8. urodziny i milion otwartych ostryg w Port Royal
14 listopada Port Royal świętowało swoje 8. urodziny organizując wyjątkowy wieczór pod hasłem „Royal Ball”. To była noc pełna niezapomnianych smaków kuchni śródziemnomorskiej i owoców morza, zabawy i niezliczonych wspólnych chwil w gronie przyjaciół. Bal maskowy, który tętnił życiem, stał się okazją do świętowania nie tylko ośmiu lat istnienia restauracji, ale i do złożenia podziękowań wszystkim, którzy przez te lata tworzyli to jedno z najbardziej kultowych seafoodowych miejsc na gastronomicznej mapie Warszawy.
Założony w 2016 roku przez Karolinę Jakimiak-Kwaśniewską i Łukasza Kwaśniewskiego, Port Royal stał się kultowym miejscem oferującym najlepszą selekcję owoców morza. Restauracja z pasją przełamuje kulinarne stereotypy i odpowiada na rosnące zainteresowanie Polaków kuchnią śródziemnomorską. „Brakowało nam miejsca, gdzie świeże ryby i owoce morza byłyby dostępne codziennie,” - wspomina Karolina, współzałożycielka restauracji.
„Royal Ball” zgromadził przyjaciół restauracji oraz miłośników wyśmienitego jedzenia i dobrej zabawy, ale nie zapomina również o swoich stałych bywalców. W nawiązaniu do jubileuszowej nocy w dniach 15-17 listopada dedykowane zestawy ostryg z szampanem Cattier, pochodzącym z rodzinnej winnicy mieszczącej się w samym sercu Szampanii, będą dostępne w specjalnej cenie. Dodatkowo, goście będą mogli zasmakować słodkich magdalenek w kształcie muszelek* – subtelny ukłon w stronę morskiej tematyki.
Port Royal zbliża się także do kolejnego historycznego momentu swojej działalności – miliona otwartych ostryg, co jeszcze bardziej podkreśla pasję do codziennego dostarczania świeżych produktów.
„Royal Ball” to była tylko jedna z wielu okazji, aby poczuć magię Port Royal – restauracji, która wyróżnia się swoją atmosferą i najwyższej jakości owocami morza. Dzięki nieustannej pasji do wyrafinowanych smaków i gościnności przed nimi kolejne lata pełne niezapomnianych, kulinarnych przygód!
* do wyczerpania zapasów
Duża część Polaków chce spędzać święta poza domem.
Kawiarniana klasyka wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
ŚWIĘTA W WIELKIM STYLU – PODARUJ NIEZAPOMNIANE PRZEŻYCIA NAJBLIŻSZYM
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.