ASICS wśród światowych liderów na rzecz walki ze zmianą klimatu
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS, jeden z wiodących producentów sprzętu sportowego, został uznany za globalnego lidera w zakresie współpracy ze swoimi dostawcami w obszarze zmian klimatycznych. Japońska marka już po raz drugi z rzędu została doceniona przez organizację non-profit CDP.
CDP rokrocznie monitoruje działania firm komercyjnych oraz rządów między innymi w obszarze ograniczania emisji gazów cieplarnianych, ochrony zasobów wodnych oraz lasów. ASICS został doceniony za skuteczną implementację strategii, mającej na celu redukcję emisji i zarządzanie ryzykiem klimatycznym w swoim łańcuchu dostaw. Marka znalazła się wśród 7% firm najlepiej ocenionych przez CDP oraz w gronie 400 globalnych korporacji w corocznym zestawieniu liderów.
Zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i lokalnym zobowiązujemy się do ciągłego dążenia do zrównoważonego rozwoju we wszystkich aspektach naszej działalności. Jako marka silnie kojarzona ze sportem i aktywnością fizyczną między innymi na świeżym powietrzu, ale również odpowiedzialna społecznie, doskonale zdajemy sobie sprawę z zachodzących zmian klimatycznych, którym należy przeciwdziałać. W najbliższych latach o ponad połowę zredukujemy emisję gazów cieplarnianych, prowadzimy również zaawansowany recykling odzieży i ponownie wykorzystujemy nasze produkty. Stawiamy przede wszystkim na odnawialne źródła energii, aby wszyscy mogli uprawiać sport w optymalnych warunkach zgodnie z naszą ideą, w zdrowym ciele, zdrowy duch – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Ponadto, ASICS został uwzględniony w Sustainability Yearbook 2021 przygotowanym przez czołowego dostawcę danych dla amerykańskiej giełdy, spółkę S&P Global. Raport przedstawia wyniki 15% najlepszych światowych firm w każdej branży w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.