Bądź z siebie dumny i uwolnij wszystkie swoje kolory
Ro
Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
Aby uczcić miesiąc dumy i wyrazić solidarność ze społecznością LGBTQIA+ na całym świecie, SodaStream rozpoczyna kampanię “Set all your colors free” (“Uwolnij wszystkie swoje kolory”) i wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody.
Misja jest jasna, ale nie łatwa - uczynić świat lepszym miejscem. SodaStream - producent saturatorów do gazowania wody, zamiast zastanawiać się, jak tego dokonać, konsekwentnie od lat, po prostu to robi. Kampania pride - “Uwolnij wszystkie swoje kolory” po raz pierwszy odbędzie się również w Polsce.
- W Sodastream popieramy ludzi bez względu na ich płeć, pochodzenie, religię czy orientację seksualną - skomentowała Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream. - Co roku idziemy o krok dalej. Tym razem poszerzyliśmy gamę kolorów w naszej limitowanej edycji ekspresów, zaprosiliśmy do współpracy wspaniałych influencerów i organizację ILGA World. Walczymy o pokonanie nierówności i zawsze głośno wyrażamy wsparcie dla społeczności LGBTQIA+.
Kampania “Uwolnij wszystkie swoje kolory” odbywa się w 15 krajach na całym świecie. Do jej przeprowadzenia zostały zaangażowane znakomite osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+ lub walczące o jej prawa. Influencerzy pomogą w rozpowszechnieniu ważnego przesłania dotyczącego pokonywania nierówności i wspierania różnorodności.
Ponadto SodaStream wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody Terra. Znany model w czarnym kolorze ma gładką obudowę, która służy jako tło do wyrażania siebie. Do ekspresu dołączonych jest 8 kolorowych markerów i butelka wielokrotnego użytku z unikatowym wzorem do kolorowania. Taki zestaw ma zachęcić użytkowników do pisania i ilustrowania swoich osobistych historii dumy, afirmacji i flag.
Ponieważ w społeczności LGBTQIA+ jest coraz więcej grup, SodaStream robi kolejny krok w walce o integrację, wychodząc poza “kolory flagi”. Osiem markerów (czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, granatowy, fioletowy i różowy) pozwala narysować większości flag reprezentujących różne społeczności, symbolizowane przez różne litery w ogólnej nazwie społeczności LGBTQIA+.
20% zysków ze sprzedaży limitowanej edycji ekspresów na całym świecie zostanie przekazanych międzynarodowej organizacji działającej na rzecz LGBTQIA+ - ILGA World, z którą SodaStream nawiązała współpracę po raz czwarty.
- Zbyt wiele osób LGBTQIA+ na całym świecie codziennie spotyka się z wykluczeniem, dyskryminacją i przemocą - powiedziały Luz Elena Aranda i Tuisina Ymania Brown reprezentujące ILGA World. - Jest to rzeczywistość, której nie możemy zaakceptować. Nasze społeczności walczą z nią każdego dnia. Nie ustaniemy w wysiłkach, dopóki wszyscy nie będziemy mogli cieszyć się tymi samymi prawami, niczym więcej i niczym mniej. Jesteśmy dumni, że możemy zgromadzić osoby LGBTQIA+ z całego świata, wszystkie zaangażowane w działania na rzecz zmian. Dzięki temu partnerstwu i hojnemu wsparciu SodaStream, będziemy mogli podwoić nasze wysiłki, aby pomóc naszym społecznościom na całym świecie poprzez udzielanie im wsparcia merytorycznego, a także poprzez przełomowe badania i kampanie mające na celu zmianę serc i umysłów.
Limitowana edycja ekspresów jest dostępna na stronie www.sodastream.com w cenie 399 zł.
Informacje ogólne:
SodaStream jest wiodącą marką produkującą saturatory do gazowania wody, należącą do koncernu PepsiCo. SodaStream umożliwia przygotowywanie wody gazowanej w domowym zaciszu, eliminując konieczność dźwigania ciężkich zgrzewek i zaśmiecania środowiska jednorazowym plastikiem. Jedna butelka SodaStream pozwala wyeliminować tysiące tych jednorazowych, a sam ekspres zapewnia świeżą wodę gazowaną zawsze wtedy, gdy mamy na nią ochotę, za jednym naciśnięciem przycisku i w wybranym stopniu nagazowania. Aby dowiedzieć się więcej o SodaStream, odwiedź stronę sodastream.pl/pages/babelkowa-rewolucja i śledź SodaStream na Facebooku, Instagramie i YouTube.
ILGA World (International Lesbian, Gay, Bisexual, Trans and Intersex Association) jest światową federacją założoną w 1978 roku, która składa się z ponad 1700 organizacji z ponad 160 krajów, prowadzących kampanię na rzecz praw lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych. ILGA World działa na rzecz uznania i ochrony praw człowieka grup tęczowych, gromadzi dane na temat przepisów prawnych dotyczących ich społeczności oraz opracowuje poradniki dla obrońców praw człowieka. Prowadzi szkolenia i organizuje konferencje, podnosi świadomość na temat praw człowieka LGBTQIA+ i wspiera widoczność osób o różnych orientacjach seksualnych.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.