Baw się ze znajomymi, ale #zostańwdomu
Piracka marka piwa o smaku rumu promuje hasło #zostańwdomu specjalnym spotem reklamowym, a dodatkowo organizuje ONLINE-ówki – cykl imprez w social mediach z udziałem influencerów i bez wychodzenia z domu.
Długotrwałe przebywanie w domu i społeczny dystans nie sprzyjają relacjom międzyludzkim. To wyzwanie szczególnie dla młodych ludzi, lubiących imprezy i spędzanie czasu z rówieśnikami. Jednocześnie pozytywne myślenie i podtrzymywanie kontaktów z bliskimi są równie ważne dla zdrowia jak zachowanie środków ostrożności związanych z pandemią koronawirusa.
Osobno, ale razem
Captain Jack wychodzi naprzeciw tej niecodziennej obecnie codzienności i proponuje kompromisowe rozwiązanie: imprezy online we własnym domu, w towarzystwie przyjaciół połączonych w sieci. Odpowiedzialną zabawę promuje spot reklamowy, który miał premierę 11 kwietnia i będzie emitowany w kanałach TV i Internecie do końca maja.
– Captain Jack to pierwsza marka w segmencie piw smakowych, która w dedykowanej reklamie pokazuje, że nawet w czasach epidemii możemy utrzymywać kontakty z przyjaciółmi, jednocześnie będąc odpowiedzialnymi w myśl hasła #zostańwdomu. Tutaj z pomocą przychodzi nam nowoczesna technologia – komunikatory i media społecznościowe. Dzięki nim wiele kameralnych, często jednoosobowych domówek może połączyć się w jedną, wielką imprezę! – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej.
Idea filmu narodziła się szybko i spontanicznie, w reakcji na obecną sytuację, i została wcielona w życie w równie niestandardowy sposób, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting odbył się online, podobnie jak realizacja spotu. Aktorzy nagrywali materiał samodzielnie w swoich mieszkaniach, korzystając z dostarczonego przez markę, zdezynfekowanego sprzętu i elementów scenografii.
Jeśli domówka, to tylko online
Captain Jack zachęca do pozostania w domu, ale jako patron niezapomnianych imprez nie pozwala swoim fanom popaść w nudę i rutynę. Od początku kwietnia rozkręca ONLINE-ówki, czyli kapitalne domówki, do których każdy może się przyłączyć, korzystając jedynie z Internetu. Imprezy będą odbywać się w prywatnych mieszkaniach influencerów i będą transmitowane live na profilu Captain Jack na Facebooku w piątkowe wieczory do połowy maja. Ich gospodarzami będą muzycy, raperzy, ale też internetowi twórcy z obszaru rozrywki, znani z zabawnego komentowania rzeczywistości.
Do tej pory odbyły się dwie kapitalne domówki pod banderą piwa o smaku rumu. Jako pierwszy internautów zaprosił do siebie Myku, prowadzący profil Suchar Codzienny. 3 kwietnia podczas transmisji live spragnieni online-owej dobrej zabawy mogli odgadywać rysowane przez niego na bieżąco kalambury. Natomiast 13 kwietnia uczestnicy ONLINE-ówki bawili się przy muzyce granej na żywo przez Pawbeats. W kwietniu zaplanowano jeszcze spotkania online z udziałem DJ-a NOZ-a (17.04) i rapera Grubsona (24.04).
– Młodym ludziom z pewnością brakuje wyjść z przyjaciółmi, weekendowych imprez, wspólnego spędzania czasu. W tym trudnym okresie chcemy ich trochę rozerwać, umożliwić im rozładowanie energii, lecz w sposób bezpieczny, zgodny z zaleceniami. Nasze ONLINE-ówki zapewnią wszystkim świetną zabawę bez wychodzenia z domu, a liczba gości może być nieograniczona – im więcej, tym lepiej! Mamy nadzieję, że dzięki kapitalnym domówkom i regularnym kontaktom online ze znajomymi miłośnicy naszego pirackiego piwa zachowają rozwagę, a przede wszystkim dobry humor aż do końca tego wyjątkowego czasu – podkreśla Agnieszka Borkowska z zespołu marki.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.