Komunikaty PR

5 tys. do wygrania w konkursie Sopockie Perły 2021

2021-10-04  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Rusza nabór do III edycji konkursu SOPOCKIE PERŁY 2021. W ten sposób Sopocka Organizacja Turystyczna chce wyłonić najciekawsze, nowatorskie i spójne z wizerunkiem Sopotu działania z zakresu rozwoju turystyki przeprowadzone przez firmy, instytucje i organizacje. Łączna pula nagród w konkursie wynosi 25 000 PLN, a startować można aż w pięciu kategoriach. 

To już trzecia edycja konkursu, który wspiera tę jedną z najważniejszych gałęzi gospodarki. W dwóch poprzednich udział wzięło łącznie 80 podmiotów.

- Do udziału w Konkursie zapraszamy wszystkie firmy, instytucje kultury, organizacje społeczne i zawodowe czy organizacje pozarządowe przyczyniające się do rozwoju turystyki w Sopocie – mówi Anna Golec-Mastroianni, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. - Konkurs jest nie tylko świetną okazją do branżowych spotkań i wymiany doświadczeń, ale też kreatywnego poszukiwania najlepszych rozwiązań w branży turystycznej.  

Wybierz swoją kategorię

 Nagrody przyznawane są w pięciu kategoriach:

„Pro eko” - za działania nastawione na ochronę środowiska, 

„Wydarzenie” - za najlepsze sopockie wydarzenie, 

„Kulinaria” - za najciekawszą, najbardziej regionalną ofertę kulinarną, 

„Debiut” - za sukces działalności rozpoczętej w Sopocie w 2021 r., 

„Pobyt” - za najciekawszą, najbardziej jakościową i kompleksową ofertę noclegową w Sopocie.

Ocenią eksperci, wśród nich znane nazwiska

Konkurs przebiega dwustopniowo: najpierw zgłoszenia kandydatów oceniane są przez członków Sopockiej Organizacji Turystycznej,  zgłoszenia z największą liczbą głosów przechodzą do drugiej tury. Następnie laureatów wybiera Kapituła Konkursowa.

Dzięki takiemu sposobowi wyboru uwadze nie umknie żadne ciekawe i nowatorskie zgłoszenie. Gwarantuje to skład Kapituły Konkursowej, do której wchodzą: Prezydent Miasta Sopotu, Przewodniczący Komisji Turystyki i Uzdrowiska Rady Miasta Sopotu, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, Wiceprezes Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz eksperci tematyczni w poszczególnych kategoriach konkursowych, m.in. Reni Jusis, Kamil Sadkowski, Karol Weber, Jacek Jankowski. 

Zgłoszenia visit.sopot.pl/konkurs-sopockie-perly-formularz/ przyjmowane są do 31 października. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpią podczas uroczystej Gali, 9 grudnia br. 

Patronami medialnymi konkursu są portale iBedeker.pl oraz esopot.pl.

O konkursie Sopockie Perły 

Konkurs o Sopocką Nagrodę Turystyczną  „Sopockie Perły” adresowany jest do przedsiębiorców prowadzących działania w Sopocie w szeroko pojętej branży turystycznej. Odbywa się od roku 2019. 

Głównym celem inicjatywy jest wyłonienie najciekawszych, nowatorskich i spójnych z wizerunkiem Miasta Sopotu działań z zakresu rozwoju turystyki przeprowadzonych przez instytucje i firmy.  

Łączna pula nagród w konkursie wynosi 25 000 PLN w 5 kategoriach: Pro eko, Wydarzenie, Kulinaria, Debiut oraz Pobyt. 

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Sopocka Organizacja Turystyczna (SOT) we współpracy z Miastem Sopot. SOT zrzesza ponad 100 sopockich firm.

W skład kapituły konkursowej wchodzą: Prezydent Miasta Sopotu, Przewodniczący Komisji Turystyki i Uzdrowiska Rady Miasta Sopotu, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, Wiceprezes Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz eksperci tematyczni w poszczególnych kategoriach konkursowych.

Więcej informacji: strona Konkursu Sopockie Perły

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da

Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Prawo

Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.