Komunikaty PR

Akcja edukacyjna i konkurs „To My tworzymy Świat” marki Canon

2022-09-05  |  15:00

Rusza 8. edycja programu edukacyjnego „To My tworzymy Świat” organizowanego przez firmę Canon. Akcja ma zachęcić młodych amatorów fotografii do rozwijania swojej pasji, a jednocześnie promować wśród młodzieży postawy obywatelskie w duchu 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W jej ramach ogłoszono konkurs fotograficzny, którego uczestnicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody od marki Canon. 

Akcja „To my tworzymy świat” to część europejskiego programu „Young People Programme”. Jej głównym punktem jest ogólnopolski konkurs fotograficzny dla młodzieży, którego tematem przewodnim są „Pozytywne przykłady realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ”. Akcja adresowana jest do młodych i kreatywnych obserwatorów świata (w wieku 13-18 lat), którzy chcą inspirować innych do działania, prezentując swój punkt widzenia za pomocą obrazu. Konkurs ma zwrócić uwagę na istotę celów zrównoważonego rozwoju (Sustainable Development Goals), których świadoma realizacja przez społeczeństwo może wpłynąć na kształt naszego świata w przyszłości. Pracę można zgłosić w jednej z dwóch kategorii: praca multimedialna (np. film, fotocast, reportaż, klip) albo reportaż zdjęciowy

Na zwycięzców wyłonionych w obydwu kategoriach czekać będą nagrody – wysokiej jakości sprzęty od marki Canon, czyli odpowiednio – za I miejsce: aparat EOS M50 Mark II z obiektywem EF-M 15-45 mm, a za II miejsce: drukarka PIXMA G640 z zapasem papieru do wydruku. W skład jury konkursu, oprócz przedstawicieli Canon Polska wchodzić będą m.in.: Ambasador Canon, fotograf i filmowiec Piotr Małecki oraz dziennikarz i podróżnik – Marcin Jamkowski

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 1 września do 20 listopada 2022 r. Szczegółowe informacje o tym, jak wziąć w nim udział oraz wszelkie wymagane dokumenty znajdują się na stronie programu https://www.canon.pl/tomytworzymyswiat.  

W ramach projektu przedstawiciele Canon organizują również serię warsztatów multimedialnych dla uczniów szkół średnich i podstawowych (dawnych gimnazjów), na których młodzież uczy się, jak stworzyć dobry reportaż (zdjęciowy i filmowy). Odbyły się one już w ponad 30 placówkach, a udział w nich wzięło ok. 600 uczniów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.