Komunikaty PR

Bądź eko na jesień! Wpadnij do CH Focus i wymień plastik na wrzosy!

2024-10-09  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania 10 ( 0.07 MB )

Już w sobotę, 12 października, zapraszamy wszystkich mieszkańców Bydgoszczy na wyjątkowe wydarzenie „Bądź eko na jesień”! To doskonała okazja, aby wspólnie zadbać o środowisko i wzbogacić swoje ogrody o piękne, jesienne wrzosy. Wystarczy przynieść plastikowe odpady i wymienić je na sadzonki.


W najbliższą sobotę, 12 października odbędzie się kolejna edycja ekologicznej akcji „Bądź eko na jesień”. To wydarzenie dobrze znane wszystkim mieszkańcom Bydgoszczy i cieszące się dużą popularnością wydarzenie, które za każdym razem przyciąga mnóstwo osób.

Warto po raz kolejny wpaść na plac przed CH Focus (od strony ul. Jagiellońskiej). Na mieszkańców czekać będzie 1500 sadzonek roślin doniczkowych - wrzosów. Aby je otrzymać, wystarczy przynieść plastikowe odpady. Od uczestników naszej akcji przyjmiemy reklamówki i torby foliowe, plastikowe opakowania po środkach czystości i kosmetykach, plastikowe doniczki, plastikowe opakowania po żywności i plastikowe butelki. Opakowania muszą być czyste. Wymiana wrzosów odbywa się wyłącznie dla osób pełnoletnich.

W zeszłorocznej akcji „Bądź eko na jesień” udało się zebrać imponującą ilość ponad 100 tys. plastikowych odpadów.

Wrzos w ogrodzie

Wrzos to nie tylko piękna ozdoba jesiennego ogrodu, ale także roślina o niezwykłych właściwościach. Kiedyś służył do produkcji mioteł, powrozów czy opału, dziś ceniony jest m.in. za swoje właściwości lecznicze. Wykazuje działanie przeciwzapalne, moczopędne i uspokajające, a także znajduje zastosowanie w kosmetyce. Wrzosy są odporne na mróz, kwitną od połowy sierpnia, a ich lekka, przepuszczalna gleba sprawia, że są łatwe w uprawie. Ozdobią każdy ogród i balkon, przynosząc kawałek natury wprost do miasta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.