Komunikaty PR

Akcja Bezgłodni w Wigilię – nie tylko posilić, ale także wspierać w podejmowaniu

2021-12-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weronika Rudecka
Nice To Fit You

MARSZAŁKOWSKA
00-545 WARSZAWA
weronika.rudecka|ntfy.pl| |weronika.rudecka|ntfy.pl
662945578
https://ntfy.pl/
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Ponad 30 000 osób w Polsce mierzy się z kryzysem bezdomności[1]. Aby wesprzeć potrzebujących, Nice To Fit You, jedna z wiodących firm cateringów dietetycznych w Polsce, w ramach już drugiej edycji akcji Bezgłodni w Wigilię podzieli się posiłkami z podopiecznymi warszawskiej Fundacji Serce Miasta.

Podczas ostatniego przeprowadzonego Ogólnopolskiego badania liczby osób bezdomnych zdiagnozowano 30 330 osób bezdomnych. 82,1% z nich stanowili mężczyźni (24 901 osób), 14,6% kobiety (4 437 osób). 3,3% wszystkich osób bezdomnych w Polsce to dzieci. Najwięcej z nich – według ostatnich danych 4 278 – przebywa w województwie mazowieckim. Według danych większość (80,2%) z nich przebywa w różnego rodzaju placówkach pomocowych.

Pracę z osobami w kryzysie bezdomności opieramy na przywróceniu im poczucia podmiotowości, które zaczyna się od możliwości podjęcia przez nich samych decyzji o tym, co dla niej lub co dla niego najważniejsze. Ta swoboda wyboru i decyzyjność pozwalają przywrócić poczucie sprawczości i sprawowania kontroli nad swoim życiem – mówi Magdalena Żagałkowicz z Fundacji Serce Miasta, która niesie pomoc osobom wykluczonym i zagrożonym wykluczeniem.

Nice To Fit You to jedna z wiodących marek cateringów dietetycznych. Od początku oprócz zapewniania najwyższej jakości pysznego jedzenia, przyświecał jej cel dawania klientom swobody wyboru. Jako pierwsza wprowadziła popularną już dziś na rynku opcję wyboru menu. To właśnie podejście do tej kwestii zadecydowało o kontynuowaniu akcji Bezgłodni w Wigilię z Fundacją Serce Miasta.

Fundamentalną wartością naszej marki  jest wybór, jaki dajemy naszym klientom. Wierzymy, że wszystko można i wspieramy wszystkich w tym, aby niezależnie i zgodnie z własnymi potrzebami mogli podejmować decyzje i dokonywać wyborów nie tylko w aspekcie odżywiania, ale najróżniejszych życiowych sytuacji. Tym bliższa jest nam misja Fundacji, mająca pokazać osobom w kryzysie, że też mają wybór, i tym chętniej właśnie z nią realizujemy tegoroczną edycję Bezgłodni w Wigilię – mówi Paweł Wróbel, CEO Nice To Fit You. Jako zaangażowana społecznie marka wiemy, że do wychodzenia z bezdomności potrzebne są długofalowe działania. Staramy się jednak zawsze dzielić tym, w czym jesteśmy najlepsi z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują.

W wigilijny poranek Nice To Fit You przekaże podopiecznym Fundacji łącznie 300 świątecznych paczek składających się ze śniadania, obiadu i kolacji. – Cieszę się, że możemy pomóc potrzebującym w ten szczególny dzień i przekazać nie tylko pyszne i pożywne posiłki, ale także życzenia, słowa wsparcia i uwagę, jakiej osobom w bezdomności poświęca się zdecydowanie za mało – mówi Rafał Bartoszewicz, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Nice To Fit You.

 


[1] Z inicjatywy Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (obecnie Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej) są przeprowadzane cyklicznie, co dwa lata: Ogólnopolskie badanie liczby osób bezdomnych (od 2009 r.) oraz Sprawozdanie z realizacji działań na rzecz ludzi bezdomnych w województwach (od 2010 r.).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nice To Fit You
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia ‘Eko-Mural’ w mieście Murali Biuro prasowe
2024-07-03 | 07:00

‘Eko-Mural’ w mieście Murali

Fundacja Pracownicza Grupy VKR w 2023 roku w ramach programu „Zdrowe nawyki” wsparła wykonanie największego muralu w Namysłowie. Projekt ten powstał dzięki
Styl życia Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie
2024-07-02 | 18:00

Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie

43% Polaków zawsze ma przy sobie wielorazową torbę na zakupy, prawie ¼ korzysta z niej często, bo 3 razy w tygodniu, od czasu do czasu (raz w tygodniu) pamięta o niej ponad 14%.
Styl życia Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!
2024-07-02 | 13:35

Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!

Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.