Baw się ze znajomymi, ale #zostańwdomu
Piracka marka piwa o smaku rumu promuje hasło #zostańwdomu specjalnym spotem reklamowym, a dodatkowo organizuje ONLINE-ówki – cykl imprez w social mediach z udziałem influencerów i bez wychodzenia z domu.
Długotrwałe przebywanie w domu i społeczny dystans nie sprzyjają relacjom międzyludzkim. To wyzwanie szczególnie dla młodych ludzi, lubiących imprezy i spędzanie czasu z rówieśnikami. Jednocześnie pozytywne myślenie i podtrzymywanie kontaktów z bliskimi są równie ważne dla zdrowia jak zachowanie środków ostrożności związanych z pandemią koronawirusa.
Osobno, ale razem
Captain Jack wychodzi naprzeciw tej niecodziennej obecnie codzienności i proponuje kompromisowe rozwiązanie: imprezy online we własnym domu, w towarzystwie przyjaciół połączonych w sieci. Odpowiedzialną zabawę promuje spot reklamowy, który miał premierę 11 kwietnia i będzie emitowany w kanałach TV i Internecie do końca maja.
– Captain Jack to pierwsza marka w segmencie piw smakowych, która w dedykowanej reklamie pokazuje, że nawet w czasach epidemii możemy utrzymywać kontakty z przyjaciółmi, jednocześnie będąc odpowiedzialnymi w myśl hasła #zostańwdomu. Tutaj z pomocą przychodzi nam nowoczesna technologia – komunikatory i media społecznościowe. Dzięki nim wiele kameralnych, często jednoosobowych domówek może połączyć się w jedną, wielką imprezę! – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej.
Idea filmu narodziła się szybko i spontanicznie, w reakcji na obecną sytuację, i została wcielona w życie w równie niestandardowy sposób, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting odbył się online, podobnie jak realizacja spotu. Aktorzy nagrywali materiał samodzielnie w swoich mieszkaniach, korzystając z dostarczonego przez markę, zdezynfekowanego sprzętu i elementów scenografii.
Jeśli domówka, to tylko online
Captain Jack zachęca do pozostania w domu, ale jako patron niezapomnianych imprez nie pozwala swoim fanom popaść w nudę i rutynę. Od początku kwietnia rozkręca ONLINE-ówki, czyli kapitalne domówki, do których każdy może się przyłączyć, korzystając jedynie z Internetu. Imprezy będą odbywać się w prywatnych mieszkaniach influencerów i będą transmitowane live na profilu Captain Jack na Facebooku w piątkowe wieczory do połowy maja. Ich gospodarzami będą muzycy, raperzy, ale też internetowi twórcy z obszaru rozrywki, znani z zabawnego komentowania rzeczywistości.
Do tej pory odbyły się dwie kapitalne domówki pod banderą piwa o smaku rumu. Jako pierwszy internautów zaprosił do siebie Myku, prowadzący profil Suchar Codzienny. 3 kwietnia podczas transmisji live spragnieni online-owej dobrej zabawy mogli odgadywać rysowane przez niego na bieżąco kalambury. Natomiast 13 kwietnia uczestnicy ONLINE-ówki bawili się przy muzyce granej na żywo przez Pawbeats. W kwietniu zaplanowano jeszcze spotkania online z udziałem DJ-a NOZ-a (17.04) i rapera Grubsona (24.04).
– Młodym ludziom z pewnością brakuje wyjść z przyjaciółmi, weekendowych imprez, wspólnego spędzania czasu. W tym trudnym okresie chcemy ich trochę rozerwać, umożliwić im rozładowanie energii, lecz w sposób bezpieczny, zgodny z zaleceniami. Nasze ONLINE-ówki zapewnią wszystkim świetną zabawę bez wychodzenia z domu, a liczba gości może być nieograniczona – im więcej, tym lepiej! Mamy nadzieję, że dzięki kapitalnym domówkom i regularnym kontaktom online ze znajomymi miłośnicy naszego pirackiego piwa zachowają rozwagę, a przede wszystkim dobry humor aż do końca tego wyjątkowego czasu – podkreśla Agnieszka Borkowska z zespołu marki.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.