Bliżej ludzi i lokalnych inicjatyw.
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
- Jako firma odpowiedzialna społecznie i zaangażowana w życie lokalnej społeczności staramy się wspierać bliskie nam inicjatywy promujące zdrowy tryb życia, integrację międzyludzką czy też kontakt ze środowiskiem naturalnym - zaznacza Dyrektor Personalny Tokai COBEX Polska, Beata Rembierz.
Świadome i odpowiedzialne firmy zdają sobie sprawę jak ważne jest uwzględnianie interesów lokalnej społeczności w budowaniu swojej strategii biznesowej. W związku z powyższym Tokai COBEX Polska bierze pod uwagę nie tylko ekonomiczne lecz także etyczne, społeczne i środowiskowe aspekty prowadzenia biznesu budując uczciwe relacje z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi. - Staramy się być firmą społecznie zaangażowaną. W swojej filozofii zakładamy dbałość zarówno o środowisko naturalne sąsiadujące z naszymi zakładami, ich wpływ na nie, jak również współpracę z samorządami oraz zaangażowanie w lokalne inicjatywy, promujące zdrowie, działania ekologiczne oraz integrację międzyludzką – mówi Dyrektor Personalny Tokai COBEX Polska, Beata Rembierz.
Promocja aktywnego spędzania czasu
Niedawno przedsiębiorstwo zdecydowało się wesprzeć raciborski projekt RowerOn 2021.
Organizowane przez redakcję Tygodnika Nowiny wydarzenie, to rowerowe wyzwanie dla każdego – amatorów i zaawansowanych cyklistów, solistów i rodzin z dziećmi oraz grup znajomych. Wyzwanie rozpocznie się dla zarejestrowanych uczestników 21 czerwca i potrwa do 21 września.
Celem wydarzenia są: promocja zdrowego trybu życia oraz profilaktyki prozdrowotnej, aktywizacja, integracja i edukacja regionalna mieszkańców. Zachęcenie do poznawania wyjątkowych miejsc w bliższym i dalszym sąsiedztwie i rodzinnego spędzania czasu. To także promocja gmin górniczych i regionu – Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego, jego walorów przyrodniczo-kulturowych oraz infrastruktury rowerowej, zarówno wśród jego mieszkańców, jak i sąsiadów z innych części Śląska.
Bliżej ludzi i lokalnych inicjatyw
Takie inicjatywy to również aktywizacja i zachęcanie do spędzania wspólnego czasu pracowników firmy oraz ich rodzin. - Wspierając akcję chcemy zachęcać również naszych pracowników do aktywności sportowej, ale także integrować lokalną społeczność i zwiększać świadomość regionalną mieszkańców. Zwłaszcza teraz, kiedy pandemia w znaczący sposób wpłynęła na styl życia, widzimy potrzebę i korzyści z przyłączenia się do akcji. Wszyscy chcemy i potrzebujemy powrotu do normalności. Jeżeli możemy się do tego przyczynić, to tym chętniej wspieramy lokalne działania aktywizacyjne - dodaje na koniec Beata Rembierz.
***
Tokai COBEX
Tokai COBEX jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji oraz serwisie wysokiej jakości produktów węglowych, takich jak bloki katodowe do termoelektrolizy aluminium oraz wykładziny do wielkich pieców hutniczych. Ponadto produkuje elektrody węglowe oraz masy Soederberga wykorzystywane w procesach wytopu krzemu metalicznego i żelazostopów. Jako producent materiałów węglowych i grafitowych, firma dostarcza produkty wielu zróżnicowanym gałęziom biznesu. Główna siedziba firmy Tokai COBEX znajduje się w Wiesbaden w Niemczech. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne w Polsce: w Raciborzu i Nowym Sączu oraz biuro sprzedaży w Pekinie w Chinach.
Kontakt:
www.tokaicobex.com
Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c.
Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel.kom. 690 449 064
Aleksandra Dik
aleksandradik@adventure.media.pl
tel.kom: 604 231 738

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.