając możliwości wyjścia do restauracji czy ulubionej kawiarni, niektóre posiłki lubimy zamawiać do domu – oszczędzamy czas i energię, nie narażając niepotrzebnie zdrowia swojego i innych. Razem z ulubionymi daniami dostajemy jednak za każdym razem jednorazowe opakowania i sztućce, z których spokojnie moglibyśmy zrezygnować. Wystarczy, że podczas zamawiania poinformujemy o tym obsługę lokalu. Być może restauracja oferuje zamianę opakowania z tworzywa sztucznego na papierowe? Nie bójmy się zapytać, w dłuższej perspektywie taką drobną zmianą możemy mocno przysłużyć się środowisku.

Z producentami, którym naprawdę zależy

Mając informacje na temat tego, jak o zrównoważony rozwój dbają producenci naszych ulubionych produktów spożywczych czy higienicznych, łatwiej i szybciej będzie nam przychodziło kupowanie rzeczy wyprodukowanych bez szkody dla środowiska. Sprawdzajmy strony internetowe firm, zadawajmy pytania na forach bądź do biur prasowych wybranych marek, sięgajmy po raporty dotyczące działalności znanych producentów na rzecz środowiska. Świetnym przykładem transparentności jest marka Lambi, która chętnie udziela konsumentom odpowiedzi dotyczących sposobu produkcji i pozyskiwania surowców, dzięki czemu wzbudza nasze zaufanie.

Lambi daje przykład innym

Marka zwraca uwagę na jak najbardziej efektywne korzystanie z wody i energii. Tej samej wody używa się wielokrotnie i krąży ona w całym procesie produkcyjnym. Opakowania produktów Lambi są nieustannie ulepszane biorąc pod uwagę założenia zrównoważonego rozwoju – w ciągu dwóch ostatnich lat marka zmniejszyła ilość plastiku na foliach opakowaniowych o 17%. Jej celem na 2030 rok jest oferowanie produktów całkowicie pozbawionych plastiku.

Jak czytamy na stronie producenta, około 90% drewna pozyskiwanego przez właściciela marki Lambi (Metsä Group) jest certyfikowane, a 100% pochodzi ze zrównoważonych upraw. W miejsce jednego wykorzystanego drzewa Lambi sadzi aż 4 nowe sadzonki. Każdą część drzewa wykorzystuje tak efektywnie, jak to tylko możliwie.

Mając na względzie dobro środowiska, śmiało możemy sięgać po produkty marki Lambi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.