Komunikaty PR

890 uczestników, prawie 20 ton odpadów - "Książka za worek śmieci" w 16 miastach

2023-09-18  |  23:40
Biuro prasowe

W tegorocznej odsłonie akcji "Książka za worek śmieci" w 16 miastach Polski wzięło udział 591 dorosłych uczestników oraz 299 dzieci. 16 września sprzątano w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Olsztynie, Białymstoku, Opolu, Rzeszowie, Gorzowie Wielkopolskim i Kielcach.

 

Rozdano 890 książek za zaangażowanie w zbiórkę prawie 20 ton śmieci!

"Tegoroczna akcja cieszyła się naprawdę dużym zainteresowaniem. To jest naprawdę budujące, kiedy widzimy całe pokolenia uczestniczące w naszych wydarzeniach. Obserwujemy, jak dzieci rosną razem z nami, jak rodzice dają im wspaniały przykład. Spotkania z uczestnikami akcji i czysta przestrzeń dają nam moc pozytywnej energii do dalszego działania. Dziękujemy za ogromne zaangażowanie stałym bywalcom i nowym uczestnikom. Jesteśmy wdzięczni także wszystkim partnerom akcji oraz przedstawicielom mediów za włączenie się w nagłośnienie wydarzenia. Bez Państwa wsparcia ta akcja nie byłaby tak efektywna" - mówi pomysłodawczyni akcji, Anna Jaklewicz.

Akcja „Książka za worek śmieci” odbyła się już po raz dwudziesty pierwszy, a w wymiarze ogólnopolskim była to piąta edycja. Organizatorzy myślą już o przyszłym roku.

„Książka za worek śmieci” to społeczna akcja sprzątania zainicjowana w 2019 roku przez Annę Jaklewicz, archeolożkę, edukatorkę i autorkę książek podróżniczych. Jej uczestnicy sprzątają lasy, brzegi rzek, miejskie parki - wszystkie te miejsca, które z powodu zaśmiecenia wymagają interwencji. Prezentem i podziękowaniem dla zarejestrowanych uczestników wydarzenia są książki. 

Partnerem strategicznym akcji i jej sponsorem jest ASEKOL PL - Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego i Organizacja Odzysku Opakowań S.A.

Dotychczas we wszystkich odsłonach akcji „Książka za worek śmieci” wzięło udział około 3690 osób i zebrano ponad 120 ton śmieci.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.