ASICS wśród światowych liderów na rzecz walki ze zmianą klimatu
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS, jeden z wiodących producentów sprzętu sportowego, został uznany za globalnego lidera w zakresie współpracy ze swoimi dostawcami w obszarze zmian klimatycznych. Japońska marka już po raz drugi z rzędu została doceniona przez organizację non-profit CDP.
CDP rokrocznie monitoruje działania firm komercyjnych oraz rządów między innymi w obszarze ograniczania emisji gazów cieplarnianych, ochrony zasobów wodnych oraz lasów. ASICS został doceniony za skuteczną implementację strategii, mającej na celu redukcję emisji i zarządzanie ryzykiem klimatycznym w swoim łańcuchu dostaw. Marka znalazła się wśród 7% firm najlepiej ocenionych przez CDP oraz w gronie 400 globalnych korporacji w corocznym zestawieniu liderów.
Zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i lokalnym zobowiązujemy się do ciągłego dążenia do zrównoważonego rozwoju we wszystkich aspektach naszej działalności. Jako marka silnie kojarzona ze sportem i aktywnością fizyczną między innymi na świeżym powietrzu, ale również odpowiedzialna społecznie, doskonale zdajemy sobie sprawę z zachodzących zmian klimatycznych, którym należy przeciwdziałać. W najbliższych latach o ponad połowę zredukujemy emisję gazów cieplarnianych, prowadzimy również zaawansowany recykling odzieży i ponownie wykorzystujemy nasze produkty. Stawiamy przede wszystkim na odnawialne źródła energii, aby wszyscy mogli uprawiać sport w optymalnych warunkach zgodnie z naszą ideą, w zdrowym ciele, zdrowy duch – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Ponadto, ASICS został uwzględniony w Sustainability Yearbook 2021 przygotowanym przez czołowego dostawcę danych dla amerykańskiej giełdy, spółkę S&P Global. Raport przedstawia wyniki 15% najlepszych światowych firm w każdej branży w zakresie zrównoważonego rozwoju.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.