Bądź eko na co dzień z CH Focus!
Mniej plastikowych śmieci na co dzień i segregacja odpadów to jeden ze sposobów na bycie eko. Jak robią to inni, okaże się już 15 maja w jednym z najbardziej ekologicznych miast Polski – w Bydgoszczy. W sobotę przed CH Focus odbędzie się kolejna odsłona akcji „Bądź eko na co dzień!” zachęcająca mieszkańców do selektywnej zbiórki. Każda osoba, która przyniesie w tym dniu do centrum handlowego niepotrzebne opakowania PET w zamian otrzyma ozdobne rośliny doniczkowe.
Człowiek jest ważną cząstką przyrody i ma ogromny wpływ na przyszłość otaczającego nas środowiska. Troska o naturę wymaga jednak zaangażowania nas wszystkich. Aby być eko na co dzień, warto zacząć od małych kroków. Dobrym przykładem działań na rzecz ochrony środowiska jest lokalna inicjatywa „Bądź eko na co dzień!”, której partneruje bydgoskie centrum handlowe Focus.
W zaplanowanej na sobotę akcji mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy Bydgoszczy i okolic. Każda osoba, która w godzinach 12.00-18.00 przyniesie do bydgoskiego centrum zużyte plastiki będzie mogła wymienić je na ozdobną roślinkę, gotową do posadzenia w ogródku lub na balkonie. Na uczestników czekają m.in. begonie, aksamitki (turki), surfinie i pelargonie. Do rozdania jest aż 700 roślin doniczkowych.
Zasady przyznawania sadzonek za odpady:
- za 10-20 butelek lub 20-30 nakrętek – 1 roślina doniczkowa
- za 21-30 butelek lub 31-60 nakrętek – 2 rośliny doniczkowe
- za 31-40 butelek lub 61-100 nakrętek – 3 rośliny doniczkowe
- za 41 butelek lub 101 nakrętek – 4 rośliny doniczkowe.
- „Bądź eko na co dzień!” to pożyteczna, lokalna inicjatywa proekologiczna, zachęcająca naszych mieszkańców do segregowania odpadów, a w pewnym stopniu również do ich ograniczania w codziennym życiu. W najbliższą sobotę wszyscy chętni będą mogli włączyć się w działania na rzecz środowiska, tym bardziej, że uczestnicząc w projekcie zostaną nagrodzeni sadzonkami dekoracyjnych roślin, które sprawią, że Bydgoszcz jeszcze bardziej się zazieleni. Z przyjemnością uczestniczymy w tej oraz podobnych inicjatywach, które na stałe zagościły w kalendarzu naszego centrum. Cieszymy się, że kolejny raz możemy realizować „zieloną akcję” wspólnie z Polska Press– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Akcja „Bądź eko na co dzień” odbędzie się 15 maja w godzinach 12.00-18.00 na placu przed centrum handlowym od strony ul. Jagiellońskiej. Wydarzenie przebiegać będzie z uwzględnieniem wszelkich zasad epidemiologicznych.
Organizatorem wydarzenia jest Express Bydgoski, natomiast partnerem lokalizacyjnym CH Focus w Bydgoszczy. Tegoroczną inicjatywę wspierają również lokalni partnerzy: NITRO-CHEM S.A., Am Group, Trainer, Kujawskie Centrum Kultury, MWiK Woda Bydgoska.
Zaangażowanie CH Focus w akcję to część działań prowadzonych przez bydgoskie centrum handlowe w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.
Więcej szczegółów na temat wydarzenia oraz oferty centrum można znaleźć na stronie: www.focusbydgoszcz.pl

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.