4MOVE rzuca wyzwanie Ochotniczej Straży Pożarnej
Na co dzień gaszą pożary, a teraz pokażą Polakom, jak gasić pragnienie!
Producent marki napojów izotonicznych 4MOVE, firma FoodCare, ogłasza alarm konkursowy i zaprasza wszystkich strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych do udziału w ogólnopolskim wyzwaniu #4MoveChallenge. Celem akcji jest propagowanie zasad prawidłowego nawadniania organizmu, a sam konkurs daje strażakom OSP szansę na wygranie nagród pieniężnych na sprzęt RTV/AGD dla swoich jednostek.
Aby dołączyć do zmagań, należy przygotować krótki klip wideo, który w kreatywny i niesztampowy sposób odpowie na pytanie:
CZYM DLA TWOJEJ JEDNOSTKI JEST ODPOWIEDNIE NAWODNIENIE?
Wgrany na Youtube materiał, należy udostępnić na dedykowanej konkursowi stronie: https://osp.4move.pl.
Po przejściu regulaminowej weryfikacji weźmie on udział w bitwie o głosy publiczności i cenne nagrody pieniężne.
A zatem – strażaku, nie zwlekaj! Rozpal ducha wielkiej rywalizacji, stwórz materiał, który zaskoczy pomysłowością i rzuci wyzwanie innym ekipom OSP. Bo gdy walcząc z żywiołem wyciskasz siódme poty, 4MOVE stoi na straży twojego nawodnienia. Idąc razem w ogień, ugasicie każdy pożar.
Marka 4MOVE od lat dostarcza produkty osobom ceniących aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie twarzą kampanii promocyjnej marki jest polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, który wspólnie z 4MOVE chce inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Przekaz tej idei znajduje swój wyraz w haśle przewodnim: „Now it's your move to write your own story”.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Żywienie
Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.