Komunikaty PR

Beg Lepes otwiera cykl „WorldBOX People Outside the Box” o specjalistach marki

2020-08-12  |  09:00
Biuro prasowe

Ciekawe historie są tworzone przez ludzi z pasją, dlatego w cyklu WorldBOX People Outside the Box to ludzie są na pierwszym planie. Marka WorldBOX stworzyła cykl wywiadów w formie video, których bohaterami są pracownicy sklepów sieci. Na co dzień doradzają w wyborze nowych sneakersów, a po pracy zanurzają się w świat własnych pasji – ciekawych, kontrowersyjnych, inspirujących. Cykl rozpoczyna historia rapera Maćka – znanego jako Beg Lepes.

 

Beg Lepes w cyklu „WorldBOX People Outside the Box”. Od mini studia w garażu dziadka, po supporty największych gwiazd sceny hiphopowej.

Pierwsze kawałki Beg Lepesa na kanale YouTube pojawiają się 4 lata temu, a raper wraz z ekipą zaczynają występować w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu, jako support koncertów hip-hopowych. Tam zauważa ich przedstawiciel wytwórni Step Records, z którym nawiązują kontakt.

Po przeprowadzce do Warszawy rozpoczyna współpracę z profesjonalnym studiem nagraniowym i wydaje płytę (100 sztuk, friends & family) ze zbiorem nagranych wcześniej utworów. W 2018 roku Beg Lepes dostaje zaproszenie na festiwal w Nysie. W 2019 wraz z ekipą występują już na trzech dużych festiwalach, dzieląc scenę ze znanymi artystami polskiego hip-hopu.

W międzyczasie zaczyna też współpracować z prężenie działającą i rozwijającą się wytwórnią Fresh N Dope. Na jej kanale możecie zobaczyć nowy numer Beg Lepesa „Ecstasis” wyprodukowany przez Faded Dollars.

Aktualnie Maciek pracuje nad nowymi kawałkami i na to poświęca większość wolnego czasu. Uwielbia też występować, a żywiołowe reakcje publiczności i niesamowita energia, którą ludzie oddają na koncertach, napędzają go do dalszego tworzenia.

Maciek aka Beg Lepes to pierwszy bohater nowego cyklu marki WorldBOX. Więcej informacji na jego temat (w tym wywiad video) oraz szczegóły całego przedsięwzięcia znajdziecie na stronie: WorldBOX.pl/people.

Streetwearowy świat ludzi z pasją – skąd pomysł na cykl?

Jest u nas naprawdę wiele wyjątkowych osób, więc chcemy pokazać światu ich pasje, bo wpływają one na ich pracę i całą atmosferę w WorldBOX. Bez nich firma nie byłaby tym, czym jest – mówi Michał Rojek Specjalista ds. Social Media z WorldBOX.

Mijacie ich na ulicy, spotykacie w sklepie, doradzają Wam w wyborze nowych sneakersów – to oni wspólnie tworzą społeczność WorldBOX. Ludzie, którzy widzą świat po swojemu i nie boją się realizować własnych marzeń. Poznajcie ich historie. Już wkrótce kolejni bohaterowie opowiedzą o swoich niezwykłych pasjach na https://worldbox.pl/people.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.