Komunikaty PR

8. urodziny i milion otwartych ostryg w Port Royal

2024-11-21  |  12:30
Biuro prasowe

14 listopada Port Royal świętowało swoje 8. urodziny organizując wyjątkowy wieczór pod hasłem „Royal Ball”. To była noc pełna niezapomnianych smaków kuchni śródziemnomorskiej i owoców morza, zabawy i niezliczonych wspólnych chwil w gronie przyjaciół. Bal maskowy, który tętnił życiem, stał się okazją do świętowania nie tylko ośmiu lat istnienia restauracji, ale i do złożenia podziękowań wszystkim, którzy przez te lata tworzyli to jedno z najbardziej kultowych seafoodowych miejsc na gastronomicznej mapie Warszawy. 

 

Założony w 2016 roku przez Karolinę Jakimiak-Kwaśniewską i Łukasza Kwaśniewskiego, Port Royal stał się kultowym miejscem oferującym najlepszą selekcję owoców morza. Restauracja z pasją przełamuje kulinarne stereotypy i odpowiada na rosnące zainteresowanie Polaków kuchnią śródziemnomorską. „Brakowało nam miejsca, gdzie świeże ryby i owoce morza byłyby dostępne codziennie,” - wspomina Karolina, współzałożycielka restauracji.

 

„Royal Ball” zgromadził przyjaciół restauracji oraz miłośników wyśmienitego jedzenia i dobrej zabawy, ale nie zapomina również o swoich stałych bywalców. W nawiązaniu do jubileuszowej nocy w dniach 15-17 listopada dedykowane zestawy ostryg z szampanem Cattier, pochodzącym z rodzinnej winnicy mieszczącej się w samym sercu Szampanii, będą dostępne w specjalnej cenie. Dodatkowo, goście będą mogli zasmakować słodkich magdalenek w kształcie muszelek* – subtelny ukłon w stronę morskiej tematyki.

Port Royal zbliża się także do kolejnego historycznego momentu swojej działalności – miliona otwartych ostryg, co jeszcze bardziej podkreśla pasję do codziennego dostarczania świeżych produktów.

„Royal Ball” to była tylko jedna z wielu okazji, aby poczuć magię Port Royal – restauracji, która wyróżnia się swoją atmosferą i najwyższej jakości owocami morza. Dzięki nieustannej pasji do wyrafinowanych smaków i gościnności przed nimi kolejne lata pełne niezapomnianych, kulinarnych przygód! 


* do wyczerpania zapasów 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Duża część Polaków chce spędzać święta poza domem. Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:10

Duża część Polaków chce spędzać święta poza domem.

Jak wynika z zeszłorocznego raportu Amazon.pl, aż 26% Polaków marzy o spędzeniu Świąt Bożego Narodzenia na wyjeździe, poza domem. Coraz częściej zamiast domowej kuchni i
Styl życia Kawiarniana klasyka wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
2024-11-21 | 01:00

Kawiarniana klasyka wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Styl życia ŚWIĘTA W WIELKIM STYLU – PODARUJ NIEZAPOMNIANE PRZEŻYCIA NAJBLIŻSZYM
2024-11-21 | 01:00

ŚWIĘTA W WIELKIM STYLU – PODARUJ NIEZAPOMNIANE PRZEŻYCIA NAJBLIŻSZYM

Boże Narodzenie to święta pełne ciepła i bliskości, podczas których pragniemy podarować coś wyjątkowego naszym najbliższym. Idealny prezent to sposób na wyrażenie, jak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.