Komunikaty PR

3 kroki do życia w harmonii z naturą

2021-04-19  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania 3 kroki ( 0.1 MB )

Liczba rad, które słyszymy w kontekście ekologii i zrównoważonego rozwoju jest tak duża, że może przytłoczyć. Warto zatem skupić się na kilku wybranych i trzymać się ich konsekwentnie. Zachęca do tego między innymi Lambi – marka produkująca papiery higieniczne, która stawia na odpowiedzialną i bezpieczną dla środowiska produkcję.

Nie skupiajmy się nadmiernie na sytuacjach, w których popełniamy błędy – gdy zapominamy o wielorazowej torbie na zakupy czy wyłączeniu smartfona z gniazdka. Zastanówmy się raczej, jaka czynność lub działanie sprzyjające środowisku sprawia nam radość, uśmiech, a może nawet poczucie dumy. Z kilkoma podpowiedziami przychodzi Lambi, marka dbająca nie tylko o efektywność i jakość produkcji, ale i jej zgodność z założeniami zrównoważonego rozwoju.

Tak blisko natury, jak to tylko możliwe

Jeżeli tylko mamy taką możliwość, zagospodarujmy w swojej okolicy zielony zakątek – taras, balkon czy ogródek. Troska o niego doskonale wpłynie na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne, przyczyniając się dodatkowo do ochrony środowiska. W jaki sposób? Samodzielnie uprawiając wybrane warzywa czy owoce, zrobimy pierwszy krok w kierunku zmniejszenia śladu węglowego. Podlewając je zebraną deszczówką, zaoszczędzimy wiele litrów wody. Sadząc drzewa i krzewy, poprawimy nie tylko wizerunek okolicy, ale i stan powietrza. Być może zainspirujemy innych? Razem będziemy w stanie zmienić jeszcze więcej – zadbać o prawidłowe segregowanie okolicznych odpadów, a nawet prowadzić rozmowy z okolicznymi władzami o zmianach koniecznych do poprawy stanu środowiska.

Na wynos, ale nie na szkodę środowisku

W ciągu ostatniego roku nasze przyzwyczajenia dotyczące tego, jak spędzamy czas wolny uległy ogromnym zmianom. Nie mając możliwości wyjścia do restauracji czy ulubionej kawiarni, niektóre posiłki lubimy zamawiać do domu – oszczędzamy czas i energię, nie narażając niepotrzebnie zdrowia swojego i innych. Razem z ulubionymi daniami dostajemy jednak za każdym razem jednorazowe opakowania i sztućce, z których spokojnie moglibyśmy zrezygnować. Wystarczy, że podczas zamawiania poinformujemy o tym obsługę lokalu. Być może restauracja oferuje zamianę opakowania z tworzywa sztucznego na papierowe? Nie bójmy się zapytać, w dłuższej perspektywie taką drobną zmianą możemy mocno przysłużyć się środowisku.

Z producentami, którym naprawdę zależy

Mając informacje na temat tego, jak o zrównoważony rozwój dbają producenci naszych ulubionych produktów spożywczych czy higienicznych, łatwiej i szybciej będzie nam przychodziło kupowanie rzeczy wyprodukowanych bez szkody dla środowiska. Sprawdzajmy strony internetowe firm, zadawajmy pytania na forach bądź do biur prasowych wybranych marek, sięgajmy po raporty dotyczące działalności znanych producentów na rzecz środowiska. Świetnym przykładem transparentności jest marka Lambi, która chętnie udziela konsumentom odpowiedzi dotyczących sposobu produkcji i pozyskiwania surowców, dzięki czemu wzbudza nasze zaufanie.

Lambi daje przykład innym

Marka zwraca uwagę na jak najbardziej efektywne korzystanie z wody i energii. Tej samej wody używa się wielokrotnie i krąży ona w całym procesie produkcyjnym. Opakowania produktów Lambi są nieustannie ulepszane biorąc pod uwagę założenia zrównoważonego rozwoju – w ciągu dwóch ostatnich lat marka zmniejszyła ilość plastiku na foliach opakowaniowych o 17%. Jej celem na 2030 rok jest oferowanie produktów całkowicie pozbawionych plastiku.

Jak czytamy na stronie producenta, około 90% drewna pozyskiwanego przez właściciela marki Lambi (Metsä Group) jest certyfikowane, a 100% pochodzi ze zrównoważonych upraw. W miejsce jednego wykorzystanego drzewa Lambi sadzi aż 4 nowe sadzonki. Każdą część drzewa wykorzystuje tak efektywnie, jak to tylko możliwie.

Mając na względzie dobro środowiska, śmiało możemy sięgać po produkty marki Lambi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.