Baśniowe święta
Świąteczne dni to również czas wzajemnego obdarowywania się – ciepłymi uczuciami i prostymi dowodami pamięci oraz wdzięczności. Warto sprezentować sobie i bliskim odrobinę słodkiej przyjemności, a spośród drobnych podarunków niewiele cieszy tak mocno, jak czekoladowe smakołyki – zwłaszcza te przygotowane specjalnie z myślą o Bożym Narodzeniu. Figurki Mikołaja, dekorowane tabliczki z okienkiem, batoniki i małe czekolady specjalnie dla najmłodszych – to wszystko znaleźć można w świątecznej kolekcji Terravity.
Co sprawia, że atmosfera Bożego Narodzenia jest tak wyjątkowa i pełna uroku? Dlaczego za tymi kilkoma dniami tęsknimy często przez cały rok? Z całą pewnością najważniejsze są tu: bliskość naszych ukochanych osób, pielęgnowane świąteczne tradycje, podarunki i dzielenie się wszystkim tym, co najlepsze i najprzyjemniejsze.
Słodycze są niezmiennie idealnym sposobem na okazanie wdzięczności, miłości, pamięci. Nic więc dziwnego, że czekoladowe specjały znajdują się na czele ulubionych upominków. Miło je dostać, miło je wręczać, a najmilej się nimi dzielić. Doskonale wie o tym marka Terravita i dlatego z myślą o zbliżających się świętach przygotowała specjalną linię słodkości, która zachwyci smakiem i wyglądem, sprawiając radość małym i dużym miłośnikom czekolady.
Drogi Święty Mikołaju…
Figurka Świętego Mikołaja wykonana z czekolady "w sreberku" z wizerunkiem tegoż jegomościa to kwintesencja świątecznych słodyczy. Dlatego w bożonarodzeniowej kolekcji Terravita nie mogło zabraknąć czekoladowych Świętych Mikołajów. Wszystkie wykonano z najwyższej jakości mlecznej czekolady. Oprócz wersji klasycznych, są dostępne również inne smaki – pomarańczowy, toffi i orzechowy.
Za oknem święta...
W tym roku Terravita robi wszystko, by przenieść nas do świątecznych krain przy pomocy swoich mlecznych czekolad. Słodką przyjemność dostarczą również czekolady "z okienkiem". To czekolady mleczne, o aksamitnej konsystencji, które wprost rozpływają się w ustach. A co zobaczymy w ich charakterystycznych okienkach? W zależności od wybranej czekolady, dekor z najpiękniejszymi motywami bożonarodzeniowymi – aniołki, renifery, choinki czy bałwanki. Terravita przygotowała również czekolady z kolorowymi drażetkami, z okienkiem w kształcie drzewka, prezentów lub domku.
Dla milusińskich
Mali amatorzy rozpływającego się w ustach nadzienia rozpłyną się z przyjemności po spróbowaniu świątecznej czekolady z nadzieniem mlecznym. To małe tabliczki (50 g), idealne na drobny upominek. Dzieci z pewnością ucieszy nie tylko ich pyszny smak, ale też kolorowe, wesołe opakowanie z ulubionymi świątecznymi bohaterami – nieodzownym Mikołajem, elfem i pingwinkiem. Kolejną propozycją są batoniki z nadzieniem mlecznym, zdobione sympatycznymi wizerunkami misia, liska lub elfa. To mała, zimowa porcja czekoladowej przyjemności dla każdego, kto tęsknie wypatruje pierwszej gwiazdki na wigilijnym niebie!
Klasyka w świątecznym wydaniu
Również klasyczna, mleczna tabliczka Terravity zyskała bożonarodzeniowy wygląd. Wciąż tak samo pyszna i aksamitna, z najwyższej jakości składników, cieszy oczy świątecznym opakowaniem z zaśnieżonym krajobrazem. Duża tabliczka (225 g) będzie idealna, by podzielić się nią ze wszystkimi, z którymi przeżywać będziemy ten wyjątkowy, świąteczny czas!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.