Komunikaty PR

3 kroki do życia w harmonii z naturą

2021-04-19  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania 3 kroki ( 0.1 MB )

Liczba rad, które słyszymy w kontekście ekologii i zrównoważonego rozwoju jest tak duża, że może przytłoczyć. Warto zatem skupić się na kilku wybranych i trzymać się ich konsekwentnie. Zachęca do tego między innymi Lambi – marka produkująca papiery higieniczne, która stawia na odpowiedzialną i bezpieczną dla środowiska produkcję.

Nie skupiajmy się nadmiernie na sytuacjach, w których popełniamy błędy – gdy zapominamy o wielorazowej torbie na zakupy czy wyłączeniu smartfona z gniazdka. Zastanówmy się raczej, jaka czynność lub działanie sprzyjające środowisku sprawia nam radość, uśmiech, a może nawet poczucie dumy. Z kilkoma podpowiedziami przychodzi Lambi, marka dbająca nie tylko o efektywność i jakość produkcji, ale i jej zgodność z założeniami zrównoważonego rozwoju.

Tak blisko natury, jak to tylko możliwe

Jeżeli tylko mamy taką możliwość, zagospodarujmy w swojej okolicy zielony zakątek – taras, balkon czy ogródek. Troska o niego doskonale wpłynie na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne, przyczyniając się dodatkowo do ochrony środowiska. W jaki sposób? Samodzielnie uprawiając wybrane warzywa czy owoce, zrobimy pierwszy krok w kierunku zmniejszenia śladu węglowego. Podlewając je zebraną deszczówką, zaoszczędzimy wiele litrów wody. Sadząc drzewa i krzewy, poprawimy nie tylko wizerunek okolicy, ale i stan powietrza. Być może zainspirujemy innych? Razem będziemy w stanie zmienić jeszcze więcej – zadbać o prawidłowe segregowanie okolicznych odpadów, a nawet prowadzić rozmowy z okolicznymi władzami o zmianach koniecznych do poprawy stanu środowiska.

Na wynos, ale nie na szkodę środowisku

W ciągu ostatniego roku nasze przyzwyczajenia dotyczące tego, jak spędzamy czas wolny uległy ogromnym zmianom. Nie mając możliwości wyjścia do restauracji czy ulubionej kawiarni, niektóre posiłki lubimy zamawiać do domu – oszczędzamy czas i energię, nie narażając niepotrzebnie zdrowia swojego i innych. Razem z ulubionymi daniami dostajemy jednak za każdym razem jednorazowe opakowania i sztućce, z których spokojnie moglibyśmy zrezygnować. Wystarczy, że podczas zamawiania poinformujemy o tym obsługę lokalu. Być może restauracja oferuje zamianę opakowania z tworzywa sztucznego na papierowe? Nie bójmy się zapytać, w dłuższej perspektywie taką drobną zmianą możemy mocno przysłużyć się środowisku.

Z producentami, którym naprawdę zależy

Mając informacje na temat tego, jak o zrównoważony rozwój dbają producenci naszych ulubionych produktów spożywczych czy higienicznych, łatwiej i szybciej będzie nam przychodziło kupowanie rzeczy wyprodukowanych bez szkody dla środowiska. Sprawdzajmy strony internetowe firm, zadawajmy pytania na forach bądź do biur prasowych wybranych marek, sięgajmy po raporty dotyczące działalności znanych producentów na rzecz środowiska. Świetnym przykładem transparentności jest marka Lambi, która chętnie udziela konsumentom odpowiedzi dotyczących sposobu produkcji i pozyskiwania surowców, dzięki czemu wzbudza nasze zaufanie.

Lambi daje przykład innym

Marka zwraca uwagę na jak najbardziej efektywne korzystanie z wody i energii. Tej samej wody używa się wielokrotnie i krąży ona w całym procesie produkcyjnym. Opakowania produktów Lambi są nieustannie ulepszane biorąc pod uwagę założenia zrównoważonego rozwoju – w ciągu dwóch ostatnich lat marka zmniejszyła ilość plastiku na foliach opakowaniowych o 17%. Jej celem na 2030 rok jest oferowanie produktów całkowicie pozbawionych plastiku.

Jak czytamy na stronie producenta, około 90% drewna pozyskiwanego przez właściciela marki Lambi (Metsä Group) jest certyfikowane, a 100% pochodzi ze zrównoważonych upraw. W miejsce jednego wykorzystanego drzewa Lambi sadzi aż 4 nowe sadzonki. Każdą część drzewa wykorzystuje tak efektywnie, jak to tylko możliwie.

Mając na względzie dobro środowiska, śmiało możemy sięgać po produkty marki Lambi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.