Komunikaty PR

Bolt i Snapchat we wspólnym projekcie pokazują miasta przyszłości

2023-09-15  |  13:00
Biuro prasowe

Nowy filtr został nazwany P.E.O.P.L.E. (ang. ludzie) i rozpoznaje zaparkowane samochody. Następnie za pomocą rozszerzonej rzeczywistości przemienia on pojazdy w przyjazne ludziom otoczenie, takie jak kawiarnie na świeżym powietrzu, ścieżki rowerowe czy tereny zielone.  Filtr jest dostępny dla milionów użytkowników Snapchata na całym świecie.

Nowy filtr jest częścią najnowszej, ogólnoeuropejskiej kampanii Bolt "Poczuj się jak w domu", która zachęca ludzi do tworzenia bardziej przyjaznych obszarów miejskich- z mniejszą emisją spalin i natężeniem ruchu. Hasłem “Poczuj się jak w domu” chcemy podkreślić, że miasta powinny bardziej przypominać przedłużenie domowego ciepła, a nie nieprzyjazną przestrzeń pełną samochodów.

Miasta borykają się z rosnącą populacją, emisjami spalin powodowanymi przez transport a także korkami. Pomocą może być współdzielona mobilność, która jako uzupełnienie komunikacji publicznej zaspokoi różne potrzeby mieszkańców w zakresie poruszania się po mieście. W efekcie może się przyczynić do rezygnacji z prywatnych samochodów.

Niedawne badanie konsumenckie przeprowadzone przez McKinsey wykazało, że w ciągu następnej dekady prawie 50% osób jest skłonnych zamienić prywatny samochód na inne środki transportu. Natomiast prawie 30% zamierza w większym stopniu korzystać z mikromobilności lub współdzielonej mobilności w nadchodzącej dekadzie. Badanie Bolt potwierdza również, że 63% osób uważa, że współdzielona mobilność (czyli przejazdy taksówkami, hulajnogi elektryczne, rowery elektryczne) zmniejsza potrzebę posiadania prywatnych samochodów.

- Przez dziesięciolecia miasta przedkładały ruch samochodowy nad pieszych, rowery i mikromobilność. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w organizacji przestrzeni w miastach, gdzie ponad 60% obszarów miejskich jest zarezerwowanych dla samochodów, zamiast dla pieszych czy infrastruktury dla bardziej przyjaznych środowisku środków transportu. Wiele miast zdało sobie z tego sprawę i zmienia nastawienie, budując ścieżki rowerowe, wspierając mikromobilność czy przekształcając miejsca parkingowe w parklety. Nasza współpraca ze Snapchatem przypomina, jak można ulepszyć miasta, tworząc więcej przestrzeni dla ludzi, a nie samochodów - komentuje Max Malicki, Head of Brand w Bolt. 

- Jesteśmy naprawdę podekscytowani naszą współpracą z Bolt, nie tylko dlatego, że projekt ten pozwala nam zaprezentować zdolność AR do wyobrażania sobie i promowania bardziej zrównoważonego sposobu życia. Snapchat ma ponad 397 milionów aktywnych użytkowników dziennie. Wprowadzenie tego rodzaju kreacji na naszą platformę może wywrzeć ogromny wpływ i pomóc w edukowaniu ludzi jak podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące stylu życia, takie jak sposób poruszania się po mieście -mówi Poli Dor, Head of Central & Eastern Europe Business Solutions w Snap.

Oprócz aplikacji Snapchat, kampania “Poczuj się jak w domu” będzie aktywowana w innych kanałach, w tym w mediach społecznościowych i OOH. 

 

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.