Komunikaty PR

Bliżej ludzi i lokalnych inicjatyw.

2021-06-15  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
Do pobrania Inf.Pras ( 0.03 MB )

- Jako firma odpowiedzialna społecznie i zaangażowana w życie lokalnej społeczności staramy się wspierać bliskie nam inicjatywy promujące zdrowy tryb życia, integrację międzyludzką czy też kontakt ze środowiskiem naturalnym - zaznacza Dyrektor Personalny Tokai COBEX Polska, Beata Rembierz.

 

Świadome i odpowiedzialne firmy zdają sobie sprawę jak ważne jest uwzględnianie interesów lokalnej społeczności w budowaniu swojej strategii biznesowej.  W związku z powyższym Tokai COBEX Polska bierze pod uwagę nie tylko ekonomiczne lecz także etyczne, społeczne i środowiskowe aspekty prowadzenia biznesu budując uczciwe relacje z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi. - Staramy się być firmą społecznie zaangażowaną. W swojej filozofii zakładamy dbałość zarówno o środowisko naturalne sąsiadujące z naszymi zakładami, ich wpływ na nie, jak również współpracę z samorządami oraz zaangażowanie w lokalne inicjatywy, promujące zdrowie, działania ekologiczne oraz integrację międzyludzką – mówi Dyrektor Personalny Tokai COBEX Polska,  Beata Rembierz.


Promocja aktywnego spędzania czasu
Niedawno przedsiębiorstwo zdecydowało się wesprzeć raciborski projekt RowerOn 2021.
Organizowane przez redakcję Tygodnika Nowiny wydarzenie, to rowerowe wyzwanie dla każdego – amatorów i zaawansowanych cyklistów, solistów i rodzin z dziećmi oraz grup znajomych. Wyzwanie rozpocznie się dla zarejestrowanych uczestników 21 czerwca i potrwa do 21 września.

Celem wydarzenia są: promocja zdrowego trybu życia oraz profilaktyki prozdrowotnej, aktywizacja, integracja i edukacja regionalna mieszkańców.  Zachęcenie do poznawania wyjątkowych miejsc w bliższym i dalszym sąsiedztwie i rodzinnego spędzania czasu. To także promocja gmin górniczych i regionu – Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego, jego walorów przyrodniczo-kulturowych oraz infrastruktury rowerowej, zarówno wśród jego mieszkańców, jak i sąsiadów z innych części Śląska.

 

Bliżej ludzi i lokalnych inicjatyw
Takie inicjatywy to również aktywizacja i zachęcanie do spędzania wspólnego czasu pracowników firmy oraz ich rodzin. - Wspierając akcję chcemy zachęcać również naszych pracowników do aktywności sportowej, ale także integrować lokalną społeczność i zwiększać świadomość regionalną mieszkańców. Zwłaszcza teraz, kiedy pandemia w znaczący sposób wpłynęła na styl życia, widzimy potrzebę i korzyści z przyłączenia się do akcji. Wszyscy chcemy i potrzebujemy powrotu do normalności. Jeżeli możemy się do tego przyczynić, to tym chętniej wspieramy lokalne działania aktywizacyjne -  dodaje na koniec Beata Rembierz.

***
Tokai COBEX
Tokai COBEX jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji oraz serwisie wysokiej jakości produktów węglowych, takich jak bloki katodowe do termoelektrolizy aluminium oraz wykładziny do wielkich pieców hutniczych. Ponadto produkuje elektrody węglowe oraz masy Soederberga wykorzystywane w procesach wytopu krzemu metalicznego i żelazostopów. Jako producent materiałów węglowych i grafitowych, firma dostarcza produkty wielu zróżnicowanym gałęziom biznesu. Główna siedziba firmy Tokai COBEX znajduje się w Wiesbaden w Niemczech. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne w Polsce: w Raciborzu i Nowym Sączu oraz biuro sprzedaży w Pekinie w Chinach.

Kontakt:
www.tokaicobex.com
Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c.
Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel.kom. 690 449 064

Aleksandra Dik
aleksandradik@adventure.media.pl
tel.kom: 604 231 738

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.