Komunikaty PR

Baśniowe święta

2021-11-29  |  12:40
Biuro prasowe

Świąteczne dni to również czas wzajemnego obdarowywania się – ciepłymi uczuciami i prostymi dowodami pamięci oraz wdzięczności. Warto sprezentować sobie i bliskim odrobinę słodkiej przyjemności, a spośród drobnych podarunków niewiele cieszy tak mocno, jak czekoladowe smakołyki – zwłaszcza te przygotowane specjalnie z myślą o Bożym Narodzeniu. Figurki Mikołaja, dekorowane tabliczki z okienkiem, batoniki i małe czekolady specjalnie dla najmłodszych – to wszystko znaleźć można w świątecznej kolekcji Terravity.

Co sprawia, że atmosfera Bożego Narodzenia jest tak wyjątkowa i pełna uroku? Dlaczego za tymi kilkoma dniami tęsknimy często przez cały rok? Z całą pewnością najważniejsze są tu: bliskość naszych ukochanych osób, pielęgnowane świąteczne tradycje, podarunki i dzielenie się wszystkim tym, co najlepsze i najprzyjemniejsze.

Słodycze są niezmiennie idealnym sposobem na okazanie wdzięczności, miłości, pamięci. Nic więc dziwnego, że czekoladowe specjały znajdują się na czele ulubionych upominków. Miło je dostać, miło je wręczać, a najmilej się nimi dzielić. Doskonale wie o tym marka Terravita i dlatego z myślą o zbliżających się świętach przygotowała specjalną linię słodkości, która zachwyci smakiem i wyglądem, sprawiając radość małym i dużym miłośnikom czekolady.  

Drogi Święty Mikołaju…

Figurka Świętego Mikołaja wykonana z czekolady "w sreberku" z wizerunkiem tegoż jegomościa to kwintesencja świątecznych słodyczy. Dlatego w bożonarodzeniowej kolekcji Terravita nie mogło zabraknąć czekoladowych Świętych Mikołajów. Wszystkie wykonano z najwyższej jakości mlecznej czekolady. Oprócz wersji klasycznych, są dostępne również inne smaki – pomarańczowy, toffi i orzechowy.

Za oknem święta...

W tym roku Terravita robi wszystko, by przenieść nas do świątecznych krain przy pomocy swoich mlecznych czekolad. Słodką przyjemność dostarczą również czekolady "z okienkiem". To czekolady mleczne, o aksamitnej konsystencji, które wprost rozpływają się w ustach. A co zobaczymy w ich charakterystycznych okienkach? W zależności od wybranej czekolady, dekor z najpiękniejszymi motywami bożonarodzeniowymi – aniołki, renifery, choinki czy bałwanki. Terravita przygotowała również czekolady z kolorowymi drażetkami, z okienkiem w kształcie drzewka, prezentów lub domku.

Dla milusińskich

Mali amatorzy rozpływającego się w ustach nadzienia rozpłyną się z przyjemności po spróbowaniu świątecznej czekolady z nadzieniem mlecznym. To małe tabliczki (50 g), idealne na drobny upominek. Dzieci z pewnością ucieszy nie tylko ich pyszny smak, ale też kolorowe, wesołe opakowanie z ulubionymi świątecznymi bohaterami – nieodzownym Mikołajem, elfem i pingwinkiem. Kolejną propozycją są batoniki z nadzieniem mlecznym, zdobione sympatycznymi wizerunkami misia, liska lub elfa. To mała, zimowa porcja czekoladowej przyjemności dla każdego, kto tęsknie wypatruje pierwszej gwiazdki na wigilijnym niebie!

Klasyka w świątecznym wydaniu

Również klasyczna, mleczna tabliczka Terravity zyskała bożonarodzeniowy wygląd. Wciąż tak samo pyszna i aksamitna, z najwyższej jakości składników, cieszy oczy świątecznym opakowaniem z zaśnieżonym krajobrazem. Duża tabliczka (225 g) będzie idealna, by podzielić się nią ze wszystkimi, z którymi przeżywać będziemy ten wyjątkowy, świąteczny czas!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.