Komunikaty PR

ASICS wśród światowych liderów na rzecz walki ze zmianą klimatu

2021-02-11  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS, jeden z wiodących producentów sprzętu sportowego, został uznany za globalnego lidera w zakresie współpracy ze swoimi dostawcami w obszarze zmian klimatycznych. Japońska marka już po raz drugi z rzędu została doceniona przez organizację non-profit CDP.

CDP rokrocznie monitoruje działania firm komercyjnych oraz rządów między innymi w obszarze ograniczania emisji gazów cieplarnianych, ochrony zasobów wodnych oraz lasów. ASICS został doceniony za skuteczną implementację strategii, mającej na celu redukcję emisji i zarządzanie ryzykiem klimatycznym w swoim łańcuchu dostaw. Marka znalazła się wśród 7% firm najlepiej ocenionych przez CDP oraz w gronie 400 globalnych korporacji w corocznym zestawieniu liderów.

Zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i lokalnym zobowiązujemy się do ciągłego dążenia do zrównoważonego rozwoju we wszystkich aspektach naszej działalności. Jako marka silnie kojarzona ze sportem i aktywnością fizyczną między innymi na świeżym powietrzu, ale również odpowiedzialna społecznie, doskonale zdajemy sobie sprawę z zachodzących zmian klimatycznych, którym należy przeciwdziałać. W najbliższych latach o ponad połowę zredukujemy emisję gazów cieplarnianych, prowadzimy również zaawansowany recykling odzieży i ponownie wykorzystujemy nasze produkty. Stawiamy przede wszystkim na odnawialne źródła energii, aby wszyscy mogli uprawiać sport w optymalnych warunkach zgodnie z naszą ideą, w zdrowym ciele, zdrowy duch – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Ponadto, ASICS został uwzględniony w Sustainability Yearbook 2021 przygotowanym przez czołowego dostawcę danych dla amerykańskiej giełdy, spółkę S&P Global. Raport przedstawia wyniki 15% najlepszych światowych firm w każdej branży w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.