Bolt podsumowuje pół roku działania kategorii Kobiety dla kobiet
Wzrost liczby przejazdów i analiza przyzwyczajeń użytkowniczek potwierdzają, że kategoria Kobiety dla kobiet w superaplikacji Bolt zostały pozytywnie przyjęte przez użytkowniczki aplikacji. W rekordowym miesiącu kierowczynie zrealizowały łącznie 30 tysięcy przejazdów.
Najwięcej przejazdów w kategorii Kobiety dla kobiet realizowanych jest w Warszawie i Krakowie, jednych z największych polskich ośrodków kulturalno-rozrywkowych. Najwięcej przejazdów odbywa się w piątki oraz soboty wieczorem, co pozwala wnioskować, że pasażerki wybierają tę kategorię korzystając z rozrywek oferowanych przez nowoczesne miasta. Jednocześnie pasażerki wysoko oceniają przejazdy z kierowczyniami - tylko w grudnia średnia ocena wyniosła 4.94/5.
- Cieszymy się, że kategoria została tak dobrze przyjęta. Jest jednym z elementów naszej ustawicznej pracy w obszarze bezpieczeństwa. 10 mln zł, które aktualnie inwestujemy w bezpieczeństwo zostanie przeznaczone nie tylko na otwieranie kolejnych Punktów Obsługi Kierowców, uszczelnienie weryfikacji dokumentów i rozwój technologii, ale wesprze także rozwijanie właśnie kategorii Kobiety dla kobiet, W ten sposób chcemy w Bolt budować nowoczesny sektor usług przewozów w Polsce - wyjaśnia Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Kategoria Kobiety dla kobiet została uruchomiona w lipcu w 9 polskich miastach (Wrocławiu, Bydgoszczy, Trójmieście, Warszawie, Białymstoku, Gorzowie Wielkopolskim, Krakowie, Zielonej Górze oraz Lublinie). W Gorzowie Wielkopolskim kierowczynie stanowią ponad 20% wszystkich osób świadczących przewozy za pośrednictwem Bolt. By wesprzeć rozwój kategorii platforma prowadzi systematyczne działania komunikacyjne wskazując korzyści pracy jako kierowczyni.
Bezpieczeństwo kierowczyń
Podczas przejazdów w kategorii Kobiety dla kobiet, kierowczynie które stwierdzą po dojechaniu do miejsca odbioru pasażera, że przejazd został zamówiony przez mężczyznę, powinny odrzucić przejazd. W takim przypadku, anulowanie przejazdu przez kierowczynię, nie skutkuje dodatkową opłatą bądź negatywną oceną. W aplikacji Bolt dla kierowców i kierowczyń dostępne są także takie rozwiązania bezpieczeństwa jak np. opcja śledzenia przejazdu oraz przycisk alarmowy łączący z numerem alarmowym 112 bezpośrednio z aplikacji.
Więcej o rozwiązaniach bezpieczeństwa dla kierowców można znaleźć na https://bolt.eu/pl-pl/driver/safety/ .

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.