Komunikaty PR

Body Chief dba o wakacyjny budżet Polaków!

2023-07-15  |  11:50

Firma Body Chief wychodzi naprzeciw osobom, które podczas urlopowego wypoczynku pragną pozostać przy zdrowych nawykach żywieniowych, będąc przy okazji bliżej swoich letnich pasji. Lider cateringu wprowadza wakacyjną serię pudełek dietetycznych, proponując tym samym także dojazd do najchętniej odwiedzanych polskich miejscowości. Wśród nich m.in. Chałupy, Hel, Kołobrzeg, Kościelisko i Karpacz. 

Limitowana dieta Summer Box 

Pełnia smaków bez gotowania niezależnie od tego, czy urlop odbywa się w górach, czy nad morzem, tak oto prezentuje się limitowana oferta wakacyjna Summer Box od Body Chief. W letnich posiłkach królują świeże, sezonowe owoce i warzywa z produktami zbożowymi, roślinami strączkowymi, mięsem, rybami i nabiałem. Całość wzbogacona jest pachnącymi, aromatycznymi ziołami i lekkimi dressingami. Uzupełnieniem potraw są jajka, orzechy i nasiona. Zestaw składa się z trzech dań skonstruowanych tak, żeby smakowały wyśmienicie nawet bez podgrzewania. To wygodna opcja dla wszystkich, którzy na wakacjach chcą odejść od domowych obowiązków i cieszyć się beztroskim czasem z rodziną lub przyjaciółmi.

- Wychodzimy z założenia, że wakacje to czas na to, żeby przede wszystkim odpoczywać, a nie martwić się zakupami, komponowaniem posiłków i zmywaniem naczyń. Stworzyliśmy więc limitowaną serię pudełek Summer Box, która jest prawdziwą podróżą po letnich daniach, a jej kompozycja smakowa zagwarantuje prawdziwą ucztę dla kubków smakowych. Jesteśmy przekonani, że każdy, kto poszukuje lekkich dań, odnajdzie je w naszym różnorodnym menu - komentuje Marcin Mazurek, prezes i twórca Body Chief. 

Letnie lokalizacje Body Chief

Jednym z fundamentalnych założeń marki Body Chief jest kompleksowe podejście do zdrowego i aktywnego stylu życia, które idzie w parze z konsekwentnym realizowaniem swoich celów i dążeniem do spełnienia marzeń. Ta idea pozostaje niezmienna również w sezonie letnim, dlatego BC wraz z początkiem wakacji aktywuje dowóz cateringu do czterdziestu jeden nowych lokalizacji. Dzięki temu klienci mogą pozostać bliżej swoim wakacyjnym hobby, ciesząc się jednocześnie pysznym i zdrowym posiłkiem. Wybrane pod preferencje diety można zamawiać do 22 września w lokalizacjach takich jak: Chałupy, Hel, Kołobrzeg, Kościelisko i Karpacz. 

Pomorze:
- Puck,
- Władysławowo,
- Chałupy,
- Kuźnica,
- Jastarnia,
- Jurata,
- Hel,
- Grzybowo,
- Kołobrzeg,
- Bagicz,
- Sianożęty,
- Olszyna,
- Ustronie Morskie,
- Wieniotowo,
- Gąski,
- Sarbinowo,
- Chłopy,
- Mielenko,
- Mielno,
- Unieście,
- Pleśna,
- Pękalin,
- Dąbki,
- Bobolin,
- Darłówko,
- Darłowo,
- Ustka,
- Gdynia,
- Sopot,
- Gdańsk. 

Góry: 
- Szklarska Poręba,
- Karpacz,
- Szaflary,
- Biały Dunajec,
- Zakopane,
- Kościelisko,
- Poronin,
- Murzasichle,
- Bukowina Tatrzańska,
- Białka Tatrzańska,
- Czarna Góra.

- Jesteśmy dumni z tego, że poprzez nasze zestawy dietetyczne możemy towarzyszyć i wspierać naszych klientów nie tylko w codziennym życiu, ale również podczas ich urlopów. Ponadto w sezonie letnim ceny w restauracjach idą znacząco w górę, co nie zawsze idzie w parze z jakością dań. Sprawdzony catering to nie tylko lepsza opcja dla organizmu. To także ogromna oszczędność dla portfeli Polaków, szczególnie przy drenujących wzroście inflacji - podkreśla Marcin Mazurek.

Body Chief dba o wakacyjny budżet Polaków!

Wakacje to czas, który rządzi się swoimi prawami, a restauracje kuszą imponującymi (choć tylko z pozoru) potrawami. Chcąc jednak postawić na swoje zdrowie, warto ograniczyć spożywanie popularnego dania „fish and chips” na rzecz pełnowartościowych, bogatych w wartości odżywcze posiłków. Dieta pudełkowa jest więc świetną metodą na to, aby nie wypaść ze swojej świadomej rutyny żywieniowej i jeść pysznie bez wyrzutów sumienia, a przy tym po prostu zaoszczędzić.

Limitowaną dietę Summer Box można zamawiać w terminie od 14.06 do 22.09.2023 roku. Zamówienia należy składać przez stronę www lub aplikację BC.

Atrakcyjna oferta zaproponowana przez Body Chief to także promocja na inne diety pudełkowe. Z hasłem: LATO20 obowiązuje zniżka -20% (do 18.07 br.) na zestawy składające się z trzech posiłków (Office Box Vege, Office Box Standard, Summer Box i Wybór Menu 3 posiłki).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.