Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą ofertę produktów w niskich cenach na każdy sezon! Akcja trwa od 22 kwietnia do 5 maja 2024 r.
Lidl Polska od początku funkcjonowania rozwija swoją działalność wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz podążając za potrzebami i trendami rynku. Na szczególną uwagę zasługuje sklep internetowy marki, który obchodzi właśnie 5-lecie! Dzięki ofercie online, klienci mają możliwość zamówienia produktów z każdego miejsca w Polsce z dostawą do domu lub najbliższego paczkomatu, co znacząco podnosi komfort zakupów.
W sklepie internetowym lidl.pl na klientów czeka bogata oferta produktów w atrakcyjnych cenach na każdy sezon. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się różnorodne urządzenia warsztatowe i ogrodowe marki Parkside. Z myślą o kobietach rozwijana jest marka Esmara, kolorowa i lekka teraz na wiosnę oraz dbająca o wygodę i styl w drodze do biura. Pasjonaci gotowania znajdą tu duży wybór bardzo dobrej jakości sprzętów kuchennych, w tym cieszący się dużym uznaniem SILVERCREST® Termorobot MC Smart z Wi-Fi, 1200 W. Osoby lubiące spędzać czas aktywnie, doceniają marki Crivit i Rocktrail. Dla zainteresowanych są tu rowery, namioty i hulajnogi, a wkrótce ofertę wzbogacą nowe artykuły dla fanów sportów wodnych. Online to również wygodne materace, pościel z bawełny, szafki i meble ogrodowe. W stałej ofercie są części eksploatacyjne i uzupełniające, takie jak folie do zgrzewarki, tarcze do pilarki, czy brzeszczoty do piły, worki do odkurzaczy lub dodatkowe akumulatory. W sklepie internetowym dostępne są również inne cenione marki własne Lidla m.in.: Lupilu, Pepperts, Livarno Home i Silvercrest, jak również znane marki innych producentów. Rodzice maluchów docenią z pewnością również możliwość zakupienia pieluch i pantsów Lupilu. W swoim sklepie internetowym Lidl Polska oferuje darmowe zwroty, bezpłatną dostawę od 199 zł, a także 30 dni na zwrot towaru.
Lidl.pl to również źródło inspiracji. Klienci znajdą tam szereg porad dotyczących m.in. organizacji własnego warsztatu, remontów czy prawidłowego korzystania z elektronarzędzi. Nie brakuje także podpowiedzi, jak odpowiednio zadbać o własną działkę lub ogród oraz wyposażenie domu. Jak rozpocząć swoją przygodę ze sportem? Jak dbać o swojego pupila? Jak ubrać niemowlę w chłodne dni? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań czekają na klientów na stronie Lidl Polska!
Atrakcyjne rabaty na 5-lecie
Z okazji 5-lecia sklepu online, Lidl Polska przygotował niezwykłe rabaty dla swoich klientów na cały asortyment! Jego wysokość zależy od wartości zamówienia:
Rabat 25 za 300 PLN zamówienia;
Rabat 50 za 500 PLN zamówienia;
Rabat 100 za 700 PLN zamówienia[1].
Akcja rabatowa trwa od 22 kwietnia do 5 maja br. Aby skorzystać z rabatu, należy wprowadzić kod rabatowy w koszyku. Szczegóły oferty dostępne są na stronie lidl.pl.
[1]: Podczas jednej transakcji można skorzystać tylko raz z rabatu w wysokości 25 lub 50 lub 100 zł.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.