Komunikaty PR

50. urodziny Costa Coffee i nowa Oferta Wiosenna – świętuj razem z nami!

2021-03-11  |  11:56
Biuro prasowe

Sieć kawiarni Costa Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. Urodziny! To będzie naprawdę słodki czas, bo z tej okazji marka przygotowała szereg niespodzianek dla gości - pyszne urodzinowe oferty i zestawy oraz specjalny, odświętny wygląd lokali. Co więcej, marka stworzyła również aktualizację aplikacji CostaCoffeeClub, która od 10 marca jest już dostępna dla użytkowników w urodzinowej odsłonie. Wraz z początkiem świętowania rusza także nowa, Wiosenna Kampania. Na odkrycie czekają pyszne produkty, o które poszerzy się menu Costa Coffee. Wśród nich znajdziemy m.in. Latte Waniliowe na napoju owsianym, Mangoccino czy aromatyczną Herbatę Wiosenną. Fani słodkości w ofercie znajdą też rozpływającą się w ustach Tartę Czekoladowo-orzechową i Ciasto Bananowe dostępne w promocyjnym urodzinowym zestawie z dowolną kawą klasyczną, a na lunch poleca się nowa Sałatka Wegańska z wege burgerem. Świętowanie czas zacząć!

 

Jubileusz z kawą w tle

 

Costa Coffee w tym roku obchodzi niezwykły jubileusz. Z tej okazji na wszystkich gości czekają niespodzianki i promocyjne oferty, w tym m.in. urodzinowy zestaw z Ciastem Bananowym i dowolną kawą klasyczną w cenie tylko 15 zł. Wraz z obchodami 50. urodzin marki, startuje także nowe, wiosenne menu, w którym niezmiennie od lat, na każdego czeka pyszna, rozgrzewająca i najwyższej jakości kawa. Latte Waniliowe na napoju owsianym pobudzi zmysły swoim zrównoważonym smakiem uzupełnionym delikatnym aromatem laski wanilii. Dodatkowo, napój owsiany sprawia, że opcja ta jest idealnym rozwiązaniem dla osób rezygnujących z odzwierzęcych produktów. Z kolei miłośnicy rześkich, owocowych smaków będą z pewnością zachwyceni Mangoccino. Ten tropikalny miks dojrzałych owoców mango i świeżo palonej kawy spotęguje ciepło płynące z wiosennego słońca i pomoże przenieść się myślami w gorące i egzotyczne klimaty. Wchodząc w sezon wiosenny, Costa Coffee nie zapomniała też o fanach herbat. Owocowe trio w postaci malin, porzeczek i cytryny, tworzy orzeźwiający miks w nowej Herbacie Wiosennej. To propozycje, obok których nie można przejść obojętnie!

 

Wyśmienite łakocie…

 

Czym byłoby świętowanie 50. urodzin ulubionej kawiarni bez przepysznych smaków oraz słodkich wypieków? W nowej, Wiosennej Ofercie Costa Coffee pojawi się również Tarta Czekoladowo-orzechowa, czyli propozycja scalająca smak najlepszych ziaren kakao z kruchymi orzechami. Ten klasyczny łakoć na pewno zaspokoi popołudniowy mały głód i dostarczy naszym kubkom smakowym niezapomnianych doznań.

 

Dla każdego coś pysznego

 

Nowa oferta Costa Coffee to również przepyszne propozycje lunchowe. Sałatka Wegańska z wege burgerem, czyli pyszny mix kasz z warzywami i wegetariańskim burgerem, z dodatkiem świeżych listków mięty i charakternego sosu musztardowego. Taki lunch to doskonała propozycja na dzień pełen wyzwań, a dodatkowo będzie idealną opcją dla wegan oraz wegetarian.

 

Twoje ulubione smaki zawsze blisko

 

Swoje ulubione smaki Costa Coffee można zamawiać na wynos w kawiarniach oraz w każde miejsce korzystając z aplikacji Uber Eats. Zachęcamy do odkrywania wszystkich urodzinowych niespodzianek! Miłego świętowania!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.