Beg Lepes otwiera cykl „WorldBOX People Outside the Box” o specjalistach marki
Ciekawe historie są tworzone przez ludzi z pasją, dlatego w cyklu WorldBOX People Outside the Box to ludzie są na pierwszym planie. Marka WorldBOX stworzyła cykl wywiadów w formie video, których bohaterami są pracownicy sklepów sieci. Na co dzień doradzają w wyborze nowych sneakersów, a po pracy zanurzają się w świat własnych pasji – ciekawych, kontrowersyjnych, inspirujących. Cykl rozpoczyna historia rapera Maćka – znanego jako Beg Lepes.
Beg Lepes w cyklu „WorldBOX People Outside the Box”. Od mini studia w garażu dziadka, po supporty największych gwiazd sceny hiphopowej.
Pierwsze kawałki Beg Lepesa na kanale YouTube pojawiają się 4 lata temu, a raper wraz z ekipą zaczynają występować w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu, jako support koncertów hip-hopowych. Tam zauważa ich przedstawiciel wytwórni Step Records, z którym nawiązują kontakt.
Po przeprowadzce do Warszawy rozpoczyna współpracę z profesjonalnym studiem nagraniowym i wydaje płytę (100 sztuk, friends & family) ze zbiorem nagranych wcześniej utworów. W 2018 roku Beg Lepes dostaje zaproszenie na festiwal w Nysie. W 2019 wraz z ekipą występują już na trzech dużych festiwalach, dzieląc scenę ze znanymi artystami polskiego hip-hopu.
W międzyczasie zaczyna też współpracować z prężenie działającą i rozwijającą się wytwórnią Fresh N Dope. Na jej kanale możecie zobaczyć nowy numer Beg Lepesa „Ecstasis” wyprodukowany przez Faded Dollars.
Aktualnie Maciek pracuje nad nowymi kawałkami i na to poświęca większość wolnego czasu. Uwielbia też występować, a żywiołowe reakcje publiczności i niesamowita energia, którą ludzie oddają na koncertach, napędzają go do dalszego tworzenia.
Maciek aka Beg Lepes to pierwszy bohater nowego cyklu marki WorldBOX. Więcej informacji na jego temat (w tym wywiad video) oraz szczegóły całego przedsięwzięcia znajdziecie na stronie: WorldBOX.pl/people.
Streetwearowy świat ludzi z pasją – skąd pomysł na cykl?
Jest u nas naprawdę wiele wyjątkowych osób, więc chcemy pokazać światu ich pasje, bo wpływają one na ich pracę i całą atmosferę w WorldBOX. Bez nich firma nie byłaby tym, czym jest – mówi Michał Rojek Specjalista ds. Social Media z WorldBOX.
Mijacie ich na ulicy, spotykacie w sklepie, doradzają Wam w wyborze nowych sneakersów – to oni wspólnie tworzą społeczność WorldBOX. Ludzie, którzy widzą świat po swojemu i nie boją się realizować własnych marzeń. Poznajcie ich historie. Już wkrótce kolejni bohaterowie opowiedzą o swoich niezwykłych pasjach na https://worldbox.pl/people.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.