Komunikaty PR

ASICS wśród światowych liderów na rzecz walki ze zmianą klimatu

2021-02-11  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS, jeden z wiodących producentów sprzętu sportowego, został uznany za globalnego lidera w zakresie współpracy ze swoimi dostawcami w obszarze zmian klimatycznych. Japońska marka już po raz drugi z rzędu została doceniona przez organizację non-profit CDP.

CDP rokrocznie monitoruje działania firm komercyjnych oraz rządów między innymi w obszarze ograniczania emisji gazów cieplarnianych, ochrony zasobów wodnych oraz lasów. ASICS został doceniony za skuteczną implementację strategii, mającej na celu redukcję emisji i zarządzanie ryzykiem klimatycznym w swoim łańcuchu dostaw. Marka znalazła się wśród 7% firm najlepiej ocenionych przez CDP oraz w gronie 400 globalnych korporacji w corocznym zestawieniu liderów.

Zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i lokalnym zobowiązujemy się do ciągłego dążenia do zrównoważonego rozwoju we wszystkich aspektach naszej działalności. Jako marka silnie kojarzona ze sportem i aktywnością fizyczną między innymi na świeżym powietrzu, ale również odpowiedzialna społecznie, doskonale zdajemy sobie sprawę z zachodzących zmian klimatycznych, którym należy przeciwdziałać. W najbliższych latach o ponad połowę zredukujemy emisję gazów cieplarnianych, prowadzimy również zaawansowany recykling odzieży i ponownie wykorzystujemy nasze produkty. Stawiamy przede wszystkim na odnawialne źródła energii, aby wszyscy mogli uprawiać sport w optymalnych warunkach zgodnie z naszą ideą, w zdrowym ciele, zdrowy duch – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Ponadto, ASICS został uwzględniony w Sustainability Yearbook 2021 przygotowanym przez czołowego dostawcę danych dla amerykańskiej giełdy, spółkę S&P Global. Raport przedstawia wyniki 15% najlepszych światowych firm w każdej branży w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Nowe technologie

Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.