Komunikaty PR

Akcesoria na wakacje w sklepach Lidl

2022-06-14  |  12:15

Już niedługo w szkołach zabrzmi ostatni dzwonek, a to oznacza jedno: wakacje! To dla wielu z nas okazja do dłuższego wyjazdu i upragnionego wypoczynku. Wczasy wiążą się również z kosztami, dlatego warto już wcześniej pomyśleć o odpowiednim przygotowaniu. Zaoszczędzenie na wakacyjnych zakupach będzie łatwiejsze dzięki najnowszej ofercie Lidl Polska. Już od środy 15 czerwca w sklepach sieci oraz na Lidl.pl znajdziemy wiele wakacyjnych akcesoriów i gadżetów, które przydadzą się na plaży czy górskich szlakach oraz są oferowane w niskich cenach.

Takie elementy wakacji, jak noclegi czy miejsce docelowe, zazwyczaj wybieramy z dużym wyprzedzeniem. Często jednak na kilka dni przed urlopem orientujemy się, że brakuje nam podstawowego ekwipunku. Aby go skompletować, robimy zakupy na ostatnią chwilę przed wyjazdem z domu lub kupujemy go już po przybyciu do wakacyjnego kurortu. Z tego powodu często wydajemy dużo więcej, niż początkowo zakładaliśmy. Aby tego uniknąć, warto zaplanować wydatki, zrobić listę najpotrzebniejszych rzeczy i zacząć kompletować przydatne akcesoria znacznie wcześniej. Dzięki temu zaoszczędzimy czas, unikniemy niepotrzebnej bieganiny po sklepach oraz odciążymy domowy budżet.

Plażowy niezbędnik

Opalanie to dla wielu synonim wakacji. Ulokowanie się jak najbliżej morza czy znalezienie odrobiny cienia to jednak nie jedyne wyzwania, jakie nas czekają, zanim wygodnie rozłożymy się na leżaku. Jeśli planujemy wakacje z dziećmi, warto wyposażyć się w namiot plażowy z zamykanym przodem Rocktrail, który będzie świetną alternatywą dla klasycznego parawanu, a w dodatku osłoni nas przed silnym wiatrem czy zbyt intensywnym słońcem. Znajdziemy go w najnowszej ofercie Lidla – od środy 15 czerwca będzie dostępny w cenie 99 zł/ 1 zestaw. Dla zwolenników nieco bardziej kompaktowych akcesoriów dobrym rozwiązaniem będzie parasol przeciwsłoneczny z osłoną przed wiatrem Crivit (69,90 zł/ 1 zestaw). Zwolenników wylegiwania się na słońcu natomiast ucieszy dmuchana sofa Crivit, która oferowana będzie o 20 złotych taniej w cenie 59,90 zł/ 1 szt. (zamiast 79,90 zł). Dobrym uzupełnieniem wakacyjnej „wyprawki” będą duże ręczniki plażowe Crivit o wymiarach 93x170 cm (34,99 zł/ 1 szt.), które oferowane będą w promocyjnej, niższej cenie (zamiast regularnej ceny 44,99 zł).

Kiedy górski szlak tuż, tuż

Letnie wędrówki po górach czy leśne przejażdżki rowerem to jedne z najbardziej popularnych pomysłów na spędzanie czasu na wakacjach. Aktywny wypoczynek sprzyja zdrowiu i jest świetnym rozwiązaniem, kiedy z ust naszych dzieci słyszymy „mamo, tato, nudzę się!”. Żeby uniknąć niemiłych niespodzianek, warto zacząć kompletowanie wyposażenia – w tym celu odwiedzając stronę lidl.pl. Znajdziemy tam m.in. aluminiowe kijki trekkingowe (89,90 zł/ 1 zestaw) – dobre rozwiązanie, które sprawdzi się podczas długich wędrówek – a także plecak turystyczny w dwóch wersjach do wyboru: High Peak Sherpa (499 zł/ 1 szt.) oraz High Peak Kenya (299 zł/ 1 szt.), do spakowania niezbędnych na szlaku rzeczy. W najnowszej ofercie Lidla znajdziemy także rower miejski Zündapp, 28" (1399 zł/ 1 szt.), który przyda się nie tylko na wakacjach, ale będzie idealny do miejskich przejażdżek w ciągu roku.

Posiłki w restauracjach mogą stanowić dużą część wakacyjnego budżetu. Aby zaoszczędzić na wyżywieniu, warto część dań przyrządzać na własną rękę. A jeśli planujemy zagraniczny wyjazd, dobrym rozwiązaniem może okazać się zabranie niektórych produktów z domu. Warto jednak pamiętać, że produkty spożywcze, zwłaszcza jeśli musimy pokonać dużą trasę, powinny być przewożone w odpowiedni sposób. Dla zachowania ich świeżości, pomyśleć można o wyposażeniu się w przenośną lodówkę elektryczną Crivit o pojemności 30 l, którą można podłączyć do gniazdka zapalniczki samochodowej. Produkt dostępny jest zarówno w stacjonarnej ofercie Lidl Polska, jak i na lidl.pl. Lodówka w sklepach stacjonarnych Lidl Polska będzie dostępna w specjalnej, promocyjnej cenie – 199 zł/ 1 szt. (zamiast 249 zł).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.