Komunikaty PR

#beeYOPE Razem pomagamy pszczołom!

2020-08-24  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Do pobrania #beeYOPE ( 2.58 MB )

#beeYOPE 2020

W YOPE nie ustajemy w działaniach na rzecz ochrony przyrody i naszej planety. Każdy kolejny rok przynosi nam nowe wyzwania i pomysły, jak możemy robić to jeszcze lepiej. Trzecią edycję akcji #beeYOPE 2020 dedykujemy pszczołom samotnicom oraz pozostałym zapylaczom i owadom, żyjącym w dużych miastach. Tradycyjnie już połączyliśmy nasze siły z Fundacją Łąka. W tym roku wspiera nas także sieć drogerii HEBE. Teraz, kupując produkty Kwiat Lipy, każdy może wesprzeć nasze działania. Wspólnie wybudujemy hotele dla owadów, które posłużą im jako dom przez cały rok. W ten sposób będziemy mogli skutecznie chronić ponad 470 gatunków zapylaczy żyjących w Polskich miastach.

JAK DZIAŁAMY?

Pod hasłem #beeYOPE połączyliśmy to, co dla nas cenne: dbałość o pszczoły i środowisko naturalne, a także zaproszenie do działania na rzecz ochrony przyrody. W 2018 roku, dzięki sprzedaży naszej serii kosmetyków Kwiat Lipy, wsparliśmy działania Fundacji Łąka i wspólnie wysialiśmy tysiąc metrów kwadratowych kwietnych łąk dla pszczół – mogło z nich skorzystać nawet 15 milionów owadów!

 

Rok później rozdawaliśmy nasiona roślin miododajnych – każdy kupujący produkty z serii Kwiat Lipy mógł wysiać własną mini łąkę w ogrodzie lub na balkonie. W ten sposób powstało 10 000 łączek dla 75 milionów zapylaczy. Ale to nie wszystko! Podczas sierpniowych warsztatów w naszym pop-up store w centrum Warszawy wspólnie stworzyliśmy z butelek po naszych produktach domki dla pszczół murarek, a pierwsze urodziny naszego Butiku YOPE przy ul. Mokotowskiej stały się doskonałą okazją do licytacji dzieł sztuki, z której całkowity dochód został przekazany na rzecz Fundacji Łąka.

NASZ CEL: SCHRONIENIE DLA PSZCZÓŁ

W tym roku idziemy krok dalej! W trzech miastach w Polsce: w Warszawie, Białymstoku i Wrocławiu, oczywiście razem z Fundacją Łąka, budujemy w pełni samowystarczalne hotele dla owadów. Te schronienia to nie tylko dach nad głową dla zapylaczy - dzięki wmontowanym poidełkom i wysianym w ich otoczeniu łąkom z roślinami miododajnymi zapewnią pszczołom komfortowe miejsce do życia. Wiosną posłużą im za miejsce do składania jaj, latem za schronienie przed upałem. Pszczoły i inne owady odwdzięczą się zapylając rośliny i pomagając w walce ze szkodnikami.

Seria KWIAT LIPY YOPE to 5 bestsellerów: krem do rąk, mydło w płynie, żel pod prysznic oraz balsam i masło do ciała. Ich słodki, świeży zapach przywodzi na myśl radosny klimat upalnego lata. W skład kosmetyków wchodzą ekstrakty z kwiatów lipy, nagietka i rumianku, a także wyciąg z nasion lnu. Ekstrakt z kwiatów lipy chroni skórę przed działaniem wolnych rodników, wzmacnia jej naturalną barierę ochronną i ogranicza utratę wilgoci. Natomiast naturalne ekstrakty z nasion lnu, z kwiatów nagietka i rumianku łagodzą stany zapalne, koją podrażnienia i przyspieszają odbudowę naskórka.

Ceny:

  • Naturalny krem do rąk – 19,99 zł / 50 ml
  • Naturalne mydło w płynie – 19,99 zł / 500 ml
  • Naturalny żel pod prysznic – 19,99 zł / 400 ml
  • Naturalny balsam do rąk i ciała – 29,99 zł / 300 ml

Naturalne masło do ciała – 34,99 zł / 200 ml

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.