Baśniowe święta
Świąteczne dni to również czas wzajemnego obdarowywania się – ciepłymi uczuciami i prostymi dowodami pamięci oraz wdzięczności. Warto sprezentować sobie i bliskim odrobinę słodkiej przyjemności, a spośród drobnych podarunków niewiele cieszy tak mocno, jak czekoladowe smakołyki – zwłaszcza te przygotowane specjalnie z myślą o Bożym Narodzeniu. Figurki Mikołaja, dekorowane tabliczki z okienkiem, batoniki i małe czekolady specjalnie dla najmłodszych – to wszystko znaleźć można w świątecznej kolekcji Terravity.
Co sprawia, że atmosfera Bożego Narodzenia jest tak wyjątkowa i pełna uroku? Dlaczego za tymi kilkoma dniami tęsknimy często przez cały rok? Z całą pewnością najważniejsze są tu: bliskość naszych ukochanych osób, pielęgnowane świąteczne tradycje, podarunki i dzielenie się wszystkim tym, co najlepsze i najprzyjemniejsze.
Słodycze są niezmiennie idealnym sposobem na okazanie wdzięczności, miłości, pamięci. Nic więc dziwnego, że czekoladowe specjały znajdują się na czele ulubionych upominków. Miło je dostać, miło je wręczać, a najmilej się nimi dzielić. Doskonale wie o tym marka Terravita i dlatego z myślą o zbliżających się świętach przygotowała specjalną linię słodkości, która zachwyci smakiem i wyglądem, sprawiając radość małym i dużym miłośnikom czekolady.
Drogi Święty Mikołaju…
Figurka Świętego Mikołaja wykonana z czekolady "w sreberku" z wizerunkiem tegoż jegomościa to kwintesencja świątecznych słodyczy. Dlatego w bożonarodzeniowej kolekcji Terravita nie mogło zabraknąć czekoladowych Świętych Mikołajów. Wszystkie wykonano z najwyższej jakości mlecznej czekolady. Oprócz wersji klasycznych, są dostępne również inne smaki – pomarańczowy, toffi i orzechowy.
Za oknem święta...
W tym roku Terravita robi wszystko, by przenieść nas do świątecznych krain przy pomocy swoich mlecznych czekolad. Słodką przyjemność dostarczą również czekolady "z okienkiem". To czekolady mleczne, o aksamitnej konsystencji, które wprost rozpływają się w ustach. A co zobaczymy w ich charakterystycznych okienkach? W zależności od wybranej czekolady, dekor z najpiękniejszymi motywami bożonarodzeniowymi – aniołki, renifery, choinki czy bałwanki. Terravita przygotowała również czekolady z kolorowymi drażetkami, z okienkiem w kształcie drzewka, prezentów lub domku.
Dla milusińskich
Mali amatorzy rozpływającego się w ustach nadzienia rozpłyną się z przyjemności po spróbowaniu świątecznej czekolady z nadzieniem mlecznym. To małe tabliczki (50 g), idealne na drobny upominek. Dzieci z pewnością ucieszy nie tylko ich pyszny smak, ale też kolorowe, wesołe opakowanie z ulubionymi świątecznymi bohaterami – nieodzownym Mikołajem, elfem i pingwinkiem. Kolejną propozycją są batoniki z nadzieniem mlecznym, zdobione sympatycznymi wizerunkami misia, liska lub elfa. To mała, zimowa porcja czekoladowej przyjemności dla każdego, kto tęsknie wypatruje pierwszej gwiazdki na wigilijnym niebie!
Klasyka w świątecznym wydaniu
Również klasyczna, mleczna tabliczka Terravity zyskała bożonarodzeniowy wygląd. Wciąż tak samo pyszna i aksamitna, z najwyższej jakości składników, cieszy oczy świątecznym opakowaniem z zaśnieżonym krajobrazem. Duża tabliczka (225 g) będzie idealna, by podzielić się nią ze wszystkimi, z którymi przeżywać będziemy ten wyjątkowy, świąteczny czas!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.