Komunikaty PR

Alpejskie przygody w Warszawie - otwarcie nowego placu zabaw przed Wola Parkiem

2023-08-04  |  18:45
Biuro prasowe
Do pobrania JPEG ( 1.21 MB )

Na Woli otwiera się wyjątkowy plac zabaw – naturalny i ekologiczny, niczym leśne, alpejskie sanktuarium. Z nowego placu będzie można korzystać już od 5 sierpnia. W weekend otwarcia na odwiedzających będą czekały dodatkowe atrakcje.

Warszawski Wola Park poszerza ofertę rekreacyjną, tym razem dostarczając kolejną atrakcję dla swoich najmłodszych klientów. Już od 5 sierpnia, przed centrum handlowym otworzy się nowy plac zabaw, inspirowany alpejskim krajobrazem. Będzie on idealnym miejscem do zabawy i relaksu dla całej rodziny.

„Pamiętamy o wszystkich naszych odwiedzających – niezależnie od wieku – i dla wszystkich chcemy zapewniać coraz to nowe atrakcje, dzięki którym Wola Park stanie się ich ulubionym miejscem spotkań” – mówi Emilia Szkudlarek, Acting Meeting Place Manager w Wola Parku.

Oficjalne otwarcie placu zabaw odbędzie się w weekend – 5 i 6 sierpnia, w godzinach 12.00-18.00. Na najmłodszych gości czekać będą ich ulubione atrakcje – bańki mydlane czy malowanie twarzy. Animatorzy zapewnią szereg aktywności: animacji, gier i zabaw przy muzyce oraz konkursów z nagrodami. W sobotę o godz. 14.00 w parku odbędzie się również na specjalny pokaz iluzjonisty.

Nowy plac zabaw znajdzie się przed centrum handlowym, przy parkingu sklepu Castorama. Będzie on położony w parku, w cieniu dużych drzew, które zapewnią odwiedzającym komfortowy chłód, nawet w upalne dni. Wyposażenie placu zabaw zostało wykonane z naturalnych materiałów, bez wykorzystania plastiku.

Wstęp na plac zabaw będzie bezpłatny, a wszyscy odwiedzający będą mogli z niego korzystać codziennie, w godzinach 8.00 - 22.00.

Jesteśmy z dumni z tego projektu, bo jest nie tylko wyjątkową przestrzenią, ale również dlatego, że jest w pełni naturalny i ekologiczny – zrealizowany w spójności z zasadami zrównoważonego rozwoju Ingka Centres” - dodaje Emilia Szkudlarek.

Urządzenia na placu zabaw stymulują dzieci do współpracy, zachęcają do kreatywności i przekraczania własnych barier, a dzięki przemyślanej formie eliminują zagrożenia. Mocne i trwałe konstrukcje nie narzucają ograniczeń wiekowych ani jednoczesnej liczby użytkowników - dzieciom potrzebującym wsparcia mogą towarzyszyć ich opiekunowie. Nowy plac zabaw będzie wymarzonym miejscem do zabawy dla całej rodziny!

Wyposażenie placu zabaw zostało wykonane z drewna modrzewia europejskiego, pochodzącego z Alp, pozyskiwanego na wysokości powyżej 800 m. n.p.m. Dzięki specyfice drewna, odpowiedniej obróbce i sposobom wykonania urządzeń, może być ono użytkowane bez zbędnej impregnacji, nie stanowiąc zagrożenia ani przeszkody w eksploatacji. Drewniana konstrukcja w swoim naturalnym, surowym stanie, z szarzeniem, pęknięciami i widocznymi sękami, jest częścią idei bezpiecznego, ekologicznego, naturalnego placu zabaw atestowanego przez międzynarodową organizację TUV SUD pod kątem bezpieczeństwa (zgodności z normą EN 1176).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.