Komunikaty PR

Atrium dla Ziemi – galerie przyłączają się do akcji WWF

2022-03-23  |  13:00
Biuro prasowe

Atrium Poland Real Estate Management przyłącza się do corocznej akcji WWF „Godzina dla Ziemi”. Wieczorem 26 marca wszystkie centra handlowe z portfolio spółki na pełną godzinę przygaszą swoje oświetlenie wewnętrzne,
a zewnętrzne całkowicie wyłączą. Tym symbolicznym gestem chcą zwrócić uwagę społeczną na kwestie środowiskowe. Tegoroczna edycja „Godziny dla Ziemi” jest poświęcona walce ze zmianami klimatu.

Akcja „Godzina dla Ziemi” jest organizowana od 2007 roku, a jej pomysłodawcą jest międzynarodowa ekologiczna organizacja pozarządowa World Wide Fun for Nature (WWF). Inicjatywa ma na celu przede wszystkim zwrócenie uwagi na ochronę środowiska. Co roku do akcji przyłączają się miasta i instytucje na całym świecie. Po raz kolejny w inicjatywie wezmą udział również centra handlowe należące do portfolio Atrium w Polsce.

W ostatnią sobotę marca o godzinie 20.30 centra handlowe: Focus Bydgoszcz, Atrium Copernicus, Atrium Reduta, Atrium Targówek, King Cross Praga, Atrium Kasztanowa, Atrium Promenada, Atrium Plejada, Atrium Mosty, Atrium Płock, Galeria Dominikańska, Atrium Biała, Atrium Molo i Wars Sawa Junior przygaszą oświetlenie wewnątrz galerii, zaś oświetlenie zewnętrzne całkowicie wyłączą. Poprzez ten symboliczny gest, podobnie jak inne biorące udział w akcji obiekty z całego świata, chcą zwrócić uwagę lokalnych społeczności na stan naszej planety i kwestie kluczowe dla ochrony naszego środowiska – w tym roku skupiając się przede wszystkim na konieczności intensywnych działań w walce z postępującymi zmianami klimatu.

Udział Atrium w „Godzinie dla Ziemi” to także element świadomego podejścia całej Grupy Atrium do kwestii prowadzenia biznesu. Swoje konkretne cele i założenia w tym zakresie spółka szczegółowo opisała w strategii ESG Grupy. Wśród jej obszarów jest również świadomość ekologiczna i jej pogłębianie – szczególnie wśród lokalnych społeczności.

– „Godzina dla Ziemi” to ważny, niosący mocny przekaz, ogólnoświatowy symbol troski o dobro planety, zrzeszający ludzi na całym świecie. Jako spółka, dla której istotne są kwestie środowiskowe, staramy się przyłączać do tego typu inicjatyw. Centra handlowe są znaczącymi ośrodkami życia społeczno-towarzyskiego, integralną częścią społeczności, w których działają. Ich wysoka odwiedzalność stanowi olbrzymi potencjał
w budowaniu świadomości w ważnych społecznie kwestiach. To symboliczne zgaszenie świateł w naszych obiektach przypomina nam wszystkim o konieczności codziennej troski o najbliższe otoczenie
– mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Więcej informacji o celach i założeniach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Atrium znajduje się na stronie: www.aere.com/sustainability/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.